úterý 2. srpna 2022

Deníčkovský

 

Ahoj všem! 

Už jsem nějakou dobu nenapsala a potřebuju se prostě vypsat.

Minulý týden jsem byla s nejmladším bráchou a jeho přítelkyni u babičky a dědy. Koupat se bohužel dalo jen asi první dva dny. Děda brblal, že je ten bazén zbytečný, že ho příští rok nenapustí, ale já vím, že mu to stejně nedá a bazén nachystá :D Jinak jsem zase dost spala přes den. Fakt mě to štve, ale lidé z okolí říkají, že když to tělo potřebuje, ať si prostě zdřímnu. 
S babičkou i bráchou jsme pekli nějaké dobroty a s babičkou jsem se koukala na seriál Chlap. Já už jsem ho teda viděla celý, ale nevadilo mi dívat se s babičkou znovu. Docela se mi totiž líbil. No a taky jsme hráli Dostihy a sázky a úplně jsem zkrachovala :D

Můj blog měl mezitím i narozeniny. Toto je můj 97. článek na blogspotu a mám od vás krásných 611 komentářů, za které moc moc děkuji! :)

Protože mi zase nebylo dobře, je to jako na houpačce... volala jsem sestřičce a stalo se, čeho se jsem se obávala. Pan psychiatr už má dovolenou, nestihla jsem to. Naštěstí mi moje zlatá sociální pracovnice Dominička z Centra zařídila setkání s psychiatrem z Centra (u toho skvělého, co ho znám už z nemocnice). Všechno mu řeknu a snad mi nějak pomůže. Jedu tam ve čtvrtek ráno.

Dneska jsme byli celá rodinka u zubařky na preventivce a všichni máme prý hezké zuby, takže paráda :) Mám jen jednou plombu z minulého roku, jinak zatím bez.

Jo a dneska jsem cvičila. Čtvrt hodinky na ruce, jak jsem dlouho necvičila, tak mi to dalo docela zabrat. Chtěla bych zase cvičit častěji. Loni jsem cvičila každý den až do říjnové hospitalizace. Pak už jsem na to bohužel nenavázala. Snad to teď zvládnu.

Přišel mi balíček, na který jsem se hrozně těšila. Objednala jsem si stojan na misky pro Tristana (na granule a na vodu). Taky tam má jmenovku! Mám z toho nejspíš větší radost, než on :D Mám jen dvě ne moc kvalitní fotky, plánuju teď Tristana některý den oholit a okoupat a pak ho vyfotím jako fešáka se stojanem :D Stálo to tedy hodně, ale peníze jsou proto, abychom je utráceli, ne? S rozumem :))



K bráchovi do Prahy se nastěhovala jeho nová přítelkyně (nová - několik měsíců už...). A má i dva kočičáky. Brácha byl s nimi chvíli sám a pořídil skvělou fotku, z které jsem měla záchvat smíchu :D (bohužel taky špatná kvalita, omlouvám se).



Tak já se loučím :) 
Mějte se krásně!





5 komentářů:

  1. Tak ať ti doktor dobře dopadne! :) stojan na misky je krásný a už se těším na společnou fotku s Tristanem :) asi si kocicaci potřebuji na brachu chvíli zvyknout 😁 Terezko, užívej léta.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, ať se cítíš lépe! To, že někdy spíš přes den vůbec neřeš, občas to tělo fakt potřebuje :-* Teda, ten stojánek na misky pro Tristana je boží!! A fotka taky pobavila :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji blogu všechno nejlepší a spoustu dalších let :) moc ráda sem chodím :). Také si občas ve dne lehnu, přesně, když je to potřeba! Já jdu k zubaři v úterý. Čekám, že mě zase bude posílat k dentální hygienistce, i když si zuby čistím pečlivě. Nechce se mi dávat několik tisíc za jednu návštěvu. Chodíš na dentální hygienu? Je super, že můžeš jít k jinému panu doktorovi. Určitě ti pomůže. Misky jsou parádní a kočička taky :D měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ať se cítíš lépe, podobný stojan máme pro kočky, máme na čele podobiznu kočičky a ťapinky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že ti už je lépe. Je dobře, že ses vypsala. To vždycky pomůže:-) A je hezké, že si koupila misky pro Tristiana, jsou fakt roztomilý :D

    OdpovědětVymazat