sobota 15. července 2023

Vzpomínky na Švýcarsko

 

Zdravíííím!

Tentokrát splním přání "Neznámé" a napíšu (alespoň krátký) článek o Švýcarsku. Myslela jsem, že už jsem o něm psala, ale nenašla jsem ho ve starých článcích ani v konceptech, nevím tedy... Takže... tady je! :D

Na Švýcarsko vzpomínám hrozně ráda. Byli jsme na horách hodněkrát, ale ve Švýcarsku se mi líbilo nejvíc. Byla jsem tam třikrát, když mi bylo 13,14 a 15 let. Jo, je to fakt dááávno, ale vybavuju si to všechno živě. 

Ve Švýcarsku je draho a nejspíš bychom si to nemohli dovolit, ale mamčina kamarádka z volejbalu tam žila a její manžel měl hotel a stáje s arabskými koňmi 💗 A měli jsme díky tomu levnější ubytování. Vždy jsme tam byli s větší partou kamarádů. Večer jsme vždycky všichni hráli kostky :D Byli jsme třikrát na stejném místě, takže Švýcarsko zas tak úplně neznám a nemůžu doporučit nic jiného. Myslím, že ve Švýcarsku je spoustu krásných míst.

Hotel byl v malinké vesničce s krásným jménem Santa Maria v kantonu Graubünden (doufám, že to píšu správně). Cesta auty nám tehdy trvala celý den. Bylo to kousek od hranic s Itálií. Několikrát jsme šli přímo po hranicích a zdravili se s Italy "Buongiorno", jinak na území Švýcarska jsme zdravili... bohužel nevím, jak se to píše, ale znělo to jako "Grici". Ale skvělé je, že tam vlastně za celý den potkáte minimum lidí! Nejvyšší vrchol, na kterém jsme byli, byl 3033m - Piz Umbrail. Tam teda bylo lidí trošičku víc.

Zamilovala jsem si ty úchvatné výhledy, panoramata... moc se mi líbily kravičky :)) a taky vyjížďky na arabských koních. Nebudu se asi víc rozepisovat. Přidávám fotky. Máme jich milion... Jelikož je to ze všech tří let, mám na fotkách různé vlasy. A ve 13 letech jsem byla fakt ještě takové děcko :D Na jedné fotce jsem s mamkou, jinak jsem na fotkách pouze já.
















Cesta na fotu výše byla fakt masakr a my jsme po ní jeli autobusem!! xD

To by bylo pro dnešek vše. Další dovolené na horách byly taky fajn - Rakousko, Slovinsko, Zakopane (Polsko), slovenské Tatry... Ale musím se přiznat, že z některých dovolených si bohužel pamatuju prd... kvůli mým zdravotním problémům... Švýcarsko mi z nějakého důvodu utkvělo v paměti nejvíc a jsem za to ráda :)

Mějte se krásně! Já mažu do postele :))

 

6 komentářů:

  1. Nádherné výlety :) My to Švýcarsko poznali trochu z jiné strany :) Určitě jste si to tam moc užili. Je super, že jste tam moc být díky známým :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to muselo být opravdu boží! :) Do Švýcarska bych se sama někdy ráda podívala, tak uvidíme, jestli to vyjde... Mám na to ještě celý život, tak snad :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty fotky jsou naprosta pecka! To jsem necekala. Moc dekuju za clanek. Mam hned chut se tam vydat. Tva Neznama ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Navštívit Švýcarsko je můj sen. Teď jsem nově objevila ještě Faerské ostrovy, které se staly mým topem! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné vzpomínky :) jsi dobrá, že si to všechno pamatuješ! Ta cesta je fakt masakr :O

    OdpovědětVymazat