neděle 4. července 2021

Doktore, pomoc!



Musím vychválit až do nebes mojí sestřičku a psychiatra!

Protože mi bylo fakt hůř a hůř, psala jsem kamarádce, která chodí ke stejnému doktorovi, jaký lék jí osobně zabírá na úzkosti (ze zvědavosti). Chvíli jsme si psaly a když zjistila, jak jsem na tom zle, napsala, že má soukromé číslo na sestřičku. 

Zjistila jsem, že sestřička je u moře a doktor taky někde na dovolené a že budou ordinovat až další týden. Tak jsem z toho byla trochu vystrašená, jak to mám tak dlouho zvládnout... Ale! Nakonec sestřička ať prý napíšu všechny léky, co beru a kolik jich beru. A poradila se s doktorem. Jiný psychiatr nebo sestra by mě odkázali na pohotovost a nezajímali by se o mě. Můj doktor to promyslel a vzkázal, ať si přidám clozapin.

Jo. Clozapin. Tu "sračku", po které jsem v nemocnici byla jako zombie a po které jsem tolik přibrala. Je lepší mít bludy, halucinace, málo spát, být hubená... nebo nemít halucinace, bludy, ale být hrozně unavený z prášku a trochu při těle? Asi je lepší být zdravý, ale i to má své mínusy. Nakonec, já si myslím, že když se schizofrenie neléčí, lidi dopadají špatně. Opravdu, někdy fakt hodně špatně... Takže ty léky radši zobat budu.

Ten clozapin mi navýšil trojnásobně, ano... opravdu trojnásobně (asi si myslel, že to fakt hoří). Dnes dopoledne před obědem jsem zase spala a bylo mi celkem přijatelně. Pak přišla příšerná depka! Fakt mi bylo strašně, ale to je asi těmi léky. Taky se vrátily úzkosti, křičela jsem do polštáře, byla jsem zoufalá. Pomáhala jsem babičce na zahradě a trošku jsem se odreagovala. A jak si ty léky sednou, tak se to snad nějak uklidní. Ze začátku to bývá někdy divoké.

Navečer jsem ležela jako mrtvola na zahradě v trávě, byla příjemně chladná. Pak ještě přijeli rodiče na ledové kafe (projeli se na kole). Už je mi líp. Uf. Musím uznat, že na spaní je ten lék fakt dobrý, jenže přes den se to člověku moc nehodí. Ale na noc fajn a taky jsem dneska neměla žádnou noční můru (v posledních dnech jich bylo celkem dost).

Takže vidím to ještě chvilku na netu a brzy do postele. Už mám z dneška z těch léků nějaký vygumovaný mozek. Zítra jedu s rodinkou ke známým na grilovačku, tak třeba taky přijdu na jiné myšlenky...

Kdo ty moje žvásty dočetl až do konce, je dobrý, děkuji :)

Mějte se krásně!



4 komentáře:

  1. Je dobře, že už nemáš ty hrozné sny. Na druhou stranu, zase jsi více unavená. Škoda, že všechno má své výhody i nevýhody :(.. Užij si zítřejší grilovačku, určitě přijdeš na jiné myšlenky a moc si to užiješ :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozné, člověk musí volit mezi takovými dvěma nepříjemnými věcmi... Ale myslím, že jsi zvolila tu o trochu lepší cestu, i když za cenu třeba pár kilo a únavy..
    Doufám, že sis užila grilování a už je ti lépe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to strašné, ale určitě jsi zvolila lepší cestu, doufám že sis grilovačku užila :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně, aby ti léky pomohly s těmi škaredými stavy! Na to, jestli trošku přibereš, to neřeš :). Moc držím palce, ať je lépe ❤️

    OdpovědětVymazat