sobota 2. prosince 2023

Zasněžený článek

 

Původně jsem chtěla napsat až na 1. adventní neděli, ale nedalo mi to a píšu už dnes. Od včerejška u nás krásně sněží. Tristan má další zdravotní problémy. Nemůžu se zbavit rýmy. A tak dále...

Bohužel, jak jsem psala, od minulé neděle jsme s babičkou nachlazené, teplotu jsme měly jen první den, ale jinak ta rýma a kašel nějak nechce přestat. Nešla jsem kvůli tomu v úterý na volejbal, což mě mrzelo. Příští týden už bych ale chtěla jít.
Taky bych měla mít sezení s mojí psycholožkou, už se za ní těším, protože mám téma, co bych chtěla pořešit a věřím, že ona mi pomůže. Jako vždy. Je zlatá. A v sobotu vánoční posezení s naší partou z volejbalu.

Poslední roky jsem nějak nebyla na velké zdobení bytu (což je možná škoda), ale letos je to trochu jinak. Podél jednoho okna mi svítí stříbrné kuličky, v obýváku mám na parapetu malý umělý svítící stromeček, na stůl plánuju vánoční hvězdu a zapaluji si ráda svíčky v různých svícnech a aromalampu :) Jo a ještě budu mít vánoční povlečení.
Velký stromek máme s babičkou nahoře u ní.

Jak jste na tom s dárky? Já už mám téměř vše a brzy začnu přebírat a balit, ať vím, kolik papíru a dárkových taštiček dokoupit.

Koukám z okna, sněží víc a víc a já bych si moc přála, aby to tak vydrželo až do Štědrého dne. Akorát na Štědrý den jedeme k druhé babičce a dědovi a tak bych si taky moc přála, aby nebyly kolony a tak :D No a Tristan venčení celkem zvládá. Přijde mi, že sníh mu vadí méně než déšť. 

Foto s mým krásným polštářem, který jsem dostala od babičky, akorát lump zrovna nechtěl pózovat.. a foto z dnešního rána.







Jo, zase píšu o svém pejskovi, zabijte mě. Co mě teď trápí jsou další zdravotní problémy Tristana. Od kastrace (kterou podstoupil v červenci kvůli špatné prostatě) mu začalo kapat z pindíka - tedy nic hrozného, sem tam byla někde kapka. Řekli mi, že to může být. Poslední dobou je to ale horší, kapek bylo o dost víc, koupila jsem dvoje plínky, které na střídačku pereme.

Nedalo mi to a včera jsme s rodiči nějak došli k tomu, že prostě zkusíme "odchytit" (nenapadá mě jiné vhodné slovo) moč a zajedeme s tím na veterinu. Nebyla tam naše oblíbená veterinářka, ale tahle byla taky super. V moči bílkoviny, ale krev ne, tak dostal domů jen nějaké tři protizánětlivé tabletky a antibiotika případně podle výsledků.
Taky udělala sono. Prostata vypadá dobře, jen v ní zůstala malá cysta. Močák taky dobrý. Ale pravděpodobně něco tlačí na močovou trubici. Uvidíme... všechno se ještě bude řešit... Jsem z toho dost nervózní a je mi líto, že Tristan dlooouho neměl žádné problémy a teď od začátku tohoto roku pořád něco... vlastně... slepota, dvě operace oka, zhoršená pokožka, zánět močáku, prostata, kastrace a teď tohle... :( No jo, je to už dědula, s tím se asi musí počítat...

Jinak taky jsme stříhali drápky a to byla, jako vždy, totální hysterie. On to fakt nesnáší. Radši stokrát sono než jedno stříhání drápků. Sestřička a paní doktorka říkaly, že pokud se v čekárně doteď nikdo nebál, tak teď musí být zděšený.

No... babička jela na oslavy jednoho známého a já jsem u sebe na noťasu. Jdu si udělat k obědu kaši a Tristan dostane sušené vepřové ucho, které naprosto zbožňuje :) Miláček můj.

Takže se loučím, užívejte sněhu, ale ať je to všechno bez komplikací a problémů :)

Mějte se krásně!

edit 17:30 - byla jsem s Tristanem venku, pro auta nevím.. ale pro moje oči pohádka, je to nááádherné :)




5 komentářů:

  1. Musíme užívat sněhu, dokuď je venku. Také se bojím, že to do Vánoc nevydrží. Člověk se musí ale radovat aspoň z toho, co je :) Doufám, že budete brzy zdraví, všichni. Chudák Tristan, letos si toho už teda vytrpěl a teď ještě tohle... Snad se brzy přijde na původ problému :) Krásný advent Teri!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, snad bude vše ok a brzy se bude vědět co a jak :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Můj malý je zas vesměs od září pořád nachlazení, takže věřím, jak to musí být otravné :/. Snad Tristan bude zase brzy fit, ach to stáří je i u těch pejsků znát :/.

    OdpovědětVymazat
  4. hehe, miluju sníh... a ten ladovský polštářek je parádní! :) tobě i všem kolem tebe přeju hodně zdraví ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nasněžilo úplně krásně! Také se mi to moc líbilo :) i když za volantem to byla hrůza...
    Mrzí mě, že má Tristánek zase nějaké potíže :( snad se brzy přijde na důvod.

    OdpovědětVymazat