středa 5. května 2021

Jak šel čas... moje vlasy

 

Zdravím!

Dneska takový odpočinkový článek s fotkami. Zkusila jsem si docela dost barev a střihů, takže pokud vás to zajímá, můžete kouknout, jak šel čas s mými vlasy :)


Mikádo... tady mi bylo asi.. 14-15 let možná? :D
(jak vidíte, to jsem se ještě nelíčila, skvělá doba!)


tmavé vlasy asi 15-16 let





jak jednu dobu frčelo vyholení,
kadeřnice mi vytvořila toto :D


největší bláznovina, co jsem kdy na hlavě měla :D
okolo 17 let


a co jsem dále vyzkoušela... nevím přesně roky,
prostě moje vlasy v posledních několika letech




















Teď mám vlasy dlouhé, hýčkám si je a chtěla bych je mít ještě delší a delší :)) Každopádně už se těším ke kadeřnici, protože potřebuju zastřihnout konečky.. a když nechci měnit délku, přemýšlím nad změnou barvy. Ale zůstala bych u zrzavé-měděné. Tak třeba nějaké ombré nebo tak něco :) Ještě se rozmyslím a třeba bude mít nějaký nápad kadeřnice (máme s mamkou jako kadeřnici jednu moc šikovnou známou). A nebo je nechám tak... Ofinu nechci, protože bych ji musela žehlit a jsem radši, když jdou dát všechny vlasy do culíku.

Líbila se mi fialová, ale většina lidí říká, že zrzavá-měděná ke mně jde nejvíc. Navíc se z té tmavě fialové hrozně špatně dostávalo k původní barvě.

Co myslíte vy? Experimentujete rády s vlasy? :)







9 komentářů:

  1. Řekla bych, že ti slušelo všechno, jen blond jsem tam neviděla, tu jsi nezkoušela? 😀

    OdpovědětVymazat
  2. To je super článek! Také bych měla na co vzpomínat, rozhodně se nedržím při zemi, zkusila jsem toho už dost, snad kromě modrých nebo zelených vlasů (držím se své červené😁) a kromě holení hlavy, to bych si neudělala, ale také by se dalo nasmát, co jsem si myslela, že mi sluší 😂

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsi toho hodně :) já jsem si vlasy nikdy nebarvila. Stále je mám dlouhé, líbí se mi to. I když někdo říká, že už je to moc :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi toho vyzkoušela opravdu hodně, ale osobně si myslím, že ten sestřih co máš teď, ti sluší nejvíce, i ta barva. Já s vlasy hodně experimentovala v patnácti, to jsem chvíli měla červenou, zrvavou, pak blond :D Teď už se ani nebarvím, nechávám si přirozenou barvu, mám ji ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy, některé změny jsou moc pěkné, jiné se mi zdá, že ti tolik nesedí. Ale zkusit se má víceméně vše. Nějaká ta změna vlasů? Proč ne. Ale také souhlasím, že se mi k tobě více líbí vlasy do zrzavé, měděné barvy a možná takových různých červených a vínových odstínů. Ale pořád jsou to tvoje vlasy, takže hlavně, že se v tom ty budeš cítit dobře. :)
    Sama mám už také pár změn za sebou a skončila jsem u své přírodní barvy, která se mi prostě líbí nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vau, vyskúšala si toho naozaj veľa! Ale všetko ti veľmi pristane; a pri vlasoch sa dá celkom experimentovať, keďže vždy dorastú 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
  7. Juuj no veľa si toho vyskúšala ale na mňa nemáš teda :D Ja som mala tiež polku vyholenú, potom do toho som si dala ten bok na modro, keď vlasy dorastli tak som si ich dala ružové ale že mega až neonové, potom fialové, zelené, modré. Krátke, dlhé a hoc aké. Väčšina mojích premien je na mojom youtube kanály.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš to je skvělý! Možná udělám něco podobného :D Hnědá, blond pruh, červený pruh, fialový pruh, modrý pruh, zelený pruh, celá modrá hlava, celá fialová hlava, celá zelená hlava, celá světle modrá hlava, celá fialovo modrá hlava... A tak :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych vnitřně nesnesla odrosty, takže já si vlasy zásadně nebarvím :D Jediný, co jsem kdy měla, tak když mamce někdy zbyla barva, tak jsem měla červený melír nebo konečky :) Mě se na tobě nejvíc líbí rezavá, 7. fotka od spodu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat