středa 8. prosince 2021

Léky, léky... a zase léky

 

Tak jsem včera byla u psychiatra a.. nic moc jako... Omlouvám se, že píšu zase takhle... potřebuju to nějak ventilovat...

Už se mi několikrát stalo, že jsem přišla k doktorovi a nikdo tam nebyl. Proto radši volám nejdřív sestřičce, jak určitý týden ordinují. Řekla mi před asi 3-4 týdny, ať přijdu 7. nebo 8.12. Tzn. teď úterý nebo středa. 

Měla jsem naplánováno, že tam půjdu ve středu. Ale radši jsem ještě v úterý dopoledne volala, jestli tam jsou. A sestřička říkala, že ne! Že můžu přijít buď ještě odpoledne nebo až zase za týden. Moje milá maminka mě nabrala cestou z práce  hodila mě do města, tak jsem tam šla teda ještě ten den (v úterý).

Víte, jak by mi bylo, kdybych tam ve středu přišla a doktor tam nebyl? Asi bych explodovala. 

No tak jsem přišla k doktorovi. V čekárně jen pár lidí. Řekla jsem mu, že jsem unavená, fakt hodně unavená. 

"Hmm, hmm, to je špatné, to je špatné..." 

No a pak jsem pokračovala a řekla mu, jaké mám problémy, že mi vyšlo blbě EEG a neuroložka mě posílá za ním. A jestli mám být naštvaná, že to přehazuje na něj.

"Ne ne, nebuď."

A byl z toho takový nějaký nešťastný. Prý je opravdu problém v psychiatrických lécích společně s epilepsií a léky na ni. Že se to všechno dohromady bije a je to pro mozek zátěž. Jenže se bojí kterékoliv léky snížit a já se bojím taky, ať zas neskončím brzy na psychiatrii. Ale přemlouval mě, ať po Vánocích zkusím snížit jedny léky (snížit, ne vysadit). 

Je to prostě v prdeli! Když se uděje nějaká změna v lécích, jsem za nějakou dobu zase v háji. A když nic měnit nebudeme, zůstanou mi problémy, co mě trápí (podobné jako příznaky epilepsie). Takže buď mi hrozí epileptické záchvaty nebo psychotická ataka :( Připadám si jako v pasti. Přijde mi, že mi nikdo nedokáže pomoct... Ale třeba to jen zveličuju... ?

Beru:
Psychiatrické: Clozapin, Rxulti, Pregabalin, Trittico, Akineton, Neurol, Xeplion (injekci)
Na epilepsii: Lamictal a Keppru

Takhle mi taťka chystá léky. Sedne
vezme krabici a dávkovač a jede...
Už v tom má grif :D


a můj dávkovač:




Tak jsem se zase vypsala. Snad jsem vám nezkazila náladu.
Ale já stejně věřím, že Vánoce budou kouzelné, v rámci možností :)
Mějte se krásně!



9 komentářů:

  1. Ach jo, to vážně zní jako taková nešťastná situace, kdy se přesně neví, jak z ní vyjít a nakombinovat ty léky tak, aby seděly :/. Asi bych poslechla doktora a zkusila snížit ty jedny.. Třeba to teď bude v pohodě a pokud ne, tak by se zas navýšily a ubralo se jinde :O. Tvůj taťka je šikula :). Neboj, Vánoce určitě budou skvělé a užiješ si je <3.

    OdpovědětVymazat
  2. Panejo, musím teda říct, že tabulka léků je dost děsivá. Si mlaďoučká a tolika léků každý den...fuuu. To je masakr. Je mi to fakt líto, kort když se to nijak nelepší :( Strašně ti fandím a doufám, že někdy tu knihu vydáš. Třeba kniha bude krok, který všechno změní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi si dokážu představit, jakou cítíš bezmoc. Já sama jsem brala léky od psychiatra a bylo mi z toho asi ještě hůř než bez nich. Po Tritticu jsem dokonce zažila své první omdlení a od té doby od léků raději dávám ruce pryč. Jenže kdo ví, jak na dlouho. Strašně moc ti přeju, aby se ti to dalo do nějakého normálu a bylo ti lépe!!❤️

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. To je hrozně smutné čtení, mrzí mě, že se ty léky navzájem tak kombinují, to je opravdu hrůza, snad když ti pak některé sníží bude to lepší :) Užij si sváteční čas a hlavně pohodu ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Blog je od toho, aby ses vypsala, ulevilo se ti a dostalo se ti třeba i podpory :).
    Ten dávkovač mi připomíná, jak jsem dávkovala léky babičce a ona si je pak zapomínala brát, nebo si z okénka vysypala jen některé a zbytek tam zůstal, myslím, že si ze mě dělala šprťouchlata, protože když jsem se na oko zlobila, poťouchle se usmívala :D.

    Přeji krásný čas adventní a ať je zase dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to běh na dlouhou trať, ale snad je v porovnání s dřívějškem přece jen trochu lépe.
    Přeji klidný advent a ať se daří krůček za krůčkem lépe.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, musí to být šíleně náročné. Ale neboj, zvládneš to, věřím tomu, třeba to po tom snížení bude pomaličku lepší a lepší.
    A moc mě dojala ta fotka, kde ti táta chystá ty léky, to je tak moc hezké. Drž se!

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se teda přiznat, až mě překvapilo, kolik to je léků a kolikrát denně... No, snad jeho ráda zabere a bude ti brzy lépe ❤️ vůbec jsi to nedokážu představit, jsi hodně silná Terezko❤️ ale jak sama píšeš, Vánoce budou určitě kouzelné 🥰 a všechno bude dobré ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Je mi tě moc líto, tolik léku :(. Možná to teď vypadá, že jsi v pasti, ale jak se říká, po každé bouřce vyjde slunce. Ono se to nějak vykrystalizuje. Posílám ti sílu <3

    OdpovědětVymazat