středa 27. prosince 2023

Co jsem dostala za dárky

 

Zdravíííím :)

Doufám, že jste si Štědrý den užili tak jako já. Strávila jsem ho s prarodiči, rodiči, bráchy a přítelkyní od jednoho z nich. Bylo to moc hezké. Jsem ráda, že jsme byli takhle spolu. A byli jsme všichni strašně hodní, protože dárků bylo snad přes půl obýváku :))

Co jsem dostala od Ježíška?

Skoro vše jsem pro vás nafotila. Tak začnu.

Svíčky. Ta velká nádherně voní!
A olejíček do aromalampy.


Malá cestovní šperkovnice, voňavka
a kosmetika, nějaké mýdla, sprcháče, šampon...








Super knížky!
V té "Pro Terezku" je takový malý výběr fotek
odmalička doteď. Ta první je moje fotka ze školky :))



Kalendáře nesmí chybět :)


Nějaké dobroty. Vyzdvihla bych sirupy do kávy
a kaše z lékárny, různé příchutě, na které se těším.




Krásný hrníček a sítečko.


Povlečení a kalhotky, které jsem nefotila :D

Svítící koule :)


A tento instax krasavec!!! Určitě znáte ten foťák,
se kterým něco vyfotíte a vyleze z něj fotka :) Bylo
to velké překvapení a mám z něj fakt radost.


Zatím z něj mám tři fotky a tahle je asi nejhezčí :)
Babička s Tristanem


A ještě dostanu od rodičů rámečky na fotky,
které zapomněli k babičce a dědovi vzít :))

No a Tristan dostal nějakou dobrotku :)



Upřímně jsem dost přemýšlela o tom, jestli sem ty fotky dát. Tento rok jsem zhubla 10 kilo, přesto jsem stále tlustá a potřebuju hubnout dál. Stydím se za sebe. Ještě je přede mnou dlouhá cesta. Fotky jsou s mými  milými - jedna s brášky a druhá s L. Rozhodla jsem se, že to sem teda dám. 






No a ještě jsem chtěla zmínit to, že jsem si založila na instagramu druhý profil, který bude pouze o psychice, o mých vzpomínkách z léčebny a nemocnice apod. Odkaz:

To je asi vše, co jsem tak chtěla... Budu ráda, když mi napíšete, co jste dostali za dárky vy nebo si to ráda přečtu u vás na blogu, pokud vydáte takový článek :)

Mějte se krásně!



8 komentářů:

  1. Krásné dárečky, je vidět, že jsi byla opravdu hodná :) Prosímtě, na fotkách ti to moc sluší! :) Já jsem dostala co jsem si přála :) Nějakou kosmetiku, fér, kulmokartáč, nějaké oblečení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné dárečky, instax by mě taky potěšil :). Vůbec nejsi tlustá! Moc ti to sluší :). Já dostala kalendář na stěnu, nějaké vonné tyčinky a malou lampičku na klip s červeným světlem, tu jsem moc chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, krásně sis to užila, moc se mi líbí ta koule! :)
    Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to jsou samé krásné dárky! Moc ti to sluší! Svíčky s dřevěným knotem naprosto miluji! My letos pojali Vánoce skromně. Žádné veledary ani kopy dárků. :-) Největší radost mám samozřejmě z knížek.

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala jsi krásné dárečky :) svíčky a kalendáře jsou nezbytnosti, které si taky vždycky přeji :) knížku Marka Dvořáka jsem dala babičce, která je/byla pediatrička. Těším se, až si ji taky přečtu :) moc ti to sluší, 10 kilo je hodně! Jsi moc dobrá <3

    OdpovědětVymazat
  6. krásné dárky, ta svítící koule je super ! oO

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné dárky a pěkný výběr knih. :)

    OdpovědětVymazat