středa 4. října 2023

Plamínek

 

Sluníčko v mém srdci na obzoru... a podzim je tady..

Ahoj všem!
Už jsem si vzala večerní léky, dnes omylem trochu dřív, ale i tak se pokusím napsat článek, než začnou působit (jsou dost tlumivé a pomáhají se spánkem).

Kdo má rád koníky? 💛Máme je za domem. A už asi půl roku se s přítelkyní od bráchy domlouváme, že konečně půjdem spolu na tu vyjížďku do jedné stáje a furt to nějak nevychází. Trochu mi to chybí.










Tady mám fotku, kde jsem přistižena při činu - týrám zvířátko ve vaně. Tristan byl před babiččinou oslavou oholen, okoupán, učesán... a tak. Já jsem s výsledkem spokojená a Tristan za malý pamlsek přestal být uražený.





Minulý týden jsme byly s mamkou u kadeřnice (naší šikovné kamarádky). Mamka si nechala takovou hezkou hnědou, která zakryla šediny a já jsem šla do červené! (Od tmavé u hlavy až po světlejší) Kamarád na volejbale říkal, že jim tam úplně zářím. Je to dost výrazné, zatím bohužel nemám lepší fotku než tuto.. takovou hloupou, kde to ani není ve stínu pořádně vidět. Teď mi blbne foťák - tedy stahování fotek do noťasu... :-/ Musím to s taťkou nějak vykoumat.





Ještě si to nedokážu odpustit a přikládám odkaz na čerstvý klip písničky "Plamen" od Káti a Bandjeez. Moc se jim povedla, brácha hraje hned na začátku na kytaru a já jsem tak pyšná!!! Jsou úžasní.





Jinak jak je to se mnou... Myslím, že už jsem na tom docela dobře, jen to nechci zakřiknout. Občas mám ještě divné chvíle. Ale asi už jsem se z toho zase nějak dostala a jsem moc ráda, že jsem se vyhnula nemocnici, jen těch léků je teda darda... :(  Jsem zase trochu utlumenější, ale jde to.
Mám ze sebe radost, dneska jsem zase pečlivě uklidila a vytřela celou kuchyň (před pár dny jsem dělala velký úklid obr spíže). Občas mě to popadne a prostě musím něco uklízet a přebírat :D Pak mám dobrý pocit. Uvidím, co mě napadne příště.

Proto jsem napsala nadpis plamínek. Pojí se to s tou písničkou a hlavně s plamínkem naděje a úlevy v mém srdíčku i v hlavě.
Těším se na podzim, protože už dávno jsem si koupila boty na podzim a kabáto-bundu, na které se moc těším :)) Jediné, na co se netěším, je bláto!!

A víte co? Ten náš soused fakt není tajný agent...



6 komentářů:

  1. Mívala jsem období, kdy jsem nemohla vůbec spát a usnout, ale do prášku na spaní jsem nikdy nešla, spíš jsem to občas řešila čaji na spaní... meduňka, třezalka aj.
    Jinak krásný koník i pejsek a Tvoje vlasy taky 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Koně jsou úžasná zvířata <3 Někdy se z nás stanou "tyrani zvířat", ale ta sprcha je prostě třeba :D. Barva ti moc sluší! :) A jsem ráda, že už je ti lépe <3

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek září takové hezké světlo, je fajn, že je lépe :).
    Minulý víkend jsem taky musela uklízet, nějak mě to popadlo a udělala jsem si velký předvánoční úklid kuchyně a koupelny. Že jsem se pak celý týden nemohla skoro pohnout, je věc jiná :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Snad se ke koním brzy podíváte :) Obzvlášť, když je máte kousek :) Tristánkovi to aspoň na oslavě moc slušelo. Jsem ráda, že ti je už o drobek lépe <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Koníci jsou moc krásní :) já už v sedle neseděla asi 3 roky :D (už mám koníky staré). Určitě si jízdu domluvte, nejlepší pohled je z koňského hřbetu ;) jsem moc ráda, že je ti lépe <3! Písnička je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že je ti momentálně lépe :-) Pustila jsem si písničku a je moc krásná, tvůj brácha je šikovný! Věřím, že jsi pyšná! :-) A fotky jsou moc krásné i ta barva vlasů ti sluší, změna je život! :-)

    OdpovědětVymazat