neděle 28. února 2021

Všehochuť

 

Zdravím! 

Dnešní článek bude taková deníčkovská všehochuť. Začnu fotkou fialek, které babičce krásně kvetou. A více v celém článku.



V úterý jsem byla u paní psycholožky. Probraly jsme toho celkem dost. Nejvíce mi v hlavě zůstala jedna věc. Stěžovala jsem si, jak mě mrzí, že jsem nedokázala vystudovat vysokou, i když jsem se dostala na svůj vysněný obor. Že mám plný invalidní důchod, i docela mírná zátěž vede u mě většinou ke zhoršení stavu, a tak nemůžu pracovat, jak bych si přála. Dobraly jsme se nakonec k tomu, že si nemůžu lámat hlavu s tím, co by bylo když... co by bylo, kdyby... Ale musím žít s tím, co mám. Musíme prostě hrát s takovými kartami, které jsme dostali.

Když jsem objednávala Tristanovi granule a nějaké pamlsky, zaujala mě taková hra - hlavolam pro psy. Bylo to v akci, nestálo to ani dvě stovky, tak jsem to přihodila do košíku. Napoprvé to byla sranda, jak to nechápal, teď už mu to jde trochu rychleji :)



Před pár dny jsem schovala zimní bundu. Vydala jsem se s Tristanem na takovou kratší procházku. Pořád jsem říkala, že mám ráda hodně sněhu, kdy si Tristan nezašpiní tlapky od bláta (musím ho jinak pořád mýt), ale teď už se těším na jaro. Slyšela jsem cvrlikat ptáčky a viděla první sněženky. Málem jsem zapomněla, jak krásné jaro je. A chci si ho užít.

Šimon má jarní prázdniny a tak jsme chtěli jet já a bráchové na týden k babičce a dědečkovi. Plánovali jsme to dlouho a všichni jsme se těšili. Domluvili jsme se, že si v sobotu zajdeme s bráchama na testy a když budou negativní, v neděli pojedeme. Bohužel jsme zjistili, že bude zákaz cestování mezi okresy. Takže druhý plán byl, že bráchové budou přes týden jezdit ke mně, dáme si něco dobrého k jídlu, budeme koukat na seriály, zahrajeme nějakou hru atd. Bum. Tři týdny bez návštěv. Takže nic :( Neuvidím bráchy s rodiči ani o víkendu, prostě nikdy, jen se možná někdy staví mamka, jak pojede z práce, přiveze nějaký nákup, léky atd. Hrozně mě to štve. Ještěže bydlím s mojí milovanou babičkou. Kdybych měla být úplně sama, tak by mi z toho zase hráblo.

Tak rodiče s bráchama přijeli včera i dnes, většinou jezdí jen v sobotu, ale museli jsme toho využít, než začnou platit opatření. Upekli jsme se Šimonem super čokoládový moučník, recept jsem našla u Petry K. a je to mňamka, hlavně pro milovníky čokolády :) Potom jsme hráli Carcassonne, což je super stolní hra. Bráchové a mamka:


Jinak když nejde nic pořádně dělat, kromě televize, venčení a domácího cvičení, tak se aspoň věnuju psaní a čtení. I paní psycholožka mě v tom podpořila. No a na seriál se s bráchama budeme koukat každý ze svého domu. No a budeme si volat. Je fajn, že v dnešní době existují i videohovory atd. Tak je aspoň sranda, když se můžeme i "vidět".

Jak vnímáte opatření a omezení vy?
Držte se, zůstaňte zdraví a snad to k něčemu bude a situace se zase zlepší.
Mějte se krásně!


9 komentářů:

  1. Krásné fialky :) Také miluji jaro <3! Při procházce jsem také viděla první sněženky, je to krása :)! Ten hlavolam vypadá pěkně. Natočíš, prosím, Tristanka, jak ho "skládá"? :) Já už teda nemám prázdniny, ale tento týden má naše město také. Přesně jak říkáš, obrovská škoda, že se nikam nesmí :'( nevím, jak to budu dělat, 3 týdny bez koní. Oni se o sebe nepostarají... Uvidím, musím to nějak vymyslet...
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Jee ta barva fialek je krásná. Jinak taky přemýšlím, že bych nějaký hlavolam mému pejskovi koupila. Hraje si s tím opravdu baví ho to? Je to dobré pro pejsky? :)
    Jinak krásná fotografie rodiny určitě jste se meli dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta myšlenka s kartami se mi moc líbí! :) Ta opatření m taky mrzí, je to škoda, též se tím pádem nemůžu vidět se zbytkem rodiny, nikam zajet atd. Ale věřím, že to přetrpíme a bude dobře <3 Aspoň, že jste si stihli ještě takto společně užít a na jaro se také moc těším :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavolam pro pejska se mi moc líbí, jen ten náš by to nejspíš nepochopil a hračku by ignoroval :D Je škoda, že ti vládní opatření tak moc překazily plány, snad to bude brzy za námi :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Dcerka chodí běžně na procházku s kamarádkou - ona v jednom městě a kamarádka v úplně jiném městě. V uších sluchátka a při procházce hovoří. Dříve tak chodily i na večeři do restaurace, či na pivo, dokud to tedy šlo. Dnes jim zůstaly procházky.
    Ze začátku jsem nechápala, když mi dcerka říkala, že jde s kámoškou na pivo a přitom seděla třeba i doma,...
    Fialky krásný, ta barva je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to únavné pro všechny, kéž by poslední výmysl vlády měl alespoň nějaký efekt.
    Zimní bundu jsem ještě neschovala a dobře jsem udělala, dnes nám tu ráno slušně mrzlo, ale ptáčci už řvou jako o život, takže jaro asi bude brzy i u nás :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fialky? Jak to ta babička dělá? Já je mám doma a jsou úplně na vyhození. Nechápu :-D A je fajn, že takhle společně hrajete hry. Snad brzy tato bláznivost skončí a budeme se moci s rodinami nadále navštěvovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak plný program si ani nepamatuji u nás to je tež jsme zavřený doma až hruza :( už aby bylo líp fialky mám moc ráda, hlavolam by náš pejsek neocenil je liny a už mu je 10 xD

    OdpovědětVymazat