čtvrtek 16. prosince 2021

Nevzdávám se

 

Milí zlatí! Nevzdávám se a jedu dál :) Děkuji za všechny krásné komentáře.

Nechci fňukat, je to smůla, že mám schizofrenii i epilepsii, ale co? Nevadí! Chci hledat cesty. Správné cesty, co mě dovedou někam, kde bude líp.

V pondělí jsem byla na kontrole na kožním. Trápí mě akné, bez make-upu nevyjdu z domu, stydím se. Což vy samozřejmě nemůžete vědět, protože dávám fotky, kde to není vidět. Domluvila jsem si i chemický peeling, je to hooodně drahé, tak budu šetřit. Doufám, že to aspoň k něčemu bude.
Potom jsem jela s mamkou do obchodu nakoupit ještě nějaké vánoční taštičky a tak. Byly jsme i v obuvi, ale nenašly jsme to, co by se mi líbilo... Pak jsme šly na oběd do mekáče (hlavně jak furt píšu o tom, že chci zhubnout, že?), poseděly jsme, popovídaly si... mám takové chvíle ráda...
No a nakonec jsme měli večer volejbal. Bylo to moc fajn :) Jsme domluvení, že teď poslední volejbal před Vánocemi přinese každý nějakou dobrotu. Jedna známá dělá nealkoholický punč, tak na ten se těším.

Až budu mít opravdu všechny dárky zabalené, tak je chci vyfotit :) Přiznávám se, že nejradši používám taštičky, protože to balení některých dárků je o nervy. Ale když to má dobrý tvar, tak se snažím to zabalit do papíru, ono je to takové hezčí, jak to člověk rozbaluje :)

Dva dny před Štědrým dnem jsme ještě s mamkou objednané ke kadeřnici (naší známé) :D Posílala jsem jí fotky s tmavšími i světlejšími vlasy, že nevím... a podle ní bych mohla zkusit tu světlou. Že má hezkou měděno-blonďatou barvu. Nemělo by to být peroxidové a snad si ty vlasy moc nezničím. 

Jinak ještě stále spím s babičkou, ale domluvily jsme se, že po Vánocích zkusím spát dole u sebe. Pořád mám úzkosti, ale třeba, když to párkrát překonám, bude to lepší... Uvidíme... 

Do Štědrého dne se pokusím ještě napsat... ale kdyby ne, tak přeju krásné svátky :) 

Ještě jednou moc děkuji těm, co si článek přečtou a napíšou něco hezkého :) Mám z toho velkou radost!



5 komentářů:

  1. správný přístup! Radovat se z maličkostí jako jsou nové vlasy, sedánek s maminkou, volejbal...

    Přeju krásný předvánoční čas a svátky!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně. Člověk může radost rozdávat, ale důležité je i radost přijímat. A tím i silu, jistotu, aby zvládal s pomocí blízkých to, co se děje.
    Hezké Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já také raději balím dárky do taštiček, balení do dárkového papíru mi moc nejde :D Přeji ti krásný předvánoční čas a pohodu, radovat se ze zdánlivých maličkostí je opravdu důležité :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi tvůj přístup. Jsi bojovnice, která se nevzdává <3! Balím vždycky společně s taťkou. Letos jsem ale dávala taky hodně dárků do tašek, čímž jsem si usnadnila práci :D To je krásné, že si uděláte na volejbalu Vánoce :) Měj krásné svátky <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, mně se líbí, jak pozitivně si článek začala, jen tak dál! :-) Přeji ti krásné svátky, bohaté Vánoce a lepší dny. Užij si to maximálně a hlavně s rodinou ♥

    OdpovědětVymazat