čtvrtek 1. února 2024

Špatné i dobré zprávičky

 

Zdravím, moji milí... a omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala. 
Včera jsme šli s Ninoškem na veterinu a chtěla jsem napsat až po tom, co budu vědět, co a jak... Nyny má totiž nádor a já nevěděla, co se dozvím.

Minulý týden se udály dvě takové věci. Pořád se mi zdají sny o tom, že si pořizuji nějakého hlodavce. Mám pro ně prostě slabost. Odmala jsem měla něco, myšky, pískomily, potkany a osmáky. U prarodičů jsme měli i morčata a králíky (i když tedy králík není hlodavec, jen tak mimochodem...). A prostě furt mě ty sny přesvědčovaly... až jsem se rozhodla, že si fakt nějakého zase pořídím. Já u těch hlodavců moc ráda pozoruji, jak žijí :)

Nevím, jestli si všichni pamatujete, že mám kromě Tristana (pejska, o kterém píšu skoro furt) ještě králíčka (říkám mu obyčejně králík, králíček, ale jmenuje se Ninošek a říkám mu i Nyny nebo když mě naštve, tak smraďoch). Je mu už 8 a půl roku, což mi na veterině říkali, že je to fakt vysoký věk, takových je málo... A minulý týden, zrovna současně s rozhodnutím pořídit si nějakého hlodavce, jsem ho mazlila a... a zjistila jsem, že má mezi nožkama velikou růžovou bambulu, velikosti asi větší třešně :(

Včera jsme byli objednaní na veterinu, doktorka se sestřičkou mi potvrdily (myslela jsem si to), že to je prostě... no prostě nádor jednoho varlete. I když má vysoký věk, je stále ve velmi dobré kondici, tak jsme to probíraly... a nakonec jsme se domluvily, že nás ke konci února objednají na operaci (kdyby se něco dělo, budeme to řešit dřív). Nejdřív se však jen přispí, udělá se rentgen a do operace se půjde, pokud nebude mít žádné metastázy. Vím, že je starý... a může už asi kdykoliv přijít jeho čas... ale když je doteď takový čipera, řekla jsem si, že bych mu chtěla dát šanci tady ještě nějakou dobu být.

Fotky staré pár dní
(fotila jsem tak, aby nádor nešel v srsti vidět..)











Upřímně vám řeknu, že Tristan je u mě na prvním místě, nejlepší přítel člověka, znáte to... Ale Nyny je taky můj oblíbenec, je to snad nejhodnější králíček, jakého jsem kdy poznala. Je to drobeček, nemá ani kilogram. A nechá si úplně všechno líbit.
Tak mu držte palce...

No a co teda ještě plánuju? Terárium už mi taťka dal dohromady, je hodně bytelné a i když má o pár cm méně, než uvádějí na stránkách (trochu mě to naštvalo), tak se mi líbí. Ale velmi špatně se fotí. Prostě se mi tam odráží obývák. Ten pruh vzadu je takové trochu větrání (jinak má samozřejmě víko z pletiva).
Chci mít vevnitř dřevěné vybavení, je to takové hezčí a celkově mi to přijde i jako docela hezký doplněk do obýváku. Je na skříni vedle televize, ale nemusíte se bát. Já tu televizi vůbec nepoužívám :D Takže zvířátko rušit nebude.



Mamce se můj nápad s hlodavcem nelíbil, ale nakonec mi stejně pomáhali vybírat terárko a řešili jsme, jestli křečka a jaký druh... a v neděli pojedeme na fauna trhy do Ostravy, odkud si nejspíš nějakého prďolu přivezu :)) Jaký se mi zalíbí. Mimochodem Ninoška jsem taky koupila na těchto trzích a jednoho ze dvou osmáků taky. Je to tam úžasné, velké sály, chovatelské potřeby, krmivo, okrasné ptactvo, akvarijní a terarijní zvířata, králíci a různá zvířátka... prostě pro mě úžasná podívaná. Mohla bych tam utratit tisíce za všechno možné :D

Takže se těším na fauna trhy a zároveň mě mrzí Nyny. Kdybych to věděla dřív, tak bych možná pořízení dalšího zvířátka odložila. Jenže jsem napřed objednala terárko a až potom jsem našla ten nádor.

Uffff, zase dlouhý článek, pokud jste ho přečetli, máte mé velké díky.

Mějte se krásně!



7 komentářů:

  1. Ať to dopadne dobře, pokud je čipera a má ještě šanci tu nějakou dobu být, tak je super, že do toho jdeš :) Těším se na fotky nového přírůstku :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. S králíčkem mě to moc mrzí, ale držím pěsti, ať to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě moc mrzí. Já měla dvakrát králíka a byli to moji miláčkové. Jejich ztrátu jsem obrečela, především u toho druhého, který se ke mně dostal náhodou. Ten byl tak chytrý, to mi nikdo nevěří. A byl na mě hodně fixovaný. Opravdu na něj vzpomínám dost často a už jsem přemýšlela, že bych si nějaké koupila :-)
    Křečka bych tedy nechtěla, to jsou potvory :-D
    Každopádně doufám, že to králiček zvládne, je opravdu nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ninoškovi držím moc palce! :) A pak dej vědět, jaký je nový přírůstek :).

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že s Nyny vše proběhne hladce <3 A těším se na nový přírůstek do zvířecí rodinky!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě mrzí, že má Nyny nádor :'( náš Kája si teď hodně kouše srst pod bradou :( snad budou oba v pořádku. To je hezké znamení - sen o křečkovi :)

    OdpovědětVymazat
  7. držím pěsti, ať to s králíčkem dopadne dobře ♥ na fotkách vypadá jako sympaťák :D :) a 8 let, to je opravdu hodně vysoký věk Oo je vidět, že se u tebe má dobře :)

    OdpovědětVymazat