úterý 21. prosince 2021

Další záchvat

 V minulém článku jsem psala, že se nevzdávám. No a zakrátko po něm (včera) přišel další epileptický záchvat. Mám pro vás pár fotek a pak napíšu něco víc. Za kvalitu fotek se omlouvám.


Tento věnec (umělý) jsme vyráběly už loni s mamkou a použily jsme 
ho i letos. Ještěže byla babička zrovna v obýváku, když začal hořet :D


toto jsou všechny moje dárky (chybí akorát dva)


a tady je mám schované pod stolem :D


můj brácha a Nohavica!


fotka z koncertu, bohužel jen co zvládl
taťka, od profesionálů budou lepší :)


fotka po dnešním holení a koupání
ještě je trochu mokrý a trochu naštvaný :D
(že ho týrám, ale přece musí být fešák)


Co se týče Vánoc, konečně jsme se tak nějak domluvili, jak to bude. Pojedu s bráchy a Tristanem na Štědrý den k babičce a dědečkovi a pravděpodobně tam budu až do Nového roku a to i s Matoušem. Šimon mezi svátky pojede za přítelkyní (ten mladší :D). Pak on i rodiče přijedou za námi k babičce a dědečkovi a Silvestr a Nový rok bude určitě paráda :)

No a když píšu záchvat... včera jsme měli volejbal.. jako každé pondělí. Sešlo se nás hodně, takže jsme hráli tři družstva po pěti hráčích. Bylo to takové vánoční, každý přinesl nějakou dobrotu. Mně hrozně chutnal nealko punč :)
Když jsem zrovna seděla s mamkou na lavičce, tak se mi začalo dělat špatně, padala jsem na bok a pak už mám takové rozmazané vzpomínky. Pokládali mě na lavičku, koukali. Pak nevím a když jsem začala přicházet k sobě, mamka na mě mluvila, zjistila jsem, že jsem zas poslintaná jak pes a ptala jsem se mamky: "Hrajeme volejbal?", "Je pondělí, že?"
Taťka mi donesl mikinu a kalhoty. A seděla jsem, byla jsem z toho taková mimo no, tak už jsem jen koukala. Potom za mnou kamarádi ve volných chvílích chodili, hladili mě po paži a ptali se. "Jsi v pohodě?", "Už je to dobré?" Byli moc milí.


No takže takové malé vzrůšo. Snad jsem si to teď zase na nějakou dobu vybrala. Doufááám, že se mi to nestane u babičky, protože ta by totálně zpanikařila. Ale mamka říkala, že to s ní probere.

A že se nevzdávám? To stále platí! :))

Napíšu asi zase až mezi svátky. Takže všem přeju krásný, kouzelný Štědrý den :)





 


5 komentářů:

  1. Historka s věncem je vtipná :D, hlavně, že se nikomu nic nestalo.
    Jsem ráda, že jsi bojovnice a že se nevzdáváš, vím, že to není lehké.
    Děkuji ti za přání a i já tobě přeji krásné svátky vánoční a v novém roce hlavně zdraví a pohody :).

    OdpovědětVymazat
  2. Také přeji pohodové vánoce.
    A všechny nemoci ať nás neohrozí a postupně odezní.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to je dárečků! Jsi šikulka :) určitě udělají velkou radost <3 Věnec hořel :O? Jejda mane! Ještě, že se nic nestalo! Nám včera málem spadl strom :D.. Určitě budeš mít krásné svátky v rodinném kruhu :). To s tím volejbalem mě mrzí :( člověk netuší, kdy to přijde.. Ještě, že tam byli rodiče a pomohli ti. Lidé jsou hodní, že se o tebe tak hezky starali. Určitě máte skvělou partu <3
    Přeji Ti nádherné Vánoce a v roce 2022 jen a jen zdraví! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Snd tedy budeš mít zas na nějakou dobu klid! :) Dodatečně veselé Vánoce a i pohodový zbytek svátků :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak snad tě ty záchvaty na nějakou dobu opustí :) Jinak doufám, že jsi měla krásný svátky <3 Tristanovi to sluší, je to fešák :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat