čtvrtek 29. února 2024

Co se událo!

 

Co se událo za poslední dny?

Omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozvala. Teď jdu na to.

To hlavní... Ninošek byl včera na plánované operaci s nádorem. Tedy... Pan doktor říkal, že buď to byl zhoubný nádor ve varleti nebo to bylo uvnitř hodně zhnisané, každopádně na histologii to prý poslat nešlo, protože se to celé rozpadlo... Ale byl i na rentgenu a na něm je vše v pořádku (žádné metastázy).
Bála jsem se, že nezvládne narkózu. Protože je mu 8 a půl a na veterině říkali, že to je opravdu hodně. Fakt jsem myslela i na to, že to prostě nedá. Ale je v pořádku!! :)

Dnes jsme byli s Tristanem na kontrole u očaře. Psala jsem mu totiž, že si hodně tlapkami tře oči. Proto chtěl zkontrolovat čočky, ať se objednáme. Čočky jsou v pořádku. Sice je už prostě navždy slepý, ale zvykli jsme si a zvládáme to. A hlavně ho to nebolí. Doktor říkal, že bychom měli více zvlhčovat oči, protože kapky, které pravidelně ráno a večer kapu, vysušují, tak ho asi oči svědí. Zvlhčovala jsem i teď, ale chce to víc.










No a Lottynka?
Ďáblík a andílek v jednom těle. Hodiny prospí a pak vyleze z domku a je z ní malé torpédko.




Včera jsem taky byla u mojí paní psycholožky. Dala mi teď termíny malinko častější. Stále se motáme okolo jednoho tématu. A právě že ještě asi dlouho budeme. Já mám několik různých pohledů na věc a trochu se v tom ztrácím, no když s ní o tom mluvím, je z toho ještě větší chaos. Jenže já věřím, že to nějak půjde urovnat, uklidit... Poděkovala jsem jí za to, že to se mnou rozebírá, protože nikomu jinému bych to říct nedokázala, že prostě ona je jediná.... Odpověděla, že si váží mé důvěry... Chodím k ní už od 13 let a ona mě tak dobře zná... řekla bych skoro až dokonale.

A jestli jste ještě neposlouchali novou desku od Kateřiny Marie Tiché a kluků Bandjeez, tak vám to moc doporučuju. A to především proto, že můj brácha tam hraje na kytaru a je prostě nejlepší! Ne, dělám si srandu :)) Všichni jsou to prostě borci :)

O víkendu pojedu s rodiči a druhým bráchou (a Tristanem) k babičce a dědovi a setkáme se tam právě s tím bráchou a jeho přítelkyní. Má málo volných víkendů (samé koncerty), takže toho musíme využít. Kdyby bylo hezky, bylo by to paráda, abychom nemuseli být jen zalezlí doma.

No už se nebudu víc rozepisovat. Už víte, co se dělo a děje... a zase se ozvu a snad ten článek bude fajn. Kdyby vás zajímalo něco konkrétního, tak napište :)

(Jo a jen ještě... kdo taky brečel u seriálu Smysl pro tumor?)

Mějte se krásně!! :)




8 komentářů:

  1. Jsem ráda, že Tristanek je v pořádku! Krásně se o ty zvířátka staráš ♥ Jinak od té doby, co ses zmínila o Kateřině Tiché, poslouchám ji dost často :-D Má naprosto krásný hlasy, krásné písničky.
    Jinak je dobře, že máš k paní psycholožce skvělý vztah, tak to má být, je to potom všechno takové jednoduší. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ninoušek je teda statečný, že to tak hezky zvládl :) A to, že je Tristan bojovník všichni víme <3 Doufám, že jste si společný čas užili. Minimálně u nás bylo i krásně :) Seriál jsem ještě neviděla, ale chtěla bych :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn, že zvířátka se relativně už těší uspokojivému zdraví. A přeji brzké vyřešení psychického tématu, aby bylo ještě líp.

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že operaci zvládl, je to pašák a krásné fotky :) Je super, že máš s psycholožkou takový vztah :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že je Ninoušek v pohodě a Tristánek je šikula :). Jinak se drž a užívej dní :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hlavně, abyste všichni v rodině, lidi i zvířátka, byli zdraví a v pohodě :).
    Smysl pro tumor jsem viděla jen kousek, ale mám v plánu si ho pustit celý.

    OdpovědětVymazat
  7. jsem ráda, že jsou zvířátka v pořádku :) je fajn, že ses ozvala, měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že je Ninošek i Tristánek v pohodě :) <3 je super, jak pózují vedle sebe :D Snad jste si víkend hezky užili :)

    OdpovědětVymazat