středa 18. ledna 2023

Je mi blbě...

 Je těžké to popsat, ale chci se o to pokusit.


Včera jsem šla k psychiatrovi na injekci a protože mi není dobře, zašla jsem i k němu na kontrolu. Nevím, jestli už jsem to tady náhodou nepsala, ale beru čtyřkombinaci antipsychotik (na schizofrenii)  k tomu léky na depresi, na úzkost, na křeče, na epilepsii a srdce. Zní to hrozně :( Chtěli jsme se s doktorem pokusit jedna antipsychotika vysadit a nahradit je jinými, novějšími, které mě údajně nebudou tak tlumit (protože dříve jsem spala x hodin přes den).
Asi to tady nebudu celé popisovat, je to složité, každopádně je to tak, že mi zvýšil ta nova antipsychotika a znovu i ta, která tlumí s tím, že by to bylo jen tak na 14 dní, dokud nezaberou ta novější, které mi hodně navýšil. Vyznáte se v tom? :D No... to je jedno...

Nevím, jestli je to změnou léků, jestli tak rychle reaguji, když je to první den změny. Ale je mi fakt zle :( Prospala jsem půl dne a bolela mě hlava, že jsem si i vzala prášek. Tam někde uvnitř cítím nechuť ke všemu zároveň úzkost a chce se mi křičet. Panu doktorovi jsem řekla, co cítím.
Mám hrozně divné sny a mívám z nich hrozně divné pocity... A nedělá mi (konečně) problém jezdit autobusem, ale ty přípravy! Milionkrát kontroluju obsah batůžku, jestli jsem na něco nezapomněla nebo mi něco někde nevypadlo. Furt úzkost, čekám na zastávce, přichází člověk a já se bojím, že mi chce ublížit. Že mi někdo, nevím, možná nějaká nadpřirozená bytost... může kdykoliv otevřít lebku a číst moje myšlenky. Přechody do jiných dimenzí, aniž bych si to přála. Cestování v čase, které neovládám. Pocit, že nemám vůbec žádné soukromí! Dovedete si to představit? Když o vás může vědět kdokoliv cokoliv? I to, co se vám honí hlavou? Je to šílené! Někdo mě chce zničit!
Nejradši bych si vzala ještě větší kupu prášků, než co beru teď... a probudila se do normálního dne. Víte, co mě štve? Člověk se tak dlouho snaží, aby bylo vše lepší, pak všem říkáte, jak je vám dobře, jako už dlouho ne... přejete si, aby to tak zůstalo navěky... a pak se to během docela krátké doby zase všechno podělá. Proč?!

Myslela jsem, že nenapíšu, že to nezvládnu. Ale chtěla jsem to ze sebe trochu dostat. Ať si to do háje čte kdo chce. A ať si o tom každý myslí svoje. Ale prosím... Neubližujte mi a nepřidávejte se na stranu zla.

Rezzy



8 komentářů:

  1. Rezzy, to je mi moc líto. Vůbec si to nedokážu představit, ale zrovna o noční jsem měla halucinace (asi jak jsem byla unavená). Otevřela jsem oči a viděla před obličejem lézt mravence, vyskočila jsem z gauče a sklepávala jsem je ze sebe , a pak jsem si uvědomila, že to není skutečnost. No, bylo to nepříjemné, ale v ten moment teda...
    Tak se drž, ať je lépe!

    OdpovědětVymazat
  2. Teri, o je fakt síla, co ta hlava dokáže vytvořit za představy :/. Vůbec si to sama nedokážu představit, ale chápu, že to musí být strašné! Přeji, ať se to brzy srovná, léky si sednou a je líp.. posílám moc moc sil <3.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, ať se bude dít co chce, vždycky budu na tvé straně, toho se bát nemusíš.
    Dej tomu čas, než zaberou nové léky, nejspíš kombinace s těmi starými dělá všechnu tuhle paseku. Vydrž!

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi moc líto, že se cítíš hůř. Je to fakt šílený, jak si s námi naše hlava dokáže zahrávat, věřím ale, že ti léky brzy zaberou, sednou si a bude to zas lepší :) Drž se ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, moc mě mrzí tohle číst. My tady na tebe všichni moc myslíme a posíláme lásku a obětí <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. To je hrozný a je mi líto, že se cítíš hůř :( Budu držet palce ať se to co nejdřív zase dá do pořádku.

    OdpovědětVymazat
  7. Terry, moc mě mrzí, jak se cítíš :( to ubírání léků je někdy za trest :(

    OdpovědětVymazat
  8. Najít správnou kombinaci a množství léků je náročné. :( Snad se to brzo zlepší. :)

    OdpovědětVymazat