čtvrtek 6. června 2024

Stručně?

 

Ahoooj :)

Jsem tady s článkem, který bych zkusila napsat stručně pro sebe i pro vás. Podaří se mi to? Uvidíme :D

Tristanův vývoj po operaci nebyl nakonec zas tak úplně podle mých představ... Operace byla ve středu, v sobotu jsme jeli na veterinu, protože čumáček byl hodně oteklý. Dostal injekce - antibiotika a proti otoku a bolesti. V neděli opakování.
V pondělí tam byl doktor, který ho operoval a podařilo se nám z otoku "odsát" (nevím teď vhodné slovo..? chápete..) trochu krve, tudíž pan doktor řekl, že nejspíš praskla nějaká cévka a udělal se prostě hematom, který se bude nějakou dobu vstřebávat, ale bude to ok. Po týdnu konečná kontrola, ještě to není úplně hladké, ale jizvička je pěkná a já jsem ráda, že už je vše ok, doufám na co nejdelší dobu!

před sundáním límce, bobek...
a po sundání konečně zase honem oholit a okoupat :))



Byla jsem u paní psycholožky a přijde mi to zajímavé i pro vás, ale psala jsem o tom na instagramu a přijde mi blbé to přepisovat sem. Myslím, že se k tomu dostanete, i když profil na instagramu nemáte. Pokud byste chtěli, zkuste odkaz: U psycholožky

Jak jsem psala v minulém článku, na Den dětí jsme měli velkou rodinnou oslavu. Taťka, Matouš a Šimon narozeniny (a maturita). Babička měla místo na oslavu připravené venku i doma. Nějak to nevypadalo na slavení venku, ale nakonec vylezlo sluníčko a tak jsme venku byli. Mezi 14-15 hod. však přišla bouřka, chudák Tristan se úplně třepal. Neskutečný lijavec i kroupy. Ani střecha od pergoly a markýza nepomohly a museli jsme se přesunout domů. I tak to bylo parádní. Aspoň máme zážitek.

V úterý na volejbalu jsem nějak blbě došlápla, nevím jak, ale noha bolela dost. Na druhý den ráno jsem skoro nemohla chodit, jak mě bolel nárt! Nakonec na rentgenu žádná zlomenina. Prostě jsem si nějak zhmoždila nárt a natáhla šlachy. V botech. Nechápu. Ale aspoň že tak. V neděli 16.6. už odjíždím na ten další kurz do Prahy... tak tam nebudu o berlích! Bude to už určitě ok :)


Pustila jsem se do úkolu na kurz - příběh zotavení. Napsali mail, jak se na to připravit. Nemůžu to celé přepsat, jen teda... "příběh, v němž zmíníte, s čím jste se potýkali (období nemoci), ale většinu času věnujte tomu, jak se z nemoci zotavujete... jak vás nemoc zasáhla atd... ale hlavně jak ji překonáváte, jak jste se s ní naučili žít... co vám pomáhá žít nadějeplný život navzdory omezením..."

Napsala jsem si podrobnější osnovu, kterou jsem napůl četla a napůl mluvila bez ní, dobrý, pak jsem si napsala stručnější, spíš jen body. Budeme to muset totiž prezentovat před ostatními. Furt jsem se toho bála, ale jak už to mám zpracované a trochu nacvičené, tak už se nebojím. Myslím si, že to zvládnu :)
Pojedu do Prahy s bodyguardem bráchou Šimonem a budeme spát u mého druhého bodyguarda bráchy Matouše a jeho přítelkyně :D Pomůžou mi se na kurz dostat, protože můj orientační smysl je strašný a já jsem z toho v Praze úplně na větvi.

Což mi připomnělo, že dneska (/včera) se stala ta tragédie - srážka vlaků v Pardubicích a Šimon měl jet právě dnes na přijímačky na Karlovku. Kvůli komplikacím to teda stihl tak tak... To je děs, co se to furt děje, člověk aby se neustále strachoval :(

Tak co, bylo to stručné? Podle mě ani ne :D
Pokud jste to nevzdali a dočetli až do konce, velice vám děkuji a...

...mějte se krásně!

tady mě vyfotila mamka, jak piju kafe
(haha) a Tristan mi tvrdě spí na klíně...




9 komentářů:

  1. Teri, moc ti to sluší a máš spisovatelský talent :) Jen bych se chtěla zeptat, proč by člověk měl pociťovat k pachateli sexuálního zneužívání respekt? To mi nějak nejde do hlavy. V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě bych chtěla dodat k předešlému komentáři: přijde mi, že lidi, kteří se stali oběťmi zleho jednání někoho, mají často problém označit ho jako čuráka..spíš stále se snaží ho omlouvat, že nejspíš nebyl tak zlý, jen mu to nějak ujelo....vlastně byl docela dobrý...atd. Přijde mi, že by se obětem dost ulevilo, kdyby si pripustily, že zkrátka se setkaly se zlem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. No je to těžké :( My na tom s paní psycholožkou stále pracujeme. Díváme se na to z různých stran. Kolikrát jsem řekla, že už se mi ulevilo, nepřemýšlela jsem nad tím moc... A na dalším sezením to vyplavalo znovu... a zase ty stejné myšlenky... "Můžu za to já?" nebo "Je to moje vina nebo je to jeho vina?" nebo "Nejsem divná, když to řeším po tak dlouhé době?" nebo "Není to blbost, hloupost?" No možná jste už u mě někdy četli, že mám nejlepší psycholožku pod sluncem :) Má trpělivost a probírá to se mnou znovu a znovu... O tom by šlo napsat celý článek... Ale já nechci, protože nevím, kdo všechno tohle čte a nechci, aby to třeba rodičům nebo jiným lidem nebylo líto, nechci tím nikoho zatěžovat. Vyhovuje mi, že to ví moje psycholožka a že mi vždycky vysvětlí tolik věcí... probere se mnou úplně cokoliv, podpoří mě, uklidní mě... Ach jo, vždycky, když o tom mluvím nebo píšu, mám tak trochu pocity viny... a že mluvím o blbosti a nic to neznamená...

      Vymazat
    2. ❤️já ti rozumím, ani nevíš, jak moc. Nektere temata se prostě musí probírat znovu a znovu a znovu...a jasne ukázat prstem na viníka. V.

      Vymazat
    3. Ještě bych chtěla k tomu dodat něco, třeba ti to pomůže nějak. Přijde mi, že takovou zkušenost si s sebou nese z dětství opravdu spousta žen. At se jedná o cizího člověka nebo třeba rodinného příslušníka, trenéra v kroužku, někdy dokonce učitele..apod. Formy jsou taky různe závažne, ale platí, že dítě absolutně neni zvědavé na ŽÁDNÉ nevhodné doteky a VZDY je to vina dospělého pachatele a pouze jeho! Smutne úsměvné je, že pachatel i oběť vinu vidí v oběti....zatímco oběť se trápí, jestli pachatele nějak k činu " neponoukla", pachatel je vysmátý jako lečo, že mu to prošlo..

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že se to nakonec Tristanovi hojí dobře. Oslava musela být určitě super, je dobře, že ani počasím jste si to nenechali zkazit :) Nás teď taky čeká oslava, tak uvidíme, jak se to vyvine a jak bude :) Ať se ti na kurzu líbí a těším se, až nám o něm povyprávíš.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Tristánek je bojovníček :) Určitě se ti proslov na kurzu povede, budu na tebe moc myslet :) Mrzí mě, že jsi špatně došlápla. Já asi byla přetrénovaná, protože mě na posledním tréninku zničehonic bolelo koleno, tak jsem si dala odpočinkový víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Tristan je bojovník :) Takové blbé došlápnuté je hned a co z toho může být, hlavně aby to bylo ok. Ať se ti kurz líbí :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, občas se ptáš, co by se nám líbilo číst od tebe, námět na článek. Tak já jeden mám :) Kdyby se ti do toho chtělo, ráda bych si přečetla, jak to bylo s tebou a s šachy. Kdy jsi je začala hrát, jak dlouho, na jaké úrovni a kdy jsi toho nechala. Moc děkuju! Verinka

    OdpovědětVymazat