pátek 30. dubna 2021

Doktoři, hubnutí a tak dále

 

Ahoj všem!

Je tady další takový deníčkovský článek. Chtěla bych zmínit několik věcí... Jestli vás to zajímá, čtěte dále :))

V úterý jsem byla u paní psycholožky. Probíraly jsme toho víc. Když se ještě vrátím k tomu, co jsem psala nedávno o natáčení ČT... Vlastně z toho vyvstaly asi takové dva důvody, proč do toho chci jít.
Zaprvé bych byla ráda, kdyby to pomohlo rodičům psychicky nemocných dětí. Rodiče to se mnou neměli jednoduché, a tak by mohli říct něco o tom, jaké to je mít takové dítě, první varovné signály, jak s dítětem mluvit, jak to chodí u psychologa/psychiatra atd.
Zadruhé... moc bych si přála, aby to pomohlo lidem, kteří stojí "na začátku" léčby... a že mít za sebou několik hospitalizací a pobírat invalidní důchod není konec světa. I když mi to taky někdy během léčby připadalo. Prostě chci, aby lidi neztráceli naději a bojovali, protože to za to stojí. Trápila jsem se roky. A teď se mám dobře a užívám života, i když je třeba jiný, než u většiny lidí.

Co se týče hubnutí, tak nevím, jestli je to na nějaké chlubení. Za čtyři měsíce jsem zhubla pouhá asi čtyři kila. Rodina však říká, že vypadám hubeněji. Každý den cvičím. Od 4.1. jsem cvičení ani jednou nevynechala. Možná nabírám svaly. Ale začala jsem si všímat, že mi je třeba některé oblečení, co mi bylo dříve malé. Všichni mi říkají, ať tu váhu, hubnutí a cvičení tolik nehrotím, ale když já chci vážně vypadat líp! Ještě navíc, když fakt třeba přijede televize :D No a ke kadeřnici jsem objednaná až na 19.5., tak doufám, že natáčení bude probíhat až budu mít hezčí vlasy :D

Jinak jsem chtěla napsat, že jsem ráda za některé vymoženosti, co máme. Dědeček měl včera narozeniny a tak jsme si s rodiči, bráchy a babičkou s dědečkem asi hodinu a půl volali přes skype :D Mám pro dědečka hořkou čokoládu a oříšky v medu. Můžu doporučit Medušku  na Fleru. Poprvé jsem objednávala medík pro členy rodiny na Vánoce.  Měly úspěch. Teď jsem objednala další dárky :)

No a poslední věc... byla jsem dneska na preventivce u gynekoložky a moc mě nepotěšila. Je tam nějaký problém, ale nechci to moc rozebírat. Říkala, že se to zatím takhle neřeší, ale radši nemám chodit na kontrolu jednou, ale dvakrát ročně.
Pak jsem šla do zdravé výživy a pekařství. Na oběd jsem byla u rodičů a měli jsme čočku, na kterou jsem se moc těšila, protože jsem ji už fakt dlouho nejedla :P

A ještě přikládám fotku mého modela Tristánka. Foceno předevčírem. V zimě jsem procházky flákala. Přesněji řečeno úplně jsem na ně kašlala :D Teď chodím každý den, když neprší. S Tristanem si to užíváme :) 


Mějte se krásně! :)



7 komentářů:

  1. Já zhubla čtyři kila za dva týdny, mám potravinovou alergii a jsem na histaminové dietě. A to zmizel jen tuk, žádné svaly, je neuvěřitelné, jak s váhou dokáže zahýbat pouhá změna stravy 😜.
    Přeji ti, ať jsi spokojená a hlavně zdravá a těším se na článek o natáčení! 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi skvělá, že od 4.1. každý den cvičíš. To už je opravdu dlouhá doba! 4 kila jsou fajn, každá změna je určitě znát :). Výrobky z medu vypadají moc hezky. To mě mrzí, že máš problémy :(. Snad bude zase všechno v pohodě. Přeji ti krásný květen <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti držím palce na to natáčení, určitě to zvládneš :) Jsi moc šikovná, že se svými problémy takto pereš a nezvládáš je ♥

    OdpovědětVymazat
  4. S tim cvicenim ses nahodou skvela! To budou svaly - nekoukej na vahu ale spis na centimetry a obleceni. Ta gynda - to je blby, ale drzim pesti, at je to ok. Pred lety mi nasli myom v deloze, taky jsem musela chodit radsi 2x rocne a ted mam pulrocni holcicku. Kdyz jsem se v tehu na ten myom ptala, gyndarka najednou krcila rameny, ze to nevadi...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc mě mrzí tvé problémy, snad to nebude nic vážného :)

    Super, že ses rozhodla pro to natáčení, jistě to pomůže mnoha lidem!

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou i 4 kila jsou úspěch :) A jsi dobrá, že Tě to cvičení tak drží! Já cvičím už několik let, ale vždycky mám období, kdy to flákám :D Snad příště už dopadne kontrola dobře :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, k tomu hubnutí: mám to úplně stejně. Kdyžtak (jestli máš ig) tak můžeš kouknout na aktin, aktinrecepty, aktinwomen atd. Mají tam super příspěvky o zdraví atd. Ani tam nevnucují své produkty což moc cením:) Měj se krásně a užívej sluníčka (jestli zrovna svítí)! Klárka z Enjoy the Presence

    OdpovědětVymazat