neděle 7. března 2021

Jdu se pochlubit!

 

Ahoj všem!

Dneska to bude jen takové stručné. Chtěla bych se pochlubit dvěma videi :)

V minulém článku jsem dávala fotky Tristanového psího hlavolamu. Leník se mě ptala na video, tak tady je :) Je to už trochu starší, teď mu to jde rychleji.


A pak bych chtěla sdílet videoklip skladby, kterou vymýšlel z velké části můj brácha a ve kterém hraje na kytaru. Mně se hrozně líbí :) Můj brácha je talentovaný a já věřím, že jednou bude opravdu slavný. (Jinak bych asi měla podotknout, že to vzniklo ještě před lockdownem a že při nahrávání měli všichni negativní test na covid, aby si někdo nemyslel...)



To je pro dnešek vše, loučím se, držte se, buďte zdraví.. a tak :)




7 komentářů:

  1. Moc hezká videa, o hlavolamu už jsem také uvažovala, že bych těm našim chlupáčům pořídila :D. Skladba se mi líbí, taková uklidňující mi přijde :) Držím palce, ať se vše povede :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee ten hlavoval je super, Moc hezký video ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za video s hlavolamem! To je hodně zajímavé :) je vidět, že ho to baví :)
    Písnička je moc hezká :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Tristan i brácha jsou šikulky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, šikulka je to! Já teď sháním nějaký hlavolam pro kočky, aby se ten náš lump zabavil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké! Tristan je šikulka! :) A brácha je borec. Je to moc hezké :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  7. Super, šikovný pejsek :) A písnička je skvělá!

    OdpovědětVymazat