úterý 19. července 2022

Zlatý doktor

 Zdravím!

Dneska jsem byla na injekci a na kontrole u pana psychiatra. Opět jsem se přesvědčila, jak skvělý člověk to je.

Měl dovolenou, dneska první den v práci, takže hrozně moc lidí a seděla jsem dokonce na chodbě na schodech. Ale už jsem si zvykla. Ono to tak je dá se asi říct skoro vždycky. Bylo to jen malinko horší.

Řekla jsem mu, co mě trápí, dali jsme hlavy dohromady a doktor se rozhodl antipsychotika nechat tak a změnit antidepresiva. Protože v nemocnici mi nasadili Brintellix na povzbuzení, to však u mě bylo naprosto bez efektu, tak mi doktor napsal Escitalopram. Jsem zvědavá! Myslím, že už jsem je jednou brala, když mi bylo 14.

Pan doktor má hezkou sesternu a taky ordinaci. Sestřička je taky skvělá. Dá se s ní hezky popovídat. Je to tam celkově moc útulné. Neřekli byste, že jste v ordinaci psychiatra.

Když jsem před několika měsíci seděla v sesterně jako hromádka neštěstí, doktor procházel sesternou a pohladil mě po vlasech. Bylo to něco neskutečného. Prošlo mnou teplo od hlavy až po paty a mě se chtělo brečet a smát se zároveň. 

V centru (stacionáři) jsem si povídala s našim zlatíčkem paní Maruškou a ta řekla, že taky chodí k tomuto doktorovi. 
"On vyslechne, poradí i obejme," řekla mi.

Tak jsem se dneska při loučení nesměle zeptala, jestli ho můžu obejmout. Vstal a řekl: "No jasně, pójď, pojď sem, kočko." Obejmul mě a pohladil po vlasech.

Hned mám lepší den! Fakt! Měla jsem hodně času na autobus, tak jsem si zašla do kavárny na ledovou kávu. Taky fajn :)

Dneska mamka zorganizovala stěhování mého klavíru od rodičů ke mně. Poprosili jsme o pomoc kamarády z volejbalu. Takže začnu cvičit a třeba na to ještě přijdu :D Vychodila jsem celou ZUŠku, ale jak jsem necvičila, tak už umím prd. Mám tady sice klávesy, ale klavír je klavír.
A vyhodit můj první klavír? Mého miláčka? Ani náhodou! Těším se na něj :) Brácha má u rodičů svůj nový klavír.

Zítra jedu zase do centra, dopoledne tvoření a odpoledne skupinovka s panem doktorem. Ten je náhodou taky super, musím to zmínit! Už když jsem ho poznala v nemocnici, tak na mě působil hodně dobrým dojmem. Ale to už jsem myslím, někdy psala...

To je pro dnešek asi vše. 

Mějte se krásně :)


10 komentářů:

  1. Tento přístup doktorů je neskutečný! Málokdy se s takovým přístupem potkám a proto panu doktorovi tleskám.
    Určitě jsi všechno nezapomněla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi natrefila na tak skvělého lékaře, v dnešní uspěchané době si nenajdou čas na obejmutí ani obyčejní lidé, vidět tohle u lékaře je pak věc nevídaná :).

    OdpovědětVymazat
  3. Najít takovéhle doktory se srdcem na pravém místě je zázrak, jsem ráda, že se ti to podařilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasný doktor :). Jé, mně se strašně líbí hraní na klavír :). Ale nikdy jsem to nezkoušela :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že máš okolo sebe tak super lidi! Zasloužíš si to <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se zapomněla zmínit o klavíru. Myslím, že se to nezapomíná :) určitě ti to půjde. Také mám vychozenou ZUŠ a moc mě to baví :)

      Vymazat
  6. Takových doktorů je strašně málo a je to až děsivé. Kéž by takových zlatých bylo více :-) Jsem za tebe ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tak to je fakt hezký. Takového doktora můžu jen tiše závidět, je super vidět, když se doktoři dívají na pacienty jako na lidi a ne jen na nějaká čísla na papíře nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je krásný přístup od pana doktora! To se jen tak nevidí :) rada slyším, ze jsou porad někde doktoři, kteří mají srdce na správném místě ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. To zní jako člověk na správném místě! Kamarádka oprášila taky klavír asi po deseti stech, našla skladby a ačkoliv předtím byla k hraní skeptická, po těch letech se do hraní doopravdy zamilovala😃 Věřím, že i tobě bude hudba přinášet radost a zahrát si ji sama...to je super pocit😊

    OdpovědětVymazat