neděle 7. dubna 2024

Všehochuť - jarní fotky

 

Ahoj všem!

Popravdě teď nevím, co napsat, tak nějak začnu a ono se to snad rozjede :D Vzala jsem si jeden prášek, který beru dle potřeby při potížích a nějak se mi zabrzdil mozek.

Na Velikonoce jsme (od pátku do neděle) byli u babičky a dědy a bylo to takové přátelsko-rodinné setkání. Prarodiče, rodiče, bráchové a přítelkyně jednoho z nich a její rodiče. Bála jsem se jet s Tristanem kvůli tomu, jak měl minulou návštěvu průjem... nakonec to proběhlo bez potíží. Průjem dostal až doma :D
Jak bylo pěkně, vyšli jsme na takovou procházku cca 2 hoďky, stačilo mi to.. :)) Dokonce to zvládl i Tristan, přestože je slepý, ťapkal bez problému, jen párkrát jsem ho musela poponést.

Pár fotek ze zahrady (možná jste je někdo viděl na instagramu) a zkouška Instaxu (fotila mamka), jedna s taťkou a jedna s bráchy a zmíněnou přítelkyní:















A moje zvířectvo. Tristan na zahradě, Ninošek ve svém bejváku přistižen při papání a Lottynka. Miluje svoje kolečko a je vidět kousek domečku, který se mi hrozně líbí, protože po schodkách vyjde na terasu, kde má jídelnu, no luxus, že? :D 
Předevčírem jsem si ji poprvé vzala do rukou! Jinak si doteď jen brala jídlo z ruky a nechala se pohladit v terárku u krmení.












Včera se stavili rodiče (první vyjížďka na kole), vytáhli ze stodoly houpačku a uvedli ji do provozu. Dnes bylo ještě tepleji než včera. Babička donesla na návštěvu pejsečka od tety, je to takové božátko, hubeňoučký, na některých místech už holý, kosti z něho trčí. Ale pořád je to takové torpédko. Je o dva roky starší než Tristan. No a poprvé jsme si s babičkou sedly na houpačku a daly si ledové kafe. Ach! :)







Jinak ve středu jsem byla u mého psychiatra na injekci a na kontrolu. Shodli jsme se na tom, že by bylo fajn zase trochu snížit dávku některých léků, protože jich mám moc moc moc, to si možná už pamatujete. S něčím pohnul, něco mi upravit nechtěl, že je to moc riskantní. A kdyby se to zase zhoršilo, musel by mi zase přidat. 
Chápete... musíme být opatrní, protože mě toho v následujících měsících čeká hodně. Moje narozeniny, narozeniny taťky a bráchů, bráchy absolvák, na který za ním pojedeme do Prahy a rovnou si tam uděláme krátkou dovolenou, pětidenní kurz, různé další oslavy... A já o to prostě nechci přijít a trávit místo toho dny na psychiatrii...

Už vás nudím, že? :D Sice je ještě brzy, ale za chvíli už asi půjdu za Tristanem do postele...

Děkuji za přečtení a mějte se krásně :)





4 komentáře:

  1. Teď jsou opravdu krásné teplé dny :) Moc hezké fotečky. Pobavila mě fotka z houpačky, jak kouká ten sousedův pes za plotem :D máš toho v plánu hodně. Přeji, ať vše proběhne v naprostém pořádku, těším se na tvé články :) měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se musíme doma pustit do zahrady, ať tam můžeme trávit čas :) I když se to počasí má zase pokazit :D Na ledovou kávu mám už taky chuť! Zítra jedeme na výlet, tak doufám, že si někde dám frapé :D Doufám, že se tě změny v lécích nedoknou a budou zabírat pořád stejně <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky! Ty teplé dny teď byly luxus, ale škoda, že se má zase ochlazovat, už bych brala to jaro/léto :(

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat