pátek 16. července 2021

Narozeniny

 

Zdravííím!

Tak už jsem u babičky a dědečka a píšu slibovaný narozeninový článek :) A jak jsem dopadla u psychiatra.

Dnes je to rok, co jsem se přestěhovala z blogu na blogspot. Popravdě jsem blog měla radši a kdyby to šlo, vrátila bych se tam. Tady s blogspotem jsem měla dlouho problémy se vzhledem atd. Ale už jsem si zvykla a má to i nějaké výhody :)

Toto je 55. článek a zanechali jste mi tady krásných 310 komentářů, za které moc děkuji!

Jinak ve středu, jak jsem psala, jsem šla za psychiatrem. Zeptal se mě, jestli bych si nechtěla jít tak třeba tři týdny poležet do nemocnice a řekla jsem, že teda moc ne. Říkal, že mě nenutí. Byl trpělivý a laskavý. Prostě jako vždycky. Jsem ráda, že ho mám. I sestřička je moc hodná. Přidal mi ještě víc léků (bohužel, ale asi je to třeba). Za čtrnáct dní jdu na kontrolu. I bych řekla, že už se mi trochu uklidňují myšlenky, ale ještě je čas na nějaké závěry...

Abyste tomu rozuměli, jsou lidi, co si jdou dobrovolně na psychiatrii "pročistit hlavu". A pak jsou lidé, kteří si každičký den v nemocnici říkají, jak moc jsou v prdeli. A musí bojovat. A přemýšlí o minulosti a o budoucnosti a je jim ze všeho zle. To je můj případ. Tím ve vás nechci vyvolat lítost nebo tak něco. Píšu to tak, jak to je, jak to cítím. A proto nemocnici volím jen tehdy, když si přiznám, že doma už to fakt nezvládám.

Po poledni mě mamka zavezla na nádraží a jela jsem s pejskem vlakem za babičkou a dědečkem. Tady mě na nádraží vyzvedl Matouš, který tady byl už od pondělí. Tristan celou dobou dobu ve vlaku spinkal. 

Včera jsme se s bráchama hecli a šli jsme do bazénu. Ale nic moc jako :D Zima :D Dneska nám tady prší, takže koupání nic.


Včera jsme se Šimonem udělali čokoládový cheesecake, nechali
ztuhnout a dneska ho zkoušeli a je to mňamka. Ale je hodně sytý.


Tak já se loučím, mějte se krásně a za vše vám moc děkuji!



7 komentářů:

  1. Gratuluji k roku na blogspotu, letí to! Já tě trochu chápu, vzhledem k tomu, že brácha má taky takovou nemoc a párkrát byl taky v nemocnici... Vždy už chtěl domů. Teď ani nebere léky, ale chodí každý měsíc na injekce a je to asi trochu lepší pro něj :). Cheesecake vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. V srpnu to bude už také rok, co jsem na blogspotu a jsem tu spokojená. Tobě přeji krásný pobyt u babičky, ať načerpáš tu správnou energii aby zase bylo lépe. Články Kurva se neříká jsou fakt super a babička je skvělá. Také to umím, obzvlášť, když se něco nedaří. Zdravím Tebe a babičku 🙋😊


    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, s blogem jsme začali docela podobně. Moc tento článek líbil.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné blogové narozeniny <3 Mě teda více vyhovuje blogspot, ale na blogu jsem měla ráda, že se tam snáž objevovali nové blogy :) To je dobře, že setkání s psychiatrem dopadlo dobře a byli tam na tebe hodní <3 Cheesecake vypadá naprosto luxusně! Mňam :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Cheesecake mám neskutočne rada a tie čokoládové sú top! Do bazénu by som hneď skočila v tomto počasí :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji blogu všechno nejlepší :)! Také jsem si vcelku dlouho zvykala na nové prostředí, ale už se mi tu moc líbí :)
    Jsem moc ráda, že léky zabírají <3
    Cheesecake vypadá krásně, mňam :P. Užij si prázdniny u prarodičů :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ráda čtu, že je ti už lépe a vypadá to, že i přes nějaké negativní věci si užíváš léta.
    Ten cheesecake vypadá dobře, já je mám moc ráda, ale je pravda, že jsou hooodně syté :D

    OdpovědětVymazat