sobota 20. března 2021

Kurva se neříká...

 ... aneb článek o tom, jakou mám sprostou babičku!

Jak už možná víte, už nějakou dobu bydlím v rodinném domě s babičkou a pratetou, kde máme každá svůj byteček. S babičkou trávím opravdu hodně času. Chodím k ní na obědy (miluju snad všechno, co navaří!) a hodně koukáme na televizi. Nebo sedíme na zahradě. Byla zvyklá se starat o nemocného dědečka a přijde mi, že teď si zvykla se starat o mě. Mám se u ní opravdu skvěle a taky Tristan ji má rád a když nejsem doma, tak je s babičkou. 

Musím na ni teda prozradit, že je dost sprostá :P Slovo kurva řekne snad stokrát denně. Brácha říkal, že by mu to přišlo divné, ale u naší babičky je na to zvyklý a už nám to k ní sedí :D

Dneska jsme koukaly na snowboarding. A babička: "Tak tomu jsem věřila a on sebou jebne, kurnik!" Jindy jsme třeba koukaly na nějaký pořad a já říkám: "Proč čtyři minuty před koncem dávají reklamu?" Babička měla hned vysvětlení. "Bo jsou to kokoti!"
Ona se s ničím moc nepáře a je takový pohodář. Ona sice zanadává, ale jinak to bere všechno s klidem. Když mi před domem spadly klíče do kanálu, šla jsem vyděšená za ní. A ona jen: "Tak se na to podíváme..." A vzala hnojačku (takový kyblík na dlouhém klacku nebo jak to napsat :D), mříže jsme nadzvedly a klíče vyndaly. Žádný stres.
Nebo jsem jednou šla s kávou, dostala jsem tik (to mě ještě trápila nezaléčená epilepsie) a kávu vychlastla přes celou její velkou kuchyň, kterou měla čerstvě vytřenou. A babička úplně v pohodě: "No, tak já vytřu znovu..."

Když se babička vzteká se slepicemi, tak říká: "Kurva aji s kurama!" Když přepíná kanály na televizi a blbě klikne, zobrazí se něco, co nechce... "Co to je, kurva do prdele!"
Jednou jsem spala u babičky (už nevím proč, asi jsem ještě v bytečku neměla postel) a uprostřed noci se ozvalo: "Ty kurvo!!!" Probudila jsem se zmatená, co se děje a babička: "Tristan mě užral do hlavy!" Spal jí totiž vedle hlavy a jak se pohnula, tak se lekl.
Vůbec často taky používá slovo užrat, což mě hrozně rozesmívá. Náš Tristan je totiž takový nervák a zničehonic se mu třeba přestane líbit mazlení a ožene se. A babička ho hladí a říká: "No a kdy mě užereš, co?" Nebo jednou měla Tristana vedle sebe v křesle, seděla tak na kraji a říká mi: "Teď se nesmím pohnout, nebo mě užere do řiti."

Přes den se dívá v televizi na všechno možné, ale v noci se kouká zásadně na kriminálky a horory. Má v ložnici televizi, a tak chvíli kouká, chvíli spí a ráno mi vypráví, co v televizi dávali, co bylo dobré a co byla blbost a u čeho usnula.

Kdyby věděla, že o ní píšu takový článek, tak by mi zakroutila krkem, takže jí to, prosím, neříkejte :D Mám pár fotek, bohužel jsem zjistila, že s ní nemám žádnou aktuální společnou fotku, takže to budu muset napravit ;)

Takhle kouká s Tristanem na televizi


Takhle si čte


Zdobení stromečku


A tady jsme u mě s Tristanem na kafíčku :)



Je to prostě moje zlatíčko! :)


10 komentářů:

  1. To je legrační :D moje babička moc sprostá není. Občas řekne: hovno, max to mě sere, ale jinak ne. Dědu jsem v životě neslyšela říct sprosté slovo. Mluví hodně spisovně. Mamka to má po nich. Ne, že by mluvila spisovně, ale nemluví vůbec sprostě. Nenávidí, když se ségrou a s taťkou mluvíme vulgárně :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Rezzy, tvoje babička je tedy číslo :o) My doma taky úplně spisovně nemluvíme, sem tam nějaké slovíčko ujede, znáš to :o)
    Rezzy, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že Tvoje babička je správňácká! :D :) Tvůj článek mi dneska zvedl náladu, děkuju moc! Dlouho jsem se takhle nenasmála :) Moje babi je taky sprostá, třeba když čerstvě vytře a děda se tam projde v botech, se kterými byl na rybách a tak :D Taky s babičkama trávím ráda čas. Jen škoda, že tahle doba tomu moc nepřeje :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musí být opravdu správná babička a hlavně je s ní zábava! :) Nedivím se, že s ní ráda trávíš čas a Tristanovi se určitě taky líbí takový společný čas .).

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje babička, mi připomíná moji babičku. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. xD máš aspoň veselo to ja mam už jen jednu babičku a ta teda sprostá nená ale nemá vubec čas furt něco dělá letos ji je 75 a má chytrý telefon a i FB :D emailuje s kamoškama prostě moderní babča a jak se oblíka by ji i zaviděla kdejaká 40 :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje babička mi připomíná mojí mámu... :D Jenže to už k ní tak nějak patří a nedovedu si představit, že by mluvila jinak. Je to bodrá žena pocházející z vesnice v tvrdém kraji, tam se prostě slušně nemluví. Mě zase trochu zkazila práce, takže občas bych taky potřebovala tu pusu vypláchnout mýdlem, jak říkával Matýsek, když byl menší :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Babička by asi fakt koukala, jaký pěkný si o ní napsala článek co? Hlavně ty fotografie, koukám, že je to všude stejný :D Ale moje babi usání někdy i pomalu u toho, když si s ní povídám :D No asi ji hodně nudím prostě a líp mi to naznačit nemůže :D :D je s nima sranda. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nejdřív jsem narazila na druhý díl článku, tak jsem musela honem dohledat ten první a opět jsem nebyla zklamaná. Moc se mi líbí, jak z článku můžu vycítit, že i přesto, že babička nejde za sprostým slovem daleko, máš ji nadevšechno ráda!

    OdpovědětVymazat