pondělí 1. ledna 2024

Poslední fotky roku 2023

 

Ahóóój všem!

Chci vám popřát hodně štěstí, zdraví, lásky, pohody, zábavy a splněných přání.

Pokud vás zajímají naše poslední fotky, jak jsem byla s mou rodinkou a nejbližšími, tak se můžete podívat :)) Myslím, že je tam ale i jedna po Silvestru.


fotky s přítelkyněmi mých dvou bráchů Matouše a Šimona
(byly tam i dvě sestřenky, bohužel jaksi nemám s nimi fotku)



Šimon s T. ..on má jednoznačně hezčí a delší vlasy než já
...já chci takové taky!! :))


Matouš s Tristanem a L.


babička s dědečkem


s Tristanem, mým mymynem :D


No byla jsem s dědečkem, babičkou, rodiči, bráchy a jejich přítelkyněmi, strejdou, jeho přítelkyní a dvěma sestřenkami. No někdo spal i na matraci na verandě :D Bylo nás jak malých myší. Ale bylo to fajn. Jen mě trochu mrzí, jak se děda opil.
Prozradím vám, jak to je.. já se prostě bojím opilých lidí, protože nevím, co od nich můžu čekat. Děda šel s bráchou spát až v 6 ráno, pěkně sosali. Radši vám nebudu vyprávět, jak děda po pár hodinkách spánku vypadal. Od rodiny, když jsem dala (na druhý svátek vánoční) najevo, že mi to není příjemné, jsem se dozvěděla, že "ty to moc řešíš" a "ty to zbytečně dramatizuješ". Dobře no. Víc k tomu asi psát nebudu.

Ale jsem ráda, že jsme se tam všichni tak sešli. O půlnoci jsme si všichni ťukli a každý s každým se objal a popřál hezký nový rok. To se mi moc líbí, takové upřímné přání a dobrý pocit, že jsme byli takhle spolu. Jen ohňostroj jsem neviděla moc dobře, protože jsem byla doma na verandě s Tristanem, on se bojí. Já ty ohňostroje stejně moc neobdivuju.

Bylo to super, ale už se vidím v posteli pod peřinou. Doma je doma :))

Ještě jsem chtěla přidat fotky s Tristanem, jak jsme byly s pratetou mezi svátky na procházce. Hoďku a půl a Tristánek to zvládl :) 







Ještě jsem vám chtěla připomenout můj "normální" instagram a můj nový "psycho", pokud vás zajímají vzpomínky z léčebny a nemocnic, je to někdy takové nehezké čtení, ale chtěla jsem to někde ventilovat a může si to přečíst kdokoliv. Musíme my, nemocní a někdy i naši blízcí, bořit mýty. Aby nás lidi lépe přijímali a neházeli do stejného pytle, nepovažovali nás za vrahy apod. Jo někdy chci dát třeba bráchovi facku... ale to dělají i normální lidi :D

Tak já se loučím, pac a pusu :-*
Mějte se krásně.



9 komentářů:

  1. Teri, mně se náhodou líbí, že se umíš před svou rodinou ozvat a říct, že ti něco není příjemné. To jsem dřív od tebe nečetla. Mně taky nejsou opilí lidi příjemní.

    OdpovědětVymazat
  2. PS a opravdu ti to sluší. :) Verinka

    OdpovědětVymazat
  3. PPS a ještě musím zmínit, jak je sranda, že obě ty přítelkyně jsou podobné na toho bráchu, se kterým chodí :)

    OdpovědětVymazat
  4. je super, že sis takto užila čas s blízkými :) a je dobře, že umíš dát najevo, když se ti něco nelíbí... přiznám se, že taky moc nemám ráda, když se pije ve velkém, dát si něco málo, aby byla nálada, je ok, ale nemělo by se to přehánět

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a vůbec se ti nedivím s těmi opilými lidmi... Upřímně je taky moc nemusím :). A hlavně, že se umíš ozvat, co si myslí děda, už je jeho problém... Já mám třeba s tím ozýváním problém...

    A ten instagram je super, jsi skvělá, že takto ukazuješ realitu ostatním! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že sis konec roku tak pěkně užila :) Já taky nemám ráda opilé lidi a vůbec mi to nepřijde normální, když se někdo úplně opije. Možná proto jsem abstinent :D Do toho nového roku hlavně zdraví a lásku <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, vše nej do nového roku :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. S alkoholem a opilými lidmi mám stejný problém, jako ty. Neříkám, že si občas nedám sklenku, ale všeho s mírou. Na každého působí alkohol jinak a odhadnout, jestli dotyčný bude roztomile žvatlavý medvídek nebo někdo se sklony k agresi, to sotva jde.
    Přeji ti do nového roku všecičko nej! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se bojím opilých lidí. :-( Je hezké, že jste se sešli v takto velkém počtu :-) také ti přeji do nového roku jen to nej!!

    OdpovědětVymazat