úterý 23. listopadu 2021

Debilní epilepsie

 

Tak už mě zase souží.. debilní epilepsie..? Co se děje?

Už asi měsíc, (možná trošku déle), mám problém, že se mi podlamují kolena. Napřed levé, teď už obě. K tomu se přidalo padání věcí z rukou, třes. Mám diagnostikovanou epilepsii  to právě takovou, kdy neupadnete do bezvědomí, ale máte takové "menší záchvaty" se tomu říká. Velký záchvat, kdy upadnete do bezvědomí, jsem měla "jen" dvakrát, ale už je to nějakou dobu zpátky.

Byla jsem nedávno na kontrole u neuroložky a řekla jí, že mám problémy s tím podlamováním kolen a třesem. Tak mě poslala na kontrolní EEG. Výsledky budu vědět až 1.12. a to čekání je hrozné :( Už bych k ní ráda šla a nechala si upravit léky, když to bude třeba. Hlavně, ať mi prostě nějak pomůže... Teď beru na epilepsii Lamictal a Keppru...

Včera jsem šla s rodiči zase na volejbal a několikrát jsem měla takový úzkostný stav, pocit, že omdlím, strach, že dostanu epileptický záchvat. Nestalo se ani jedno, ale byla jsem si skoro jistá tím, že se to stane. Nakonec jsem jen na chvíli měla problémy s očima (mám křeče a protáčejí se mi ke stropu, je to vedlejší účinek té spousty léků, co beru), ale na to už jsou všichni zvyklí, beru na to léky, co to uklidní, jen musím chvíli sedět na lavičce a pak se zase vrátím do hry. Kdybych mamce řekla o těch úzkostných stavech, tak se bojím, že mi volejbal zakáže...

Je mi to trochu trapné sem psát, ale včera jsem při hře měla problém s inkontinencí :( Normálně jsem se bála, že se tam počůrám (podotýkám, že jsem byla těsně před volejbalem na wc) Nakonec jsem si jen trošičku "učůrla" a naštěstí jsem měla vložku. Nevím, jestli je to taky tou epilepsií, jestli to spolu nějak souvisí.. zeptám se při kontrole...

Věřte, že je to dost nepříjemné a já jen doufám, že nedostanu zase velký záchvat a neublížím si (bojím se třeba chodit po schodech apod.). Nevím, kdy zase napíšu, kdybych dlouho nepsala, tak se omlouvám, protože se mi píše dost těžko. Někdy do jde lépe, někdy hůř...

Ještě jednou se omlouvám... mějte se krásně buďte zdraví!



8 komentářů:

  1. Terezko! Moc mě to mrzí, doufám, že ti doktor/ka poradí a pomůže... Myslím na tebe často a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Terry je mi moc lito, ze te trapi epilepsie, snad se to brzo vyresi. Ale proc pisu - neskutecny obdiv tve odvaze, priznat a popsat problem s intkontinenci. Jsi tak autenticka, pravdiva...ani nevis jaky dosan tenhle muze mit pro ostatni mlade, kteri se s tim take potykaji. Fakt velky respekt, za to, ze dokazes sve trapeni popsat bez obalu, tak jak to je, nestydis se jit s kuzi na trh. Jsi skvela...proto mam tvuj blog moc rada. At se vse zlepsi...moc ti to preji.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, drž se! <3 Vůbec se nemusíš za to stydět, léky dokážou s člověkem udělat hodně ve všech ohledech. Přeji, ať ti doktorka poradí a vše se zlepší <3.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta inkontinence může být způsobena tvým strachem, že se něco stane, ve stresových situacích, třeba u obětí trestných činů nebo při zdravotních komplikacích, to není tak úplně vzácný jev. Může to být také nežádoucí účinek nějakého léku nebo viróza, tak se tím moc netrap a až bude příležitost, prober to v klidu u lékaře. Terezko, moc na tebe myslím a držím pěsti, ať je lépe!

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, to mě mrzí, že máš teď tak náročné období. Zní to hrozně, tak ráda bych ti poradila, ale nevím vlastně co. Snad jen, že doufám, že máš dobré doktory kolem sebe a aby ses držela. Težké časy nás občas velmi definují a posilují, i když to tak na první pohled nevypadá.
    Jinak s tím zbytečným stresováním se jsme na tom stejně. Sice mám strach z jiných věcí, ale ta paralýza je šílená, nikdy jsem nic takového nezažila, také přemýšlím, co s tím, je to boj s vlastní hlavou, ale bojujeme dál!

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko doufám, že se dnes dozvíš jen hezké zprávy ❤️ my to chápeme, hlavně se opatruj a dávej na sebe pozor ✨ i jak sama píšeš, ať je radši vždycky někdo s tebou, aby ses nemusela bat ❤️ s tou inkontinencí mě to mrzí, snad se brzy přijde na to, čím je to způsobeno :( drž se ❤️ a hlavně nezapomen, že lidi kolem tebe tě mají rádi :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ach Terezko :( dnes ses měla dozvědět výsledky, doufám, že dobře dopadly! Moc na tebe myslím a posílám spoustu sil, ať tě nic netrápí!

    OdpovědětVymazat
  8. Jen jsem ti chtěla říct - neomlouvej se za to, co píšeš na SVŮJ blog. Potřebuješ se svěřit, nedivím se. Sama mám hodně zdravotních problémů a blogovaní je úleva. Snad ti bude v rámci možností líp.

    OdpovědětVymazat