pondělí 18. března 2024

Fotočlánek

 

Ahoooj,
dnes jsem chtěla něco napsat, něco odlehčeného... tak jsem se rozhodla pro fotočlánek :) Jak plynou moje dny... (Některé fotky nejsou focené mnou.)


nějaké kytííí musí být... ale moc jich nemám...






Na začátku března jsme jeli k babičce a dědovi. Bráchové se vyfotili s Tristanem, já taky a brácha s jeho přítelkyní. Většinu fotil taťka zrcadlovkou a jde to asi poznat... :) Bohužel, Tristan dostal průjem a i když jsem s ním chodila co chvilku ven, tak se někdy v nestřežené chvíli vykadil v kuchyni na kobereček. Dědeček do toho šlápl. On není moc velký fanoušek Tristana a že je divné holit a koupat psa atd... A ještě se stane toto :( No... smůla...













No a tady jsme dělali před pár dny s Tristanem blbiny. Teda jen já. Tristan si jen v duchu říkal: "Dej mi pokoj!" Však vidíte, jak ho to baví :))













A ještě Lotty, proso je prý hrozná mňamka!




No a jinak... můžu se malinko pochlubit, že jsem v literární soutěži naší městské knihovny dostala "čestné uznání". Ale já bych to chtěla napsat ještě líp. Už jsem napsala i hezčí povídky. Jen pro zajímavost, napsali i lidi (Češi) z Anglie, Rumunska a Austrálie. Po vyhodnocení jsme se šly s mamkou kouknout na mapku, odkud všude z ČR napsali lidé. Různě se tam diskutovalo, povídalo... Tak jsem si dala chlebíček a mamka taky nějaký slaný šáteček a pak už jsme se pomalu vytratily.

Zítra frčím s rodiči do Prahy, protože jedu na dvoudenní kurz, o kterém vám možná napíšu jindy, pokud to nebude totální propadák :D Tak mám z toho asi zase úzkosti... Včera jsem nemohla usnout, Tristan se vyvaloval vedle mě... trochu jsem brečela, ani nevím proč... Tak snad to dneska bude lepší, chci si ještě zítra brzy ráno umýt vlasy a trošku něco pobalit, tak abych to stihla. Než vyrazíme s mamkou a taťkou do Ostravy a pak pojedeme "žlutým vlakem" :))

Tak já se loučíííím, držte mi palce, ať všechno přežiju a zvládnu.

Mějte se krásně! :)




6 komentářů:

  1. Krásně jsi blbla s Tristanem :D. Držím pěsti a jsem zvědavá na info o kurzu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tristan je očividně klidný pohodář... něco jako moje kočka! :D Kolikrát mám v mobilu podobné fotky. :) Každopádně květiny jsou prostě úplně jarem už načichlé! Nádhera TERI!

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, blbnutí si s tebou Tristan určitě užíval :D :) Doufám, že se s námi podělíš o to, na jaký kurz jsi jela, jsem fakt zvědavá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotečky :) jakou má taťka zrcadlovku? Snad se ti na kurzu líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak veliká gratulace k čestnému uznání! Jsi šikulka <3

      Vymazat
  5. Pěkné fotky :). Jsem zvědavá, co je to za kurz :).

    OdpovědětVymazat