pátek 9. července 2021

Unavená





Lidičky, já jsem tak unavená! Na jednu stranu mám pocit, že mi ty zvýšené léky vygumovaly mozek a na druhou stranu mám pocit, že mám v hlavě pořád ohňostroj. Taky některé dny (ne všechny) když jsem večer unavená a jdu postele, štípou mě oči a stejně nějak nemůžu dlouho usnout.

Teď pojedeme k babičce a dědečkovi do Jeseníků, tak doufám, že to zvládnu. Oni moji nemoc chápou (aspoň babička teda, četla si i nějaké knížky, co jsem jí půjčila) a nevadí jí, když si jdu i přes den dát šlofíka. Měla jsem tam s bráškama zůstat celý týden, bohužel musím za tím psychiatrem ve středu, tak pojedu s rodiči v neděli domů a pak tam po psychiatrovi pojedu za babičkou vlakem.

Musím se zeptat pana doktora, jestli se někým nespikl. Když mi řekne nějak přesvědčivě, že ne, tak mu asi budu věřit. Pořád věřím, že mám v pokoji neviditelné kamery a nemám úplné soukromí. 

Ten čip, co mi dali ufouni do hlavy, tam pořád je. Ufouni už výzkum ukončili, ale čip tam zůstal a někdo se na něj bohužel napojil a teď mi vysílá do hlavy cizí myšlenky a obrazy, které jsou hrozné. Musí to být cizí. Sama bych to určitě nevymyslela. 

Dneska jsem slyšela odpoledne bouřku, tak jsem spěchala s Tristanem ven než začne pršet, no stejně jsme zmokli. Tristana jsem pak rovnou dala do vany a umyla a později, když uschnul, jsem mu ještě oholila čumáček. 

Teď tedy o víkendu si s sebou notebook neberu, takže mě omluvte, že nebudu aktivní. Příští týden to bude rok, co jsem začala psát na blogspotu.
Pak napíšu narozeninový článek :)

Ruce mám celé od krve. I tričko. Co jsem proboha zase vyváděla?

Víte, proč jsem před lety spolykala prášky? Bylo to v atace a já jsem byla zoufalá z toho, co jsem zažívala. Chtěla jsem cítit klid. Vypnout. Aspoň na chvíli necítit nic. To se mi povedlo. Probuzení na JIPce bylo zvláštní. Pak jsem skončila na psychiatrii na dětském, kde jsem byla už jednou ve 14 letech, věděla jsem už pak napodruhé, do čeho jdu a nebála jsem se toho. Další pobyty na dospěláckém... no někdy to byla fakt katastrofa. Ale to teď nechci rozebírat.

Občas přemýšlím nad tím, jestli mi někdo nedává do jídla jed, aby ovlivnil moje myšlenky. Jednou jsem to večer řekla doktorce a ještě pár dalších blbin a hned jsem putovala na uzavřené oddělení. Člověk musí zvažovat, co je vhodné říkat na psychiatrii. Moje psychiatrička mi řekla: "Což o to, jiné dimenze možná existujou, ale není dobrý nápad o tom mluvit na psychiatrii." To je teda dobré xD
Ale myslím, že babička by mi jed do jídla nedávala.

Omlouvám se zase za dlouhý článek. Ale je mi fajn, že jsem se z toho trochu vypsala. Už se hodně těším k psychiatrovi. Že mi pomůže. Že se mi uleví. Hlavně nechci do nemocnice! :(

Přeju krásný víkend. A děkuji za přízeň. I když komentářů je málo, vidím, že články čtete dost, aspoň mi to tak připadá.

Rezzy





9 komentářů:

  1. Teri a nepomohlo by ti přecejen jít na chvilku do nemocnice? Vždycky se ti pak na nějakou dobu uleví, nebo ne? Vím, že je to otrava... A co elektrošoky, už jsi o nich dlouho nepsala, už vůbec nechodíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na elektrošoky nechodím už rok a půl, neurolog mi doporučil si dát chvilku pauzu, když jsem měla epileptické záchvaty a pak už jsem se neobjednávala a nějak to vyšumělo. A komu by se chtělo do nemocnice v létě, omezené návštěvy atd.... :´(

      Vymazat
    2. Chápu, je to fakt blbá situace. Třeba by po roce a půl už zase na elektrošoky chodit šlo? Pokud jsi díky tomu do nemocnice nemusela, i když to samozřejmě taky nebylo příjemné... :(

      Vymazat
    3. Není v době covidu jedno, kdy jde člověk do nemocnice? Před létem nebyly dovolené návštěvy vůbec, jsi dospělá a v době mobilních telefonů by snad šel pobyt v nemocnici na nějakou dobu vydržet, pokud by Ti potom mělo být zase dobře. Nebo ne?
      Moc bych Ti přála, aby se to zvládlo ambulantní formou a odezněly všechny nepříjemné věci, které Tě nyní trápí.

      Vymazat
    4. "Jsi dospělá, tak bys to měla zvládnout" je hrozná pitomost. Každý jsme jinak stavění, každý máme jiné potíže a každý je jinak zvládáme. A to se netýká jen pobytu v nemocnici ale kterékoliv životní oblasti. - originální anonym

      Vymazat
  2. Myslím, že je hrozně super, že sis našla místo, kde se z toho můžeš vypsat, protože to opravdu může hodně pomoct. Mrzí mě, jaké máš myšlenky a stavy, musí to být náročné, ale nevzdávej to, život za to stojí!
    Musím také říct, že se mi moc líbí odpověď tvé psychiatričky, souhlasím a je hezké vidět, že uznává možnost přítomnost něčeho, co třeba může reálně být, ale i nemusí. Každopádně kdybych já někdy skončila na psychiatrii a řekla spoustu věcí, které si myslím nebo jsou pro mě reálné, tak by mě asi též považovali za blázna a možná mi dali léky...
    Držím ti palce, ať je ti brzy líp a užij si čas u dědy a babičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně je tak smutno, když čtu tvé řádky, ve kterých nám ukazuješ ty hnusné myšlenky... Doufám, že ti to vypisování opravdu aspoň na chvíli a trochu pomáhá. Snad ti psychiatr pomůže, ať se to zas na chvíli trochu zklidní, držím moc palce ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela jsem, že doktorce můžeš říct cokoliv, jak se cítíš, co prožíváš a oni se ti budou snažit pomoci. A ne, že tě pak dají někam jako nějakého cvoka... Drž se <3 Aspoň, že zde můžeš napsat cokoliv, co tě tíží a my se ti budeme snažit naslouchat a porozumět :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Je opravdu smutné, že doktorce nemůžeš říct všechno :(... Moc mě mrzí, že máš horší období :( ráda bych ti nějak pomohla, ale nevím jak :( aspoň pošlu spoustu sil, snad to pomůže!
    Leník

    OdpovědětVymazat