pátek 12. března 2021

Žije?

 

Ahoj všem!

Dnes to bude zase takový deníčkovský článek. Napřed přikládám jednu fotku. Jarní sluníčko, kafíčko a miláček :) Dnes tady je takové nic moc počasí, ale předevčírem bylo krásně. Taky jsem pořídila tu fotku, co mám vpravo v menu :) Hrála jsem si zase s designem a trochu to tady pozměnila. Na blogu to bylo jednodušší. S tím blogspotem se trápím.



Tenhle týden samí doktoři. V pondělí jsem jela s mamkou a bráchou ke kožní, v úterý na neurologii a včera k psychiatrovi. Neuroložka mi řekla, že co se týče epilepsie, nález na EEG je výrazně lepší. Kontrolu mám až za půl roku. Ale léky musím brát pořád stejně. Škoda. Čím méně léků, tím líp, ale když to nejde, tak co se dá dělat...

U psychiatra to bylo vlastně podobné. Šla jsem pro léky, na injekci a na kontrolu. Řekla jsem mu, že mi léky zabraly a že je mi lépe (oproti tomu výkyvu v lednu). Ale jsem hrozně unavená, jestli by s tím nešlo něco dělat. No a prý léky měnit nechce, když si to teď sedlo. A když jsem unavená, tak si mám prostě zdřímnout. A mám si nastavit budík třeba na 30 minut, ať nejsem naopak přespaná. Jenže já obvykle spím dopoledne před obědem a po obědě taky, třeba i hodinu a půl.
Brácha se zeptal: "To si máš nastavit budík pokaždé, když si půjdeš lehnout?"
"No, asi jo," odpověděla jsem.
A brácha: "Ehm, tak jsem přes den spala 30 minut. Osmkrát."
:D

Jinak proč takový nadpis... Jde o jednu slečnu. Když nebudu zveřejňovat její jméno, tak to asi můžu napsat. Totiž.. když jsem byla poprvé na psychiatrii na dětském, tak jsem tam poznala jedenáctiletou anorektičku. Byla šikovná a vypadalo to, že se vyléčí. Jenže nakonec to bylo tak, že se k hubnutí pořád vracela. Před několika měsíci jsem ji viděla v čekárně právě u mého psychiatra a byla to jednoduše kostra potažená kůží, běhal mi z toho mráz po zádech. Jelikož už dlouho nepřidala nic na fb, tak jsem se chtěla zeptat doktora, jak to s ní vypadá.
"Neměl bych o tom mluvit. Je mi z toho smutno," řekl.
"Takže se stalo... to..?"
"Máš pravdu, že to bylo na hranici života a smrti. Když u mě byla naposledy, měla nějakých 22 kilo. Byl jsem na ni tvrdý. Odešla k jiné doktorce. Nepomohl jsem jí."
Už ji tedy nějakou dobu neviděl. Ona doktorů vystřídala hodně. Jenže když se sama nechce léčit, tak jí žádný doktor nepomůže. A já si říkám... Žije ještě vůbec?
Je to smutné :( Jen jsem se z toho chtěla trochu vypsat. Je mi to líto. Dříve to byla opravdu krásná holčička, taková roztomilá blondýnečka...

Anorexie je mrcha...!




8 komentářů:

  1. Uf, Rezzy, z toho mě běhá mráz po zádech. Snad je to děvče v pořádku.
    Tobě to moc sluší, krásná fotka :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda mane, to je hrozné :( snad je v pořádku a dozvíš se o ní něco
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Prešla som si poruchou stravovania a viem, že keď sa mi všetci snažili pomôcť ale ja som nechcela nič meniť bolo to nanič. Zmena musela prísť odo mňa. Uhnala som si veľa zdravotných problémov, ale každý deň sa snažím vstať s úsmevom a pracovať na sebe. Postupne to ide. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že je slečna v pořádku :) Vím, že si neprocházíš ničím jednoduchým, ale jsem ráda, že se to aspoň v rámci možností lepší :) S únavou bojuji i já, asi bych to budíkem neřešila a poslouchala svoje tělo, samo ti řekne, jestli potřebuje odpočívat nebo ne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Dost mě zamrzel ten poslední odstavec. Je to hrůza a o to více mě děsí to, že jí bylo teprve jedenáct? To je naprosto šílený, že tak mladá a už ví, co je anorexie? Čekala bych, že tohle se týká tak 14-15 (více) letých lidí.. .a ne ještě... dětí? fuu. Je mi z toho smutno. Budeme doufat, že je v pořádku. Jinak máš pravdu... doktoři se určitě snaží, co to jde, ale pokud ona sama nechce, tak to nepůjde. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj bráška je vtipálek! :D

    Holčiny je mi líto, ale kde není vůle, není cesta...

    OdpovědětVymazat
  7. Aaw, tak to je dost smutné s tou slečnou, ale bohužel máš pravdu, kdo sám nechce, ani nejlepší doktor světa mu nepomůže, a platí to všude. Snad bude v pořádku...

    Držím Ti palce, ať vše jde, vypadá to, že máš sílu a chuť bojovat, i když třeba je to zdlouhavé a náročné, věřím, že se to vyplatí 🙏🏻😊

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že se aspoň cítíš lépe, ale s tou únavou je to naprd... Té holčičky je mi líto, anorexie je fakt hnus :/.

    OdpovědětVymazat