neděle 28. listopadu 2021

První adventní neděle

 

Ahoj všem!

Bude to jen takový kratší (možná? :D) článek. Chtěla jsem dnes napsat, ať mám na tuto neděli nějakou vzpomínku.

Tak včera jsem oholila Tristanovi čumáček... a než pojedeme na Štědrý den k babičce a dědečkovi, tak ho hezky oholím celého, aby byl krasavec :))

Ve čtvrtek jsem byla na gynekologii a měla jsem malinko strach, jestli testy z minulé kontroly vyšly dobře a všechno je ok :) Ale pořád musím chodit co půl roku na kontrolu. Jela jsem sama dopoledne autobusem do města a pak zpátky sama domů hezky v čase oběda :D Mamka říkala, že už nejsem malé děcko, ale já to beru jako úspěch, jet někam... a vrátit se ve zdraví :D

No jinak myslím na úterý, kdy mám psycholožku a ve středu neurologii. Ten třes další nepříjemnosti... snad se toho brzy zbavím.

Babička (se kterou bydlím) už začala dělat bílkové chlebíčky a zázvorky a druhá babička nejspíš začne taky péct. Ona to má navíc rozdělené jako "normál", "bezlepkové" a "dia". Myslí na všechny členy rodiny. Mně by to otravovalo, ale jí to baví, tak je to fajn :D

Včera ráno to u babičky a dědečka vypadalo takto (poslala mi fotku mailem):


No a my vám s (nenápadným) Tristanem 
chceme popřát krásnou první adventní neděli :))


Ještě jsem vám chtěla napsat, že si vážím každého komentáře. Každá reakce mě potěší :)

Mějte se krásně a buďte zdraví!



4 komentáře:

  1. Krásnou první adventní neděli i tobě!
    To máš zlatou babičku, že takhle peče a myslí na všechny, wau, krásné gesto. Také se za chvíli chystáme péct, už se těším, ale pečeme klasiku z receptů podle mamky, takže nic zdravého, ale co, je to jednou do roka, no ne!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je teď taky krásné bílo :) jinak na ještě nepecu. Babi je dobrá, že takhle myslí na všechny :) já dělám jen klasický a úplně mi to stačí 😅 super, že kontroly dopadly dobře ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že sis 1. adventní neděli užila :). Já už taky začala něco málo péct, letošní Vánoce jsou u mě totiž trošku nevyzpytatelné :D. Od tvé babičky je hezké, že myslí na všechny :). A ať kontroly dopadnou dobře :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná, že jsi cestu v pohodě zvládla! Jsem moc ráda, že nasněžilo, miluji sníh :) jen škoda, že v ČB už slezl :( snad doma ještě trošku zůstalo... O víkendu začneme péct s tetou na chalupě, moc se těším, je to každoroční tradice :) měj krásný Advent <3

    OdpovědětVymazat