pátek 8. prosince 2023

Náročné dny

 

Ahoj všem!

Tento týden byl vlastně hezký a zároveň náročný a hrozně smutný. A i kdyby to nikdo nečetl, napíšu si to tady pro sebe.

V pondělí ráno zemřela jedna skvělá prateta. Byla vždy dobře naladěná, vysmátá, laskavá.. těžko popsat... vždycky s ní byla hrozná sranda... v létě zjistili rakovinu, bohužel pozdě, nedalo se skoro nic dělat, léčba nezabrala a pak ji nakonec ukončila. Trápily ji prý hrozné bolesti. Nedokážu si to ani představit... a jsem smutná a mám vztek na svět z toho, že musel takový člověk tolik trpět...
Dneska byl pohřeb (v kostele). Bylo to těžké, ale zároveň to byla úleva a klid, že jsme se s ní s láskou rozloučili. A zůstane v našich srdcích a vzpomínkách. 

Co se týče urologických problémů Tristana, z laborky vyšlo, že moč má vyšší pH a má tam krystalky. Což může být nebezpečné, že by se mohly začít tvořit kamínky a měl by další problémy. Buď zkusíme léky nebo speciální granule. Ještě pojedeme na kontrolu a pořešíme to.

Ve čtvrtek jsem byla u mojí paní psycholožky. Povídaly jsme si o tom, co se událo a co se děje... říkala jsem jí, že někdy zase víc trpím na úzkosti a uklidňovala jsem se asi špatně, špatně jsem dýchala (a zklidňující léky, které jsou návykové, na to brát nechci). Ukázala mi, jak správně dýchat, když mě ten větší úzkostný stav přepadne.

Potom jsme se bavily o nějakých takových rodinných vztazích, o pratetě, prarodičích, o bráchovi a jeho přítelkyni, prostě probraly jsme toho dost...

Nakonec jsme došly znovu k tématu, které už jsme kdysi řešily. Možná jsem to někdy říkala mamce, ale nevzpomínám si na její reakci a jestli jsem jí to teda vůbec říkala... Jinak jsem to nikdy nikomu neřekla. Je to strašně těžké téma a nevychladlo to ani po té hooodně dlouhé době. Někdy bych o tom ráda mluvila, ale zároveň nechci, prostě... áááá... já nevím... Chtěla bych se zbavit těch pocitů a vlastně toho, jak se mi to vybavuje, dříve jsem si to nějak neuvědomila, ale já si na to vzpomenu vlastně dost často...

V hlavě mám ozvěny slov paní psycholožky.

Není to tvoje vina. Vůbec. Ale vůbec. Z vás dvou byl on ten dospělý.

A tak dále.......

:(

Vánoce miluju a těšila jsem se na ně, ale teď mě zase přepadá úzkost a obavy z toho, jaké vlastně budou... 




10 komentářů:

  1. Upřímnou soustrast. Je to smutné, že odchází milovaní lidé.
    To druhé téma... Jestli je to to, co si myslím, je to strašné, to chápu, že se o tom strašně špatně mluví. Ale dost často pomáhá o tom mluvit a psycholožka je ideální partner. Držím palce, ať je ti lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. A je to tady...po asi deseti letech čtení tvého blogu ....jsi na správné stopě Teri, mluv o tom !!!! ♥️Držím ti moc pěsti. Verinka

    OdpovědětVymazat
  3. Podle me je tohle nejdulezitejsi clanek, ktery jsem tu cetla! Terry jestli se na tu cestu co jsi tu nastinila, vydas, tak te dovede ke konci toho pekla, ktere prozivas. Rozhodni se pro ni ii kdyz je slozita! Ukryvat to v sobe je jednoduche, ale neni to reseni.

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímnou soustrast! Nemáš to teď lehké :/. A ať je to téma jakékoliv, určitě je fajn si to s paní psycholožkou zpracovat! Ty ozvěny mi totiž zní trochu povědomě a taky si to stále zpracovávám.

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímnou soustrast ♥ A k tomu těžkému tématu – rozumím ti, většinou to ale všechno chce čas... důležité je, že na tom pracuješ, že na sobě pracuješ ♥ věřím, že se ti časem podaří si to v sobě nějak vyřešit a uzavřít to

    OdpovědětVymazat
  6. To mě moc Teri mrzí, obzvlášť v tomto období. Upřímnou soustrast. I přesto si zkus ty Vánoce užít, jak nejlépe dokážeš <3 Většina věcí se dá vyřešit komunikací, tak věř paní psycholožce <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, mrzí mě tvá ztráta, je to vždy těžké, když odejde milovaný člověk, a před Vánocemi je to ještě bolestnější. Přeji mnoho sil a tobě i tvé rodině včetně Tristánka hodně zdraví a pohody.

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, tvé ztráty je mi moc líto. Přijít o milovaného člověka je těžké, obzvlášť teď. Drž se. ❤

    OdpovědětVymazat
  9. Upřímnou soustrast, je mi to moc líto :'( já dnes dostala zprávu, že umřela jedna známá, v nedožitých 94 letech. Také mě to moc ranilo :'( byla skvělá <3...
    Je dobře, že ses paní psycholožce svěřila, aspoň to nemusíš držet v sobě. Člověku se uleví, když se o to s někým podělí. Uvidíš, jestli nám to budeš chtít říct, je to tvoje rozhodnutí a určitě na tebe nebudeme naštvaní, když si ho budeš chtít nechat pro sebe!

    OdpovědětVymazat