středa 16. října 2024

Velký fotočlánek a nějaké psaní

 

Zdravím vás všechny!! :)

Chápu, že někteří z vás se na můj instagramový účet z nějakého důvodu nedostanou nebo se vám to nelíbí, nemáte instagram rádi, to je jedno, prostě... rozhodla jsem se napsat článek, kde budou fotky z podzimu a trochu toho psaní, pokud vás zajímá, jak se mám :) Napřed přidám fotky.

















































































Fotky dloooouhého stínu a jinovatky jsou čerstvé, z dnešního rána, kdy mi teploměr ukázal už 0,1°. Brrrrr! Tristan už nenosí mikinky, ale bundičku.

Nevím, jestli to víte, ale měla jsem další zhoršení stavu. Bludy i halucinace. S panem psychiatrem jsme to ale zvládli. Upravili jsme léky, mám silnější injekci a mám jedny nové léky, je to Latuda, pokud vás to zajímá. Bylo mi po ní asi 2-3 týdny dost špatně od žaludku. Taťka mi dal nějaké tabletky, které bral, když mu bylo nevolno. Trochu to pomáhalo. Teď už je neberu. Žaludek si zvyknul. 
Včera jsem byla na kontrole, čekala jsem tam hrozně dlouho, byla jsem předposlední pacient. Ale celkem hezky jsme si poklábosili :) Říkala jsem mu, že mám pořád ještě někdy úzkosti. Ale že to je už asi taková moje povaha. Říkal, že jsem citlivé děvče.

Stále chodím na kožní, akné se mi hoooodně zlepšilo, vlastně už nemám žádné pupínky (jen jednou za čas se nějaký objeví), ale ty vlasy... nad čelem je mám hrozně řídké. Poslala mě na další odběry krve a vyšlo, že mám trochu rozhozené hormony. Příští týden jsem objednaná na gynekologii a na konci listopadu i na endokrinologii - dřívější termín jsem nezajistila. Většina lékařů má stop stav. Tak jsem ráda aspoň za toto.

Konečně mám nějakou fotku z volejbalu! I když není nic moc, ale tady máte důkaz že fakt hraju a že mě to stále strašně baví :D Včera to bylo super!

Teď jsem byla asi týden dost nachlazená, ale už je to pryč :) Tak snad jsem si to vybrala a teď už budu fit :) Teď je pro změnu nachlazená mamka. Snad bude taky brzy ok. Včera jsem nám před volejbalem koupila sushi :-P

Začala jsem si psát s jedním klukem. Je asi blbé psát "s klukem", už nejsme přece malí, ale "s mužem" mi přijde taky divné :D Ale chápete... No a píšem si už možná... 3 týdny? Ani teď nevím, ale píšeme si každý den. Někdy víc, někdy míň, podle toho, jak nám to vychází. Máme společnou diagnózu a problémy, takže si rozumíme a pořád je o čem psát. Je to moc fajn :) Teď čekám a doufám, že mi brzy napíše, ale má teď taky chřipku a právě spí... Kdoví, jestli se někdy i sejdeme...?

A co jsem ještě chtěla napsat?? Od doby, co jsem přestala brát Clozapin... je to už dlouhá doba a hubnutí mi jde velmi pomalu, ale přece... Dnes jsem se vážila a mám dole konečně 15 kilo!!! Jsem hrozně ráda, ale ještě chci pokračovat. Protože ještě pořád mám nadváhu.

Tak to je asi vše :) Je toho hodně. Nechci vás úplně zahltit :D Snad se na mě nezlobíte, že jsem dlouho nenapsala, ale kdybyste chtěli, připomínám svůj instagram, kde píšu více :) schizofreniteri

Mějte se krááásně! :)





3 komentáře:

  1. Ahoj Teri, Instagram nepoužívám, tak jsem ráda, že jsi se ozvala alespoň tady.
    Váha je na tobě znát, vypadáš dost dobře :), a ta prodloužená fotka nemá chybu, mám podobnou, kde stojíme všichni čtyři a držíme se za ruce :).

    OdpovědětVymazat
  2. Teri, krásné fotky, všechno se mi líbí❤️až na tu fotku tvých nohou v sede.....to znám až příliš dobře z pro-ana blogu, tyhle šílené fotky nohou, které mají poukázat ...na co přesně? :( Máš teď krásnou postavu, ale pořád v hlavě sklon k anorexii, nevracej se už k tomu ...V.

    OdpovědětVymazat
  3. PS koukám na tu fotku znovu- možná to měla být jen momentka Tristana? :)

    OdpovědětVymazat