pátek 26. dubna 2024

Na veterině

 

Tak jsme byly s babičkou ve středu na veterině. Původně na očkování Ninoška a Tristana. Jenže... Tristan má jít zase na operaci, proto se očkování odkládá... Ach jo...

Nevím, jestli chodíte na můj instagram, proto to napíšu znovu i sem. Nyny bude mít v srpnu 9 roků a v očkováku jsme zaplnili poslední kolonku. Jestli se dožije dalšího očkování, budou mu muset nějak přidělat další kolonku. Na králíčka je to opravdu vysoký věk.
"No jo, ty náš malý rekordmane", drbala ho veterinářka.
A jelikož se začal línat, zanechali jsme tam pěkné bílé chuchvalce.

A Tristan... udělala se mu před nějakou dobou boulička na čumáku. Dlouho byla malinká a na veterině říkali, ať to jen sledujeme. Posledních 14 dní to začalo růst. Může to být od zubu, může to být nějaký útvar... Za necelý měsíc půjde Tristan na operaci. Boulička se odstraní, pošle na histologii atd... A pan doktor, který dělá často zoubky, mu je pořádně prohlídne.

Chtěla jsem si to promyslet, no paní doktorka to hned s doktorem domluvila... ale co jiného dělat, že? Strašně mě to štve a mrzí, protože to je furt něco :( Je mi Tristana líto. Další odběry, narkóza, límec, vyndávání stehů... trápení... :(

"Co je s tebou?" ptá se občas babička.
"Proč?"
"No že jsi taková nějaká zaražená..."
"Ne... v pohodě..."
:-/

Poslední dobou mám problémy, cítím, jak mi buší srdce, zadýchávám se. Motá se mi hlava. Je to normální, když vstanu, mám nízký tlak. Jenže mě se točí jak na kolotoči a to i když třeba jen sedím. Občas, když jdu třeba večer z pokoje na wc, musím se přidržovat nábytku.
7.5. jdu k psycholožce a zrovna i na kontrolu a na injekci k psychiatrovi. Poradím se.

Samozřejmě jsou i fajn chvíle. Na oslavu mých narozenin s rodinou přijel i z Prahy Matouš s přítelkyní. Udělali mi radost. Jinak nemají vůbec volné víkendy, tak to pěkně vyšlo. Dostala jsem hezké dárky. Bohužel jsme slavili vevnitř u mě. Však víte, jaké bylo počasí... Ale snad to bude už zase lepší. 

Chodíme s Tristanem celkem brzy spát (na poslední fotce :D) a když svítí sluníčko, tak se krásně vstává :)

Tak pro dnešek končím. Mějte se krásně!
















5 komentářů:

  1. Králíček má fakt krásný věk! :) Tristánek je velký bojovník! Doufám, že ti bude brzy líp! A moc hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto, že má Tristánek zdravotní problémy, snad to bude v pořádku a zvládne to levou zadní :-) Jsem ráda, že se i tvé narozeniny oslavily s rodinou. Dodatečně všechno nejkrásnější! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Snad ti bude brzy lépe a Tristánek je bojovník, určitě všechno zvládne :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Chudák Tristánek, člověk by si myslel, že si už všechny nemoci vybral. Ať má operace a následná rekonvalescence co nejhladší průběh <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, ať jsou zvířátka v pořádku ♥ Když jsou zvířátka nemocná, taky to nesu těžce... Třeba my teď za poslední měsíc přišli o 3 slepičky, byly to moje holky, měla jsem je jako mazlíčky... Je to těžký, no, ale je třeba se soustředit hlavně na ty pěkný chvilky ♥

    OdpovědětVymazat