úterý 12. září 2023

Blouzním?

 

Zdravím.

Někdy se mi v noci stále dějí zvláštní věci. Blázním? Blouzním? Nevím!

Před pár dny jsem dala babičce večer trochu zabrat. Naštěstí babička zachovala chladnou hlavu a zvládla to se mnou. Myslím, že jsem na chvíli usnula, ale nechala jsem zapnutý počítač a rozsvícené světlo. Po krátkém zdřímnutí jsem se vydala hledat Tristana. Chodila jsem po chodbě. Babička to zjistila, protože si všimla, že se dole na chodbě svítí.

"Prosím tě, co tady děláš?"
"Hledám Tristana."
"Ten je asi v posteli, ne? Jdeme se podívat." Odkryla peřinu a Tristan tam vážně ležel a chrupkal.
"Jééé, tady je!" řekla jsem nadšeně.
No a pak jsem pro změnu hledala Tristanového kamaráda Čárlíčka, ale babička mi vysvětlila, že ten u nás teď na návštěvě není.

Potom jsem chodila u babičky nahoře po kuchyni. To si nepamatuju. Prý jsem mluvila něco o víně a babička mi nabídla, že mi omyje hrozny.

Nakonec jsem se rozhodla jít zpátky dolů. Seděla jsem u notebooku a vztekala se, že mi nejde internet. Furt jsem tam něco psala a mačkala. Nakonec jsem se konečně vrátila do postele. Ráno jsem zjistila, že jsem se omylem odpojila od wifi.

Co jsem ještě ráno zjistila? Vzpomněla jsem si, že jsem pila kávu ze dvou hrníčků (najednou, střídala jsem je)! Na stole byly opravdu dva hrníčky s lógrem. Tak jsem oba umyla a radši už na to nemyslela. Pak jsem však přišla na to, že taštička, kterou jsem dostala jako dárek ke kontaktním čočkám, se octla v koši na plasty. Nechápala jsem... Taky jsem ráno našla na papírku vzkaz (mým písmem), který jsem ale nerozluštila.
Je pravda, že jsem si večer vzala nějaký prášek navíc, ale podle pokynů doktora.. takže pochybuju, že by to samo mohlo způsobit něco takového...

Celkově to bylo prostě divné a já si to úplně přesně nepamatuju. Mamce jsme to neřekly. Aby neměla starosti. Babička říkala, že jsme to zvládly a bude to mezi námi.

Jinak souseda tajného agenta jsem zatím nepotkala, naštěstí. Chtěla bych o tom říct mamce nebo babičce, ale nevím jak a bojím se, jak by reagovaly. On to byl totiž velký kamarád mého dědečka a s babičkou se stále ještě někdy navštěvují. Co asi řeknu babičce? "Babi, až přijde pan X, zůstanu u sebe dole nebo půjdu ven. Nechci se potkat s tajným agentem." Blbý, že?

Něco hezčího. Vyzvedla jsem včera nové brýle a kontaktní čočky a pak jsem šla s nejmladším bráchou do kavárny, jeho přítelkyně (a spolužačka) tam má dvakrát týdně odpoledne brigádu. Je to moc hezká kavárna, byla jsem tam poprvé. Dala jsem si ledové latté z ovesného mléka a ještě ledový zelený čaj.




No a večer byl volejbal. Poslední volejbal venku. Celé prázdniny v pohodě a včera jsem spadla a pořááádně si sedřela obě kolena. Je to paráda, vymývat z toho tu antuku. Měla jsem si vzít nákolenky no. Moje chyba.

Samozřejmě se toho v mém životě děje víc, ale mám zmatek v hlavě a trošku hůř se mi teď píše. Můžu ještě přidat fotku, jak jsme se byli s Tristanem projít ke koníkům.




Byla jsem s Tristanem na veterině na kontrole s očičkama (nitrooční tlak je hraniční, ale ok), v prostatě mu zůstala po kastraci malá cysta a dostal zánět do uší, tak jsme dostali vodičku a pořádně mu je čistím. Už to vypadá v pohodě.



Už nevím, o čem psát a taky vás asi nebaví číst tak dlouhé články...

Tak se mějte krásně :)




6 komentářů:

  1. To mě mrzí, že teď máš horší období. Ale ono zase určitě bude brzy líp. Já si myslím, že babičce se můžeš svěřit s čímkoliv a ona to pochopí :) Krásně jste to spolu zvládly. Brácha si teď taky vyzvedával nové brýle :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzí mě, že jsi měla takové stavy :( snad to bylo poprvé a naposledy a léky budou sedět už v pohodě. Určitě to ale panu doktorovi řekni, třeba napíše nějaké, které nebudou mít takové vedlejší účinky.
    Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou děsivé stavy, vždycky jsem se bála toho, že o sobě vůbec nebudu vědět. Naštěstí máš super babičku. Doufám, že se to bude jen zlepšovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, držíš se statečně a já věřím, že to zvládneš. Babička je skvělá!
    Posílám Tristánkovi pohlazení :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, snad už se ty stavy nebudou opakovat, věřím, že je to hodně nepříjemné :/ A zjistí se, jestli to třeba není těmi léky... Jinak Tristánek je šikula a bráchovi to s jeho holkou moc sluší :).

    OdpovědětVymazat