úterý 11. května 2021

Rodinný víkend

 

Ahoooj :)

Mám za sebou moc fajn rodinný víkend. Jela jsem s rodiči a bráchou k babičce a dědečkovi a druhý brácha tam taky dorazil z Prahy. Tak jsme byli všichni spolu. Taťka měl s sebou foťák a udělal spoustu hezkých fotek, hlavně z procházky. 

První fotku fotila babička. (Kdyžtak si ji rozklikněte, zas je to mini.)

Rodina je tam, kde život začíná a láska nikdy nekončí.



Tady je důkaz toho, že jsem opravdu tlustá, nevymýšlím si. Vidíte ty baculaté tvářičky, když se směju? Ale pracuji na tom! Mám dole dalšího půl kila. A to jsem měla minulý týden i teplé večeře. Inspirovala jsem se lívanci od WantbefitM a měla jsem ovesné vločky s mlékem (dáte čistě jen ovesné vločky s mlékem do mikrovlnky a je to). No a taky papání u babičky, že... Fakt jsem se bála, že přiberu, ale ne :)
Taky mám odrosty, ale to se změní příští středu, kdy jdu konečně ke kadeřnici :))
Ale víte, proč se mi ta fotka líbí? Protože jsem na ní šťastná!

Babička s dědečkem mají nějaké zdravotní problémy a já mám o ně trochu strach (nesouvisí to s Covidem). V pátek by se měla babička asi dozvědět výsledky nějakého vyšetření. Tak prosím, držte palečky!
Jinak chystám druhý díl článku o mojí sprosté babičce (se kterou bydlím): Kurva se neříká..., který byl hodně čtený. Ještě nasbírám pár hlášek a pustím se do toho :)

Dneska jsem vyrazila s Tristanem na procházku - jako každý den, když neprší, poctivě chodím (i cvičím)! Už jsem měla kraťasy a sandálky. Teď má pršet, ale jak začnou zase pařáky, asi začnu chodit s Tristanem k řece. On sice nerad plave, ale aspoň si trochu zchladíme nožičky :)) Těším se na bazén k babičce a dědečkovi.

Nevím, co jsem chtěla ještě napsat, tak asi končím :D

Mějte se krásně!






5 komentářů:

  1. To zní jako skvělý víkend! Já se modlím každý den, ať mohu domů se s rodinou aspoň na pár dní vidět, už je to dlouhé ☹️

    Super, že máš pozitivní přístup a daří se ti hubnout, jen tak dál 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, je vidět, že jste šťastní <3 moc vám to přeji :)
    Včera a předevčírem bylo nádherně, učila jsem se u řeky na dece :) dnes se to bohužel zhoršilo a je celý den zataženo a prší :/. Držím palce, ať jsou prarodiče v pořádku. Moc se těším na článek, byla to legrace :))
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. To je důležité - že jsi šťastná <3 P5ebytečných kil se můžeš zbavit :) Moc děkuju za zmínku, doufám, že Ti chutnaly :) A držím palečky v hubnutí i babičce s výsledky. Na pokračování článku s hláškami se moc těším :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že sis užila pěkný rodinný víkend :) Snad babičce výsledky dopadly dobře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Parádně jste si to užili :). Na článek o babičce se moc těším! :D

    OdpovědětVymazat