středa 14. srpna 2024

Velký zmatek a nic

 

Poslední dny se děje toho tolik. A zároveň... jako by to byl všechno sen... hezký nebo špatný?


Není mi úplně dobře. Pořád se mi motá hlava a tak. No je to nepříjemné... Než jdu ven, mažu se (hlavně na ramenou) opalovákem. A stejně mě začnou hrozně svědit. A abych si nespálila pěšinku na hlavě, tak nosím klobouček. Prý lidi psychiatrickými léky by neměli na slunko. Ale nikdy dřív jsem takové problémy neměla...

Fotka s Tristanem z Hukvald - je to krásné místo a nenáročný výlet, vyšla to babička i Tristan. Miluju ty stromy a jejich kořeny! Vždy chci s nimi fotku (ještě jsem do boty narvala ortézu, noha bolela ještě dlouho, ale teď už jen minimálně :)).



(Omlouvám se, ale trochu špatně se mi píše, protože jsem si dneska vzala už nějak dřív léky na noc.)

Včera jsme s babičkou a strejdou viděli něco úžasného. Neskutečné hejno čápů, jak se nechá unášet větrem stále nahoru a nahoru na modré obloze... O chvíli později jsem šla vyvenčit Tristana a zjistila jsem, že sedli na posečenou louku kousíček od nás. Spočítala jsem jich 27. Škoda, že to nemám vyfocené.

Před pár dny jsem oholila a okoupala Tristana a pak jsem s ním chtěla udělat nějaké fotky na zahradě. Ach jo, jemu se tak nechce spolupracovat... Skoro na všech fotkách má zavřené oči.
























A ještě...
V sobotu zemřel náš rodinný kamarád (už starší pán) Jarda z volejbalu. Bylo to náhle. Infarkt. Když jsem měla zlomenou nohu, pořád mi vzkazoval po mamce, že mě zdraví a že se těší, až konečně zase přijdu na volejbal. Měla jsem ho fakt ráda. Po (skoro) každém volejbale mě vozil domů, protože to měl po cestě. Povídali jsme si a než jsem vylezla z auta, poděkovala jsem a dala mu pusu. Mám na něj různé, hezké vzpomínky. Zítra je pohřeb.




A včera... to bylo 6 let, co umřel dědeček od babičky, co s ní teď bydlím. Chybí nám, to je jasné... Byl to takový hodňous. Zdají se mi o něm zvláštní sny, o kterých jsem mluvila i s psycholožkou. Prostě ho třeba obejmu, pohladím po hlavě... A přichází takové časové smyčky... To nebudu asi vysvětlovat.

A včera večer! Brácha mi poslal fotku s přítelkyní... a prstýnkem. Zasnoubili se! Tak lidi, co se to děje?! Je toho na mě nějak moc, můj mozek to všechno nebere...




Jinak... jak jsme s psychiatrem snižovali jedny z mých mnoha léků, tak nevím, jestli to klapne. Začíná mi být divně. Jako by někdo volal mé jméno, několikrát... a nic. Taky se mi občas napravo v periferii mihá postava, někdy bílá a někdy černá. Měla jsem na hlavě krev, cítila jsem ji úplně nahoře, babička se podívala a řekla, že tam nic není.

Já to nechápu! Nechápu to všechno.......

Víte, co je fajn? Ležet odpoledne s Tristanem na zahradě v trávě, chodit bosá... pak se zapotit večer především teda u zalívání celé zahrady... a pak jít do sprchy a všechno ze sebe smýt studenou vodou.





3 komentáře:

  1. Už jsem si říkala, že ses nám nějakou dobu neozvala. Upřímnou soustrast, vždycky bolí, když odejde někdo, kdo nám byl blízký.. Aspoň, že zbydou ty hezké vzpomínky. Jsem ráda, že jsem si přečetla i pozitivní zprávu, bráchovi moc gratuluju!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, uvidíš, buď si ta medikace sedne, nebo ne, pořád se to dá spravit vrácením se k té původní.

    Moc se mi líbí ty kořeny stromů, je to vážně nádhera. Je mi líto tvého rodinného kamaráda, vždy to bolí, obzvláště ale, je-li to nečekané...

    Rozkvetlá fotka nemá chybu :). Moc ti to s Tristanem sluší, a že gratuluji bráškovi!

    OdpovědětVymazat
  3. Mrzí mě, že teď máš těžší období :( Může trvat nějaký čas, než medikace sedne, nebo jak píše Janinka, vždy je možnost vrátit se k té původní. Kořeny jsou fascinující :O! Moc mě mrzí ztráta tvého kamaráda, je to moc smutné... Wow, 27 čápů! K nám vždy na jaře lítají na pastvinu, ale jen pár. Moc hezké fotečky. Gratuluji bráchovi k zasnoubení!

    OdpovědětVymazat