pátek 24. května 2024

Mega fotočlánek

 

Zdravím vás,

dnes mám tady velký fotočlánek. Našich rodinných pár dní v Praze - Matoušův absolvák, pražská zoo a už z domova - Tristan po operaci. 

Nejprve mám tady pár fotek z Matoušova absolváku. Dostudoval vyšší odbornou školu - kytara jazz (nejprve to tedy byly 4 roky konzervatoř a potom další 2 roky). Není to hudba, kterou bych si běžně pouštěla, ale vidět Matouše hrát naživo, kde je fakt "v hlavní roli" a takové těžké věci... bomba.
Přijelo se na něj podívat několik vyučujících (s některými si za ty roky začal tykat jako s kamarády), spoustu přátel a dokonce tam přišly i nějaké děti, které učí v ZUŠce! Myslím, že to nebyla zrovna hudba pro ně, ale hrozně se jim to líbilo, vydržely tam s maminkami až do konce a vyfotily se s ním.







Říkal, že by mohl děkovat dlouho, spoustě lidem, ale vybral samozřejmě jen pár nejdůležitějších a těmi pro něj byli samozřejmě i rodiče. Mamce dal kytičku a taťkovi víno.




Naše menší rodinná dovolená v Praze od středy do neděle byla super, užili jsme si to moc, stihli jsme toho hodně, vlastně každý den jsme chodili spát až po půlnoci a i tak jsem to zvládla a to dokonce bez neurolu či rivotrilu (léky na úzkost)!

Máme celkem dost fotek, ale většina je z pražské zoo, takže přidávám ty, co se mi nejvíc líbí (zvířata i naše rodinka). V zoo jsme byli loni poprvé a letos jsme tam chtěli znovu. Takže... rodiče, bráchové a Matoušova přítelkyně, kterou mám mimochodem moc ráda a už se těším, až budu jednou hlídat jejich děti :DD
Malá vsuvka - Šimon, nejmladší z nás tří sourozenců, právě odmaturoval se samými jedničkami a chystá se do Prahy na stejnou školu jako Matouš - akorát klavír :) A k tomu možná ještě angličtina a informatiku na Karlovce. Jsem pyšná!
No a... počasí bylo všelijaké, trošku poprchávalo, trošku svítilo sluníčko... byla mi celkem zima, ale popravdě mi to přišlo o trochu lepší, než když byl loni pařák.








































Tuhle naši malou dovolenou hodnotím 9 z 10 a ten bodík strhávám pouze za ubytování, fakt nic moc hotel, jenže kvůli hokeji bylo v Praze hrozně moc lidí a hotely obsazené, tak mamka zkusila objednat tenhle a příště se mu určitě vyhneme.

Moc jsem se ale těšila domů na babičku a na Tristana. Hned druhý den po dovolené v pondělí nás čekal odběr krve, výsledky prý skvělé, takže připraven na operaci, která se konala ve středu večer. Odstranit bulku, kterou měl na čumáku, která pomalu rostla. Řešilo se, jestli to je něco od zubů nebo jestli to nemůže být nádor :((
Nakonec! To nebylo ani jedno. Byl to "obyčejný" absces. Takže pan doktor to celé odstranil a zašil vstřebatelnými stehy, což jsem ráda, jelikož normální stehy dávat z čumáku pryč?? To by byla nutná další premedikace, jinak by jim tam na veterině sežral ruce (je to hysterka a na veterinu chodíme vždy s náhubkem).
No zážitek zajímavý, Tristan byl na operaci několikrát a vždy mi přišla úplně jiná. Tentokrát se dokonce po premedikaci před uspáním poblil, to se nám zatím nestalo... všechno je jednou poprvé.
Teď ještě přežít do kontroly s límcem. Tím, že je slepý, tak naráží do věcí víc, protože je z toho zmatený... Ale jo, zvládáme to, je to můj malý bojovníček miláček :)) Akorát jsem se za poslední dny moc nevyspala...







1. června bude u nás velká oslava - narozeniny taťka, Šimonova maturita a narozeniny a taky Matoušovy narozeniny (čtvrtstoletí :)) Těším se a snad vyjde počasí!
No a to je asi vše! Mohla bych se rozepsat víc, děje se toho hodně, ale chápu, že by vás to asi nebavilo :D I jestli jste se dostali až na konec článku, tak jste skvělí a děkuji vám :)

Mějte se krásně!



8 komentářů:

  1. Panejo, vy jste talentovaná rodinka! Obdivuji, že jsou bráchové takto šikovní! :-) Nějaké fotky ze zoo už jsem viděla na insta, moc pěkné! ♥ Přeji Tristánkovi brzké uzdravení, držím palce. Já bych tohle nezvládala, bych byla úplně ve stresu. Mně stačí, když vidím, že přítelovi není dobře a jsem z toho úplně vedle. A to má třeba ,,jen" horečku. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Dny plné zážitků :) Škoda, že jste neměli štěstí na hotel, ale chápu, že skrz mistrovství jste byli rádi, když jste vůbec něco sehnali. V pražské ZOO jsem už párkrát byla a moc se mi tam líbilo. Příště bych se tam chtěla podívat do botanické zahrady, kde jsem ještě nikdy nebyla. Bráchové teda mají hudební nadání. Určitě ses pyšná ségra :) I mě teď brácha maturoval, ale díky lásce se zde hodí slova: hvězdy září v září :D Tak snad na druhý pokus mu to dopadne :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, máš neuvěřitelné štěstí, že máš tak krásnou a úžasnou rodinu a lidi kolem sebe! Věř mi, že to není samozřejmost mít takhle báječné rodinné vztahy a vazby, moc ti to přeju! Jsem ráda, že sis vše užila a že je Tristánek v pohodě :).

    OdpovědětVymazat
  4. Dovča musela být fakt super, v pražské zoo jsem jednou kdysi byla a ráda bych se tam zas podívala :). Jste fakt šikovná rodinka a Tristánek je opravdu velký bojovník, kolik toho už zvládnul! Vlastně jako ty :).

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, určitě jste si rodinný výlet užili a jsem za tebe moc ráda, že máš tak skvělou rodinu. Bráchové jsou šikovní, hudební geny jsou v rodině?. Všem oslavencům přeji jen to nej a moc zdravím, pá 🥂

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, v pražské zoo jsem byla před lety a moc se mi tam líbilo, těším se, až bude malá větší a pojedeme i s ní. Bráchové jsou super talentovaní, určitě si na ně pyšná. Moc vám to sluší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji oběma bráchům :) oslava bude určitě peckovní <3 Je super, že jste si užili tak prima dovolenou :) Posílám Tristánkovi pohlazení :)

    OdpovědětVymazat
  8. tedaaa, vy máte v rodině tolik hudebních talentů! to je pěkné :) fotky máš moc krásné, pražskou zoo miluju ♥ a držím pěsti, ať už je pejsek v pořádku :)

    OdpovědětVymazat