středa 7. února 2024

Deníčkový

 

Ahoooj :)

Takový zase spíš deníčkový článek. Hlavně o mém akné, vlasech a Lottynce!

Začnu tedy o tom akné. Štve mě to, protože nejsem žádný puberťák, ale bohužel mám takový obličej. Byla jsem párkrát u kožní lékařky (je mladá a moc milá). Zkoušely jsme toho dříve víc, ale nemělo to moc velký efekt. Pak se zdálo, že mám obličej hezčí díky kosmetice Avene, sedla mi, mám ji moc ráda... ale zase se to začalo zhoršovat, o Vánocích fakt na nic :( (ještě že existuje ten makeup...)

Proto jsme i s mamkou a bráškou byly zase na kožním. Tentokrát paní doktorka přišla na něco, co mi fakt sedlo. Napsala mi jednu vodičku a gel. Mám zase mnohem hezčí pleť. Ale ještě se mi někdy dělají takové velké bouličky. Teď jsem zrovna jednu dost velkou měla a tak jsem jí to na kontrole mohla ukázat. Říkala, že mi udělá punkci a ještě do toho něco píchala a když už byla u toho, tak mi napíchala i další menší bouličky (nějakým steroidem). Ony někdy ani nejsou vidět, ale bolí :-/ Tak to byl trochu masakr. Teď mám obličej čistý (jen jizvičky).

A vlasy? Dávala jsem tady před časem fotky, jak vypadá moje pěšinka. Hrůza. A celkově jsem měla málo vlasů. Oproti mojí dřívější hřívě. Dostala jsem před Vánoci šampon a taky nějakou vodičku. A taky to pomohlo! I když ještě to není jako dřív, ale aspoň tak. Beru od listopadu i další výživový doplněk a myslím, že mi vlasy po něm rychleji rostou. Ukázala jsem to doktorce a prý to můžu dál užívat.

Jak jsem psala v minulém článku, byla jsem s mamkou v Ostravě na fauna trzích. Už jsem tam byla dvakrát a předtím tam nebylo tolik lidí. Vyděsila nás neskutečná fronta. A uvnitř se lidi pěkně tlačili. Koukaly jsme na hady, ještěrky, ptactvo, králíčky, morčata... až jsme se konečně dostaly k jednomu pánovi, který tam měl spoooustu křečků džungarských a roboráčků a ještě i nějaké pestrušky (které jsem viděla poprvé a prý je to něco jako hraboš). No byla jsem okouzlená. Křečíci spousty barev a skvrn... Nemohla jsem se rozhodnout... Pak mi poradila mamka, který se jí líbí :D Pán vzal křečíka do ruky a řekl - je to samička. A já - jo, tak si ji vezmu... :))
Je jí asi měsíc a půl, je drobounká a po dlouhém zvažování a nejistotě :D jsem se nakonec rozhodla pro jméno Lotty - Lottynka. Tady je ten drobeček (na nerozmazanou fotku jsem musela být dost trpělivá).



Nyny i Tristan se mají dobře. Nynymu nádor neroste a pořád je čilý, upapkaný a dělá nepořádek. Tristanovi takhle babička ustele na křesle a jak ho mám pak přemlouvat, aby se šel se mnou vyvenčit, když prší? :P



Jinak včera jsem šla ještě na injekci k panu psychiatrovi, se sestřičkou jsme si trošku povídaly, pak přišel do sesterny i pan doktor a hned "jéé, kočko, jak se máš, vypadáš dobře..." Ptala jsem se ho taky, jak se má a říkal, že manželka si stěžuje, že chrápe, ale prý "já chrochtám blahem" :D

Pak jsem měla volejbal a od dnešního rána mi nějak není dobře, trošku jako by nachlazená, ale já to hned rozdýchám, v pátek mám sezení s psycholožkou a potřebuju s ní fakt mluvit!

Tak já se loučím, případně děkuji za přečtení a mějte se krásně! :)



5 komentářů:

  1. Moc krásný přírůstek! Ať se vám všem daří :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tak jsem ráda, že jste pokoupili! Lotty je moc krásné jméno! Přeji vám spoustu šťastných společných chvil <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem to už někde psala, ale já si takhle kdysi domů přinesla ze Zverimexu mládě samečka křečíka džungarského, a za dva týdny jsem měla v terárku pět mláďátek :D. Z Kuby byla Kubinka a mláďátka putovala zpátky do obchodu.
    Přeji ti, ať je dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mrzí mě, že máš problémy s pletí :(. Také jsem s ní měla problém - před 4 lety, kdy jsem používala jednu značku kosmetiky. Po jejím vysazení už bylo všechno v pohodě. Křečík vypadá suprově :) také jsme měli spoustu křečků. Pak je vystřídali králíci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lotty je moc pěkné jméno a k tak krásnému křečíkovi se hodí! :) je super, že sis ji pořídila :)

    OdpovědětVymazat