pátek 3. prosince 2021

Ach.. ti doktoři


Ahoj všem!

Asi jsem to psala, co mě tento týden čeká/čekalo... byla jsem tento týden u paní psycholožky a na neurologii. Jestli vás zajímá, jak jsem dopadla, tak čtěte dále...

U paní psycholožky to bylo fajn. Vždycky se napůl těším a napůl jsem nervózní, i když je to vždycky nakonec v pohodě. Řešily jsme zase to, co znamená "dobrý nebo špatný člověk". Sebevědomí, porovnávání se s ostatními, vypořádávání se s věcmi, které mě mrzely, které mi ublížily. Tak nějak jsme se dostaly do minulosti. Chodím k této psycholožce (psychoterapeutce) asi od 13 let. Zajímalo mě, jestli u mě pozorovala nějaké příznaky psychózy už tak brzy. Říkala, že ona i doktoři to tenkrát viděli jako "hodně na hraně"  že si myslela, že se u mě rozvíjí schizofrenie ještě dřív, než mi ji skutečně v 18 letech diagnostikovali. Předtím to "prozatím" hodnotili jako úzkostně depresivní poruchu.
Babička mi jednou plačtivě říkala: "Proč jsi tu nemoc dostala zrovna ty?" 
Já jsem s tím smířená. Někdo si toho černého Petra vytáhnout musel.

Tak to by bylo k psycholožce. Teď vám napíšu, jak jsem dopadla u neuroložky. Ve středu jsem šla na kontrolu a měla jsem se dozvědět výsledky EEG. Prý to není úplně v pořádku. Něco, co tam má být konstantní tam u mě jde dolů, nahoru, dolů, nahoru (nevím, jestli to nějak nepletu, tomu se nedá moc rozumět, je to hrozně složité). Řekla, že mi vezme krev na zjištění hladin léků a podle toho mi upraví léky.
Dneska jsem volala na výsledky a řekla mi, že hladiny jsou v pořádku. A to mělo být vše. No tak jsem se ptala, jestli mi teda navýší nějaké léky a ona řekla, ať se na změnách léků poradím se svým psychiatrem. Jenže psychiatr se snaží abych brala co nejméně léků. Mám jich fakt hafo, to už jsem někdy určitě zmiňovala. Ale když to jinak nejde? On není blbý!  A já potřebuju na epilepsii antiepileptika! Mám stejné příznaky jako tehdy, kdy mi epilepsii oficiálně diagnostikovali. Prostě nedává mi to smysl, doktoři říkají běžte tam, poraďte se tam, jinde vás zase pošlou někam dál, že za to můžou oni! Unavuje mě to.
Jen taková malá poznámka. V lékařské zprávě mám starou hmotnost.
Zhubla jsem 4 kila :)) ale za hodně dlouhou dobu.. 

No tak nakonec mi upravila dávkování jednoho léku a prý kdyby to nepomáhalo, tak to vymyslíme nějak jinak. A u psychiatra se poradím taky. 

Doufám, moc doufám, že mi to zabere a pomůže. A děkuju všem, co na mě mysleli a drželi palce. 
Moc mi to pomáhá :)

Mějte se krásně!



6 komentářů:

  1. Moc bych ti přála, abys byla v pohodě. Někdy to zkrátka bez léků nejde, sama bych bez nich nemohla fungovat, takže vím, o čem píšeš. Gratuluji ke čtyřem kilům dole! Já mám teď po covidu dole kila dvě, což je divné, protože jsem jedla normálně a pohyb jsem neměla vůbec žádný, takže je to asi takový malý předvánoční zázrak :D.
    Přeji ti krásnou druhou adventní neděli! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rezzy, nemáš to jednoduché, ale věřím, že máš kolem sebe skvělé lidičky, kteří Ti pomohou, když je nejhůř. Přeji Ti, aby těch horších chvil bylo co nejméně a mohla ses radovat z různých maličkostí. Jako třeba ze sněhu, který napadl u tvé babičky.
    Měj hezký adventní večer i další dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ti doktoři, někdy je to s nimi fakt na hlavu, jak pořád posílají tam a tam... Snad ta úprava dávkování teda fakt zabere a bude to lepší :).

    OdpovědětVymazat
  4. S těma doktorama je to těžké... Já bych to dělat nemohla, bylo by mi líto lidí, u kterých bych nevěděla, jak jim pomoct :( tak snad bude nově množství léků v pořádku a sedět ti :) <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi moc statečná, jak se s tím vším dokážeš vypořádat! Klobouk dolů <3 stále cvičíš? Chjo, je to běh na dlouhou trať, ale ty jsi moc statečná a vím, že to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, tohle musí být tak náročné. Podle mě jsi fakt silná, že to takhle dáváš. Pro mě je teror a stres i když mám jít i k obyčejnému doktorovi jen pro léky. Držím palce, ať se to vše nějak vyřeší a hlavně ať je ti lépe!

    OdpovědětVymazat