středa 20. prosince 2023

Těšíte se?

 

Tak a už je to skoro tady. Nevím, jestli do Štědrého dne ještě napíšu, takže vám popřeju už v tomto článku plus zmíním ještě pár deníkových věcí.

V první řadě bych vám tedy chtěla poděkovat za vaše milá, laskavá slova v komentářích u minulého článku. Jste úžasní. A chtěla bych vám popřát krásné a kouzelné Vánoce. Ať cítíte lásku, můžete být se svými nejbližšími, prožít svátky ve zdraví a v klidu.
Ne každý může být o Vánocích šťastný. Proto si vážím toho, že mám skvělou rodinu, se kterou můžu být. Na Štědrý den budeme u babičky a dědy, s rodiči, bráchy a přítelkyní jednoho bráchy.

Všechny dárky mám nakoupené, chybí mi jen jeden poukaz, který mi má vytisknout taťka. Jinak mám už vše hotové, zabalené. Snad dárky ode mě potěší. Snažila jsem se.





S Tristanem jsme včera byly (s mamkou) znovu na vyšetření na veterině. Takže.. dostane sirup na inkontinenci (je ještě jiný, lepší lék, který bohužel nemůže kvůli svým nemocným očičkám, takže snad pomůže tohle). Máme totiž stále problém s tím, že mu kape z pindíka a museli jsme mu začít dávat plínečky. Bylo by super, kdybychom se toho zbavili. No a pak dostane pastu na kamínky v močových cestách a kvůli tomu i měníme granule na nějaké speciální.
Aby toho za celý rok nebylo málo, udělala se mu na čumáčku boulička, která je teď asi velikosti lentilky. Kdyby rostla, šel by na operaci. Buď by to mohlo být od nějaké stoličky, která by musela ven. Pokud to bude nějaký útvar, šlo by to na histologii... Ale třeba se to ztratí... Snad teď do konce roku bude klid. Jen ať nemusíme jezdit na veterinu o svátcích!

Jinak byl včera volejbal, moc fajn, další až za tři týdny, budu se těšit. Jeden kamarád donesl takový teplý alkoholický nápoj, ke kterému jsem samozřejmě mohla jen čuchnout. A další jednohubky a kamarádka cukroví. Mňami :) V pátek ještě jedeme s mamkou a bráchou na kožní, mamka se znamínky, brácha a já s akné a já ještě s těmi vlasy, které stále řídnou... :-/ Ach jo. Nevím, jestli je horší to akné nebo ty vlasy.

No a ještě...
Pokud jste měli rádi Davida Stypku, zesnulého... mohl by vás zajímat koncert, na kterém jsem byla s rodinou i známými, bude to v lednu rok a konečně to dali do televize! Měl velký talent a skvělou kapelu Bandjeez. Jeho písničky společně s Bandjeez připomněli Mirai Navrátil, Ewa Farna a Kateřina Marie Tichá, jeho kamarádi. A navíc s Janáčkovou filharmonií! Což byl prostě neskutečný zážitek. A já jsem pyšná na svého bráchu, který je součástí kapely Bandjeez a hraje na kytaru. Přidávám odkaz:

To je nejspíš vše, co jsem chtěla napsat. Přidávám ještě dvě fotky. Náš kostel se stromkem a babička, která nastrojila stromeček, nechtěla ode mě pomoct, všechno chce mít podle sebe :P





Loučím se, mějte se krásně! A přečtěte si třeba ještě jednou moje přání... Ať se to splní :))



4 komentáře:

  1. děkuji moc za přání :) tobě taky krásné a pohodové vánoce ♥ a ať je pejsek brzy v pořádku :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přání, moc děkuji a také ti přeji hezké Vánoce s těmi nejbližšími <3 :) Tristánek je na videu roztomilý, jak je schovaný :DD přeji, aby Tristánkovi vše pomohlo a o Vánocích abyste nemuseli na veterinu. V televizi jsem viděla upoutávku na koncert a hned jsem si na tebe vzpomněla :) viděla jsem tam tvého bráchu. Chtěla jsem se dívat živě, ale bohužel jsem se musela učit na zkoušky, takže se kouknu ze záznamu. Moc se těším :).

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, přeji tobě i tvé rodině krásné a pohodové svátky vánoční a poklidný nový rok :).

    OdpovědětVymazat
  4. Držím Tristánkovi palce! Ale bojuje se vším krásně! :) Doufám, že sis svátky užila a písničky od Davida Stýpky máme doma rádi :).

    OdpovědětVymazat