sobota 20. července 2024

 

Zdravím, moji milí :)

Dlouho jsem nenapsala.. Omlouvám se. Jsem teď víc aktivnější na instagramu. Nechci tady nějak propagovat svůj instagram, přesto si dovolím dát tady odkaz na účet schizofreniteri  (měl by se vám normálně zobrazit, protože mám veřejný profil, ale kdyby byl nějaký problém, tak dejte vědět). Hodně píšu o svém duševním onemocnění, ale i o "obyčejných" dnech z mého života. Chtěla bych to spojit.. a ne psát na blog, na jednom IG a na druhém IG. Ale nebojte, blog nesmažu. Tak jak se mám?? :)

Sádru už mám sundanou od pondělka, ale musím říct, že jsem čekala, že to bude bolet méně :( Pořád pajdám. Šla bych s Tristanem na procházku, ale zatím zůstáváme jen u venčení. Prý kdyby mě to bolelo nebo něco, mám ještě přijít za 2 týdny na kontrolu (kdyby to bylo v pohodě, tak už na další kontrolu nemusím..) Tak uvidím no...










Jinak se mám ale dobře. Prateta dnes odjela na dovolenou do Namibie :-O No tak jí přeju, ať si to užije a zároveň s babičkou slavíme, že budeme mít zase asi na 14 dní..? Od ní klid :D

Předevčírem jsem šla kousek od našeho domu na louku, chtěla jsem vyfotit kytičky, ale moc se mi to nedařilo. Tato fotka se mi ale líbí :) A pak ještě zapózoval Tristan :)) Hned jak mi sundali sádru, tak jsem se do toho pustila a pěkně ho oholila a okoupala.













Babičce byla dokončena koupelna (sprchový kout místo vany), vlasy a opláchnout se můžu i dole v koupelně, kterou sdílím s pratetou, ale je to tam takové nepraktické.  Ten sprchový kout je úžasný :) Například večer po celém dni jsme šly ještě s babičkou zalívat, když je horko a člověk se u toho zapotí, tak taková vlažná sprcha až studená, je moc fajn :)

Co mě čeká?
V pondělí přijedou brácha (Matouš) s přítelkyní a rodiče té přítelkyně. Tak se poprvé uvidí s naší babičkou a tak. Těším se, v úterý budeme mít výlet - Hukvaldy. A to všichni! Protože tam můžou i pejsci :) Snad to moje noha zvládne.

V pátek jdeme s Tristanem na krev a převážení, jestli ty léky na štítnou žlázu sedí.. Snad to bude v pořádku. Babička a mamka mi říkají, že zhubnul, podle mě má pořád banďorko... jsem zvědavá, co na veterině zjistí.

Strejda si vzal z nějakých špatných podmínek koťátko







Co mě pobavilo... volala mi sousedka, kecaly jsme spolu víc než hodinu (ona zase že se stěhuje a nechce být se svým manželem a bla bla, taková italská domácnost..). Zeptala se, co to mám za osvědčení, tak jsem jí to vysvětlila - člověk, který má zkušenost s duševním onemocněním, je na tom dobře a může vyslechnout a podpořit lidi, kteří jsou třeba na začátku léčby, potřebují naději, vidět někoho, kdo se s tím popral a má hezký život... tak stručně.
Když jsme byly u konce telefonátu, řekla mi.. "Na to, že máš to osvědčení, jsi mi moc nepomohla." Sakra, já nejsem přece manželská poradna :D

Tak jsem se zase vypsala.. a loučím se :)

Mějte se krásně!





4 komentáře:

  1. Hned ti jdu na insta hodit follow :) A dovolená v Namibii? :D to zní dobrodružně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti, ať tu nohu co nejdříve rozhýbáš. :) Hukvaldy jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, ta noha chce čas, postupně se to bude určitě lepšit :) Doufám, že se vám společný výlet povedl, určitě nám o něm napiš a přidej nějaké fotky :) Ať koťátko dělá strejdovi samou radost :) Brácha si teď také pořídili kočičku, zatím je to pěknej raubíř :D A z té sousedky si nic nedělej. Hodinu jsi jí naslouchala, tak může být ráda, že ji někdo vyslechnul <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že už je noha v pořádku a vůbec nebolí. Wow, Namibie, to je hodně exotické :O Moc hezké fotky :) Strejda je hodný, že koťátko zachránil. Určitě sousedce pomohlo, že jsi jí vyslechla a dělala jsi jí vrbu :)

    OdpovědětVymazat