úterý 24. ledna 2023

Pocity, léky, Tristan a veterina

 

Zdravíííím!

Je mi opravdu aspoň trochu lépe, takže bych vám chtěl strašně moc poděkovat za vaši podporu. Upřímně jsem se bála, že třeba i znovu skončím v nemocnici. I když to ještě není úplně v pořádku... myslím, že to zvládnu doma. Více v celém článku :)

Vlastně, když po sobě čtu minulý článek, nemůžu tomu uvěřit, co se to zase dělo. Zpětně si to jaksi nedokážu představit. Ty hrozné stavy. Celý den. Sestřička říkala, že to možná mozek vytěsnil. 

Vyfotila jsem, jak beru léky. Je to hrůza, ale nedá se nic dělat! Měnit doktora nemůžu, protože je to opravdu odborník na svém místě, je lidský, laskavý, vyslechne, poradí, obejme, je chápavý. Navíc nejsou to všechno psychofarmaka, jak jsem psala v minulém článku, beru ještě antidepresiva, léky na úzkost, na křeče, na epilepsii a na srdce.

ráno


odpoledne


odpoledne/večer


večer/před spaním


Ale... už jsem si zvykla a nepřijde mi to zas tak moc :D Furt jsou lidi, kteří jich berou mnohem víc :( Furt jsou lidi, kteří jsou na tom hůř. Vlastně bych měla být vděčná za to, co mám. A že mám kolem sebe tak úžasné lidi - rodinu, lékaře...

Dneska jsem byla s Tristanem na veterině. Před Silvestrem měl problémy, že zakňučel při určitých pohybech, nejspíš skřípnutý nerv, dostal injekci a bylo dobře. Teď začínám vidět, jak se to s ním zhoršuje. Špatně se mu seskakuje z postele, z pohovky... V šeru (někdy i ve dne) nerad chodí dolů po schodech, buď na schody vůbec nejde nebo se třeba zastaví v půlce a nechce jít dál.
Nevíme, jestli je to zády nebo očima. Ale paní doktorka zjistila začínající šedý zákal a na levém očičku zvýšený nitrooční tlak :( 17. února jsme objednaní k ortopedovi (šéf kliniky, kam chodíme) na vyšetření těch zad - pod narkózou a taky mu pořádně vyšetří ta očička a udělají testy krve. Už aby to bylo za námi! To čekání je na nic...
Jinak objednala jsem nás k jedné konkrétní doktorce, u které minule méně řval :D Dneska jsme to zvládli na jedničku! Vůbec neřval, to se mi nestalo ani nepamatuju. V čekárně nikdo nebyl, měli jsme čas a klid, Tristan se děsí vyšetřovacího stolu, tak ho paní doktorka nechala, ať se projde s náhubkem po ordinaci. Pak jsem mu náhubek sundala a dostal od paní doktorky piškotky. Ten první kousek napřed vzal- vyplivl, vzal- vyplivl, no nakonec ho snědl. Pak už se doktorky tolik nebál. Dala jsem mu ještě na chvíli náhubek a nechal si docela v klidu (na zemi) vyšetřit očička. No koukala jsem! Velká pochvala paní doktorce :)





Mám pro vás připravené tři články, které jsem napsala ještě před tím, než mi začalo být opravdu zle. Nějak mě to tenkrát popadlo :D Jeden je o anorexii a pak jsou dva na odlehčení - koně a bráchové. Jestli byste chtěli některý z nich první, můžete mi napsat. Jinak to vydám, až budu chtít já :D

Ještě jednou moc moc děkuji za vaši podporu a přízeň. Jste zlatí!

Mějte se krásně!



10 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ti je aspoň trochu lépe :)
    Mrzí mě, že pejsek má zdravotní problémy, snad se to povede co nejlíp vyřešit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, jsem moc ráda, že je ti lépe :).
    Ty léky mi připomínají ranní a polední rozdávání léků, u kterých jsem přítomná v domově. Někteří klienti jich mají opravdu hodně, vždycky si je přepočítávají, jestli je to správně :D.

    OdpovědětVymazat
  3. No teda uff, tolik léků...ale hlavně, že tě drží nad vodou, to je nejdůležitější. Jsem ráda, že se to od posledního článku trochu zlepšilo, ani jsem nestihla zareagovat...Článek by mě zajímal o anorexii. Jsem docela zvědavá na tvůj zpětný pohled, jelikož tě čtu právě od té doby a procházela jsem si tím souběžně s tebou. Četla jsem tě spolu s blogy True Desire a Mudr.Petrak. Byly trochu na hraně, bylo to zvláštní období, trochu temné...jak na to vzpomínám, jde mi trochu mráz po zádech.

    OdpovědětVymazat

  4. Jsem ráda, že je ti lépe. Tedy upřímně mě vylekalo, kolik léků bereš. Je to strašná darda, je mi to fakt líto :( Já mám problém spolknout i blbý ibalgin a hlavně nesnáším léky, snažím se jim vyhýbat jako čert kříži. Ach jo. A jinak na článek o anaroxii se těším.. nebo takhle, jsem zvědavá, jaké to bylo období. Je mi z toho vždycky smutno, když něco takového čtu, ale zase...tohle se děje a člověk by neměl zapomínat, jak je život náročný a kdokoliv se může ocitnout na stejném místě.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, na jsem si říkala, jak je fajn, že je ti lépe, ale pak zase píšeš o pejskovi. :( Tak ať jde 17. všechno hladce. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že ti je lépe :) <3 mrzí mě, že má Tristánek takové problémy :( budu držet palce, ať najdou problém a rychle ho vyřeší. Přesně jak říkáš, to čekání, kdy nemůžeš nic dělat je nejhorší :/ ale je šikulka, jak to hezky zvládl :) i paní doktorka, že si vybudovala jeho důvěru :) těším se na články, první prosím koně :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji, ať je Tristanovi lépe, skřípnutý nerv, chudáček :( Bereš opravdu spoustu léků, ale důležité je, ať je ti dobře, a cítíš se fajn ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, celý život jsem léky nebrala, nemám je ráda, ale poslední dobou jsem uznala, že je nejvyšší čas zajít za lékaři a léky pravidelně užívat. Trvalo to sice několik měsíců, ale je mi lépe, mohu fungovat, i když unavená bývám.
    A tak přeji, ať je lépe a zdravotní stav se zase změnou léků stabilizuje.
    Mě hodně pomohla obvodní lékařka změnou léků i tím, že mi vysvětlila, že je to stylem myšlení a cítění. Prakticky okamžitě jsem se zklidnila a jsem bez bolestí. Pokud by se potíže vrátily, věřím již, že se najde lék, který pomůže.

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně, že je lépe a léky se netrap, důležité je, že pomáhají :). Držím Tristánkovi palečky a takoví doktoři jsou k nezaplacení :). Těším se na všechny 3 články :).

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, to je léků. Ale hlavně jestli pomáhají, to je nejdůležitější <3 Určitě má každý svůj význam :) Doufám, že Tristanovi bude brzy lépe a že to nebude nic vážného. Na veterině byl šikulka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat