středa 15. listopadu 2023

Jela jsem k psychiatrovi...

 

 ...na injekci a kontrolu... a on mě objal a řekl, že mám zase jiskry v očích.

Kvůli mému prosíku mi ubral půlku z jednoho celkem silného večerního léku. Tak jsem šťastná! Kdyby něco, mám si to vrátit. Ale já doufám, že to nějak půjde. Poprosila jsem ho o to, protože... velká únava, hlad. Ráno jsem ze sebe udělala člověka, vyvenčila Tristana, nasnídala se a většinou jsem zase usnula (u babičky u televize). Dneska jsem si ale dala kafíčko a překonala jsem se a na tu pohovku se nenatáhla.

A jídlo? Běžně se mi stávalo, že jsem snědla jsem úplně normální porci jídla (oběd) a do hodinky jsem měla hlad znovu. A večer... hmmm co bych si dala k večeři? Po večeři - hmmm, co bych ještě zobla? A tak. Bylo to těžké vydržet bez dalšího jídla. Bez toho léku by se to snad mohlo upravit. Ale samozřejmě, že si za to můžu především sama a nemůžu to svádět jen na léky.

Využívám toho, že ještě není sníh a když neprší a nejsou velké kaluže, tak ještě honem někam s Tristanem. Pak volejbal, ten byl včera (a super!) a jinak opět zase oblíbené cvičení s holkami z Ladylab :) Zítra se budu vážit, tak uvidím, jestli budu mít radost nebo starost :-P Chci se hecnout a do konce roku své tělo ještě dále trochu změnit, zhubnout.

Pár foteček z posledních dnů. Asi vás nepřekvapím. Zase hlavně Tristan :))















U této poslední fotky ani nedokážu popsat, jak krásná procházka to byla. Na kopci nad vesnicí...s výhledem na Beskydy :) Večer začalo pršet. Byla to procházka něco přes hodinu a Tristan je šikula na to, že je slepý. Ťape a čmuchá. Ale někdy se trošku bojí. Musela jsem ho nést akorát přes most nad dálnicí a kolem autovrakoviště - bohužel, jinak se na kopec nebo k lesu dostat nedá. 

Jinak dneska jsem šla na poštu a u obecního úřadu je toto (s kostelem a školou v pozadí):





Prostě taková velká baňka, která na Vánoce svítí. Uvnitř jsou malé lavičky a můžou se tam fotit děti. Ale pokud si dobře pamatuju, loni byla ta baňka modrá.

Rodiče mi koupili kraťoučký řetěz na baterky. Chtěla bych si ho dát na okna v mém pokoji(/ložnici). Zkouška... svítí :) Podle mě je na to ještě trošku čas... ale dárky už sháním dávno :)) No ono to uteče a cink cink, Ježíšek je tady!




Tak to je asi vše, co mi teď běželo hlavou a víc už nevím a nechci vás nudit. 

Tak se mějte krásně! :)





6 komentářů:

  1. Super článek a krásné fotky, držím palce s hubnutím :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou samé krásné zprávy! :-) Mám radost. Já se teď chci zaměřit zase trochu na hubnutí, protože jím samé blbosti a je to děs :/ Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad ubrání léku bude v pohodě :). Mně přijde, že mám teď taky pořád hlad :D. Ta baňka je super nápad :).

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že ti upravená dávka léků bude více vyhovovat :) Tristan je úplný model. Zatím moc vánočně naladěná nejsem, právě jsem se vrátila z tepla :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moooc ráda, že se ti daří :) <3 moc pěkné fotečky. Baňka s lavičkami vypadá zajímavě :) dárky už mám skoro všechny nakoupené, akorát ještě zabalit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tristánek je krásný ♥ Hehe, no jo, Vánoce už se fakt blíží, jsou přesně za měsíc, a já na to pořád nějak nejsem připravená :D

    OdpovědětVymazat