pondělí 15. ledna 2024

Pár fotek a povídání

 

Zdravím :)

Sice už jsem plánovala jít do postele... ale nakonec jsem si řekla, že ještě napíšu článek. S pár fotkami z posledních dní. Jen tak.

Stále se snažím, ale ta váha nějak nechce dál dolů. Zítra se zvážím, nechám se překvapit, co mi zase váha ukáže... Pan psychiatr mi ale díkybohu o dost snížil jedny léky, po kterých se často přibírá. Takže třeba se to rozhýbe. Dvakrát jsem teď cvičila doma a jinak volejbal a v sobotu přijel brácha s přítelkyní a s rodiči a druhým bráchou jsme šli všichni hrát badminton. Bylo to super! A pak jsme přijeli ke mně a babičce domů a objednali si jídlo :) Hezký den.

Zítra mě čeká návštěva veteriny - jedu si jen pro recept na Tristanovy kapičky do očí. Co se týče inkontinence, nejsem si jistá, ale mooožná je to trochu lepší. Však na to taky dostává třikrát denně sirupek. Doma dobrý, člověk si zvykne, ale horší to bude myslet na to, když někam pojedeme.

Potom jsem prosila sestřičku u obvoďačky o e-recept na léky na srdce (pro sebe) a sice mi ho poslala, ale říkala, že bych měla přijít na kontrolu s tlakem. Snad nebude problém.

No a potom... volejbaáááááál! Těším se :) Snad se teda sejdeme, minule nás bylo jen sedm! Takže jsme hráli 4 na 3. A přiznám se, že mi to moc nešlo... zítra to napravím.

Přidávám fotky Tristana. Když jsem ho venčila, šla babička zrovna z pošty, tak jsem jí dala Tristana a vyfotila je. Na té fotce z postele je zahrabaný pod peřinou a kouká jen prdýlka (s plínkou).










Dneska jsem zdokumentovala mytí svých vlasů :DD
Taková blbost. Třeba se pousmějete. Mám na ně šampon
od kožařky. A bohužel mám vlasy celkem suché, ale
dávám si někdy na noc kondicionér ve spreji. Pomáhá.
Štve mě, že si je teď nemůžu nechat nabarvit. Musím
chvíli počkat. Plánuju zase nějakou světlejší barvu.
Na různém světle jsou ale teď tmavší nebo světlejší.







Jo. Ráda dělám blbosti, když mě zrovna nemoc netrápí.

A jestli bude znovu tak pořádně mrznout? Nevadí!!
Nosím pod kabát dvě mikiny a tuto parádní šálu,
co mi upletla kamarádka. Na mě si zima nepřijde :D




No a teď už jdu vážně do postele :)

Mějte se krásně!


8 komentářů:

  1. Neboj, ona se ta váha určitě pohne, chce to jen čas :-) Já se teď moc nehýbu, tak mi ta váha dolu taky nejde, změnila jsem jen trochu jídlo. Necpu se celý den, jím jen 3-4x denně a vyhovuje mi to. Jinak snad volejbal dopadl dobře a šlo ti to lépe :-) Tenhle článek je takový veselý, to je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, váha se určitě zase za čas pohne :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky z mytí hlavy mě opravdu pobavily :D. Navíc musím konstatovat, že jsi opravdu krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co se mě osvědčilo, tak se váha hnula opravdu až jsem ji přestala řešit :) Je to kolísavá potvora a člověk nikdy neví :D Jak to Tristanovi s babičkou sluší :) Já mám s vlasy opačný problém - druhý den po umytí mám vlasy úplně zplihlé :( Moc nevím, co s tím a častěji než 2x týdně si je mýt nechci.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. S vlasy mám opačný problém. Tristankovi to moc sluší. 🙂
    Hezký den, Terezko.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě tlak dopadne dobře, budu držet palce:) fotka s vlasy a pak ta zachumlaná ti sluší :) na těchto týmových sportech je špatné, že se vás musí sejít hodně a někdy člověk nemůže :( v tomhle je tenis jednodušší :D

    OdpovědětVymazat
  7. je super, že tě ten volejbal baví, držím s hubnutím palce... taky se snažím něco málo shodit, ale jsem děsně líná a zatím jsem nenašla pohyb, co bych dělala ráda, achjo, tak zatím musím hledat :D mimochodem zdokumentování mytí vlasů je super :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky a snad tlak bude v pořádku :). I ta váha určitě půjde dolů :).

    OdpovědětVymazat