pondělí 23. října 2023

Fotky, tipy, bláboly...

 

Zdravím :)

Nevěděla jsem, jaký zvolit nadpis k tomuto článku... takže tak :D

Nejdřív teda dvě fotky jídel a tip na snídani.

Tohle je úžasný losos od babičky!
(v pozadí okurka, rozpustný hořčík a lékovka)



No a vážení, dnešní snídaně! Byla to tato kaše: KLIK
A přidala jsem tam banán a hrst kešu, což jsem trochu
přehnala, příště si toho musím udělat méně. Ale mňam!



Chtěla jsem se zeptat. Máte někdo zkušenosti s Methioninem? Na vlasy? Jsem ze svých vlasů nešťastná, vždycky jsem měla hřívu a teď toto :( Fakt se stydím tu fotku ukázat, ale abyste pochopili, že si nevymýšlím a nepřeháním... Nejhorší je to na temeni - na fotce.



Na netu jsem našla doporučení právě na Methionin. Že prý to berou i lidi po chemoterapii, aby jim znovu hezky rostly vlasy. Tak zkouším. A moc doufám. Psychiatr mi dělal rozbor krve a prý to není štítnou žlázou, nedostatkem některých vitamínů, prostě... nevíme. Napsal mi vodičku, která nepomohla. Jsem objednaná ke kožní (chodí k ní i brácha a mamka, je moc fajn), ale bohužel až na prosinec!! :(

Jak už jsem psala několikrát, 1.11. bude mít Tristan 11. narozeniny. Nakoupila jsem další dva overalky, pamlsky a s babičkou jsme se složily na nový pelíšek. Samozřejmě jsme nemohly čekat a Tristan už dárky využívá :D







Na fotce v pelíšku je v overalku, který jsem koupila už dříve. Teď je teplo, tak je bez, ale ten den byla zrovna fakt zima. Bohužel máme v domě takové blbé topení, že buď je hrozná zima nebo hrozné vedro :D Nevím, co je lepší.

Jinak v sobotu jsem měla skoro celý den maminku jen pro sebe. Byly jsme nakupovat, pořídily jsme toho celkem dost (ale teď musím zase šetřit) a zašly jsme si na sushi. Miluju sushi! Ale tak jsem se jím přejedla, že na něj asi nějakou dobu chuť mít nebudu.
Jinak musím se přiznat... že se mi teď váha sekla, nechce jít dolů. Musím ji zase nějak rozhýbat. Včera jsem malinko cvičila, jen takové protažení ztuhlých svalů. Zítra mám volejbal, na který se, jako vždycky, moc těším :)




No jen počkejte, za pár dní se do Tristana pustím, oholím ho, okoupu... a bude na své narozeniny fešák :) Možná budou nějaké fotky. Určitě se pak ozvu :)

Co jsem vám chtěla ještě doporučit je na youtube Život za zdí: KLIK 
Velice mě ta videa zaujala. Pouštím si je všechny od začátku. Včera jsem se dívala na díl o sociální fobii. Mají to hezky zpracované. Pokud vás zajímá psychologie/psychiatrie, tak by se vám to mohlo líbit. V opačném případě tento tip ignorujte.

Pár fotek z dnešní procházky :)












A to je pro dnešek vše!

Mějte se krásně :)






4 komentáře:

  1. Terezko, ty vlasy mě mrzí. Sama s nimi dost bojuju a zatím jsem teda nepřišla na nic, co by mi pomáhalo. Snad tvé zkušenosti budou lepší. Tristanovi to letos teda krásně vyšlo :) Však to je dobře, že už využívá dárečky :D Z váhy si nic nedělej, ono to zase dolů určitě půjde :) Jsem moc ráda, že jste měly s mamkou tak hezký den.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, děláš mi chutě :)! Tristánkovi to moc sluší :( s těmi vlasy mě to mrzí :( snad produkt pomůže!

    OdpovědětVymazat
  3. Tristánek vypadá krásně, moc mu to sluší :), s vlasy neporadím, snad se to zlepší.

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, tu kaši bych si dala! S vlasy vůbec nevím :/. Sushi bych si taky dala :D. A Tristánek je krasavec :).

    OdpovědětVymazat