čtvrtek 25. března 2021

Jarní procházka

 

Ahoj všem!

Dneska je u nás krásně, a tak jsem zase konečně zvedla prdel (doma cvičím každý den, ale procházky jsem flákala) a šla se s Tristanem projít. Čerstvý vzdoušek nám oběma jen prospěje. Mám pro vás pár fotek z procházky i z lenošení :)

Dvě fotky toho, jak si válíme šunky



A tady už z procházky




Kraťoučké video
(bohužel jsem střihla, jak se na konci olízne :D)



A tady po procházce, zatímco píšu článek :D


Bundičku jsme nechali na věšáku a vytáhli už jarní/podzimní mikinku. Ale bylo tak teplo, že by to určitě zvládl i bez toho. Už by potřeboval zase oholit čumáček, tak se do toho musím některý den pustit. A taky ostříhat drápky. Jééj, to zase bude boj :D

Tak se mějte krásně a děkuji za milé komentáře u článku o mojí babičce :))


4 komentáře:

  1. Dneska jsem se taky byla pořádně provětrat venku, bylo tak hezky :). Moc pěkné fotky, určitě jste si t os Tristanem užili :). Drápky, to znám, to je boj :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Včera bylo krásně. Vyrazili jsme s přítelem na procházku a dali si první letošní zmrzlinu :) Jsem ráda, že už je tu jaro. Všechno je hned veselejší :)
    Stříhání drápků u našeho králíka je taky vždycky boj :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný, jakoby byl rozený model, jak krásně pózuje!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terry, po hodně dlouhé době jsem našla Tvůj nový blog (četla jsem Tě na blog.cz), něco jsem si už pročetla a je super, že sis už poradila i s tím designem tady na blogspotu! Fotky s Tristánkem jsou parádní, ten jeho výraz na poslední fotce mě doslova rozesmál. Držím palce ve všem dalším, co budeš dělat a psát! Kristýna (z Na Druhý pohled)

    OdpovědětVymazat