pátek 7. července 2023

Dovolená v Praze!

 

Ahoj všem!

Omlouvám se, že jsem se teď nějakou (na mě možná dlouhou) dobu neozvala. Tak jsem zase tady... s fotkami z dovolené v Praze.

Několik dní se mi nechtělo nic psát, spánek pořád špatný. Pan doktor mi přidal zase další prášky. Bála jsem se, jak to s nimi bude vypadat na dovolené. Pět dní jsem strávila v Praze s rodiči, bráchy a jejich přítelkyněmi. A zvládla jsem to. A bylo to super, opravdu to předčilo moje očekávání.

Střípky...
Jeli jsme vlakem (na foto Šimon), byli jsme na Vyšehradě,
kousek od něj bydlí brácha Matouš s Liduškou. Navštívili
jsme Národní muzeum a samozřejmě taky nějaké kavárny,
 restaurace, hlavně já miluju kavárny a zmínila bych třeba
 kavárnu Ridikulus, která potěší fanoušky Harryho Pottera.














Pražská ZOO...
Je to celodenní výlet. Je fakt moc hezká, šli jsme v den, kdy
sice jako bylo dost lidí, ale pořád se to ještě dalo. Zajímavých
zvířat hodně, ale některá neměla náladu a ukazovala nám zadek.
Na foto jinak rodiče, bráchové s přítelkyněmi a já s mamkou.






















Muzeum iluzí...
Tam jsem byla jen s Liduškou (přítelkyní od Matouše),
Šimonem a jeho přítelkyní Terezkou. Udělali jsme spoustu
fotek, ale všechny je sem dát nemůžu... Tak takový výběr.













Fotek je hrozně moc a je těžké vybrat do článku jen některé. Ještě jsem nenapsala o větrném tunelu v Letňanech, což je opravdu zážitek! Ale více fotek z létání bude mít taťka, a tak o něm třeba napíšu někdy později. 

Snad se vám fotky líbily. A držte mi, prosím, palce... aby léky zabíraly a já spala klidně. A taky držte palce nám s Tristanem, protože v pondělí nás čeká ta kastrace a já mám z toho strach, tedy z narkózy, když je mu už 10 a půl. Ale na klinice ho bude operovat zrovna naše oblíbená šikovná doktorka, kterou už si Tristan pamatuje a ona ho už taky dobře zná. Snad... určitě!... to dopadne dobře.

Děkuji za přečtení. Mějte se krásně!


11 komentářů:

  1. Terezko, krásně jste si to všichni užili, a to je moc fajn :).
    Přeji ti dobrý spánek a Tristanovi držím pěsti, aby to všechno dobře dopadlo!

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaké fotky jsem viděla a je hezké, že jste si tento výlet takhle užili. Jste krásná, veselá rodinka ♥ V Muzeu iluzí jsem byla, je to skvělé! :D A jinak držím palce a myslím na vás!

    OdpovědětVymazat
  3. Muzeum iluzí neznám, moc se mi ty fotky líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Muselo to být boží! :) Moc moc držím palce <3

    OdpovědětVymazat
  5. Dovču jste si určitě moc užili. Muselo to být hrozně fajn takhle trávit čas s rodinou :) V podobném muzeu jsme také byli s mužským a moc se nám tam líbilo. Jste si s mamkou hrozně podobné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Nevim proc, ale to, ze se ti v Praze libilo me neprekvapuje. Vzdycky jsi na me pusobila jako spise mestsky clovek, tak trosinku uvezneny na vesnici/malem meste. Tu zalibu v kavarnach mame, my mesto-milove, spolecnou :). Ale treba me zdani jen klame. Uzivej krasneho leta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Jinak co se týče dovolených, nic nemá na hory ve Švýcarsku! V Praze se mi líbilo, ale přeplněný Václavák mě dusil. Každopádně jsem ráda, že jsem navštívila nějaká zajímavá místa a to, že jsem byla s rodinou, to je hlavní :)
      Taky přeju krásné léto!

      Vymazat
    2. Juuu a mohla bys ve Svycarsku doporucit nejake konkretni misto? Nebo clanecek napsat, s chuti bych precetla.

      Vymazat
  7. Krásné fotky, určitě jste si to užili :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Užili jste si dovolenou v Praze na maximum :) Snad to Tristánkovi dopadlo dobře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Měli jste podobný program jako my na rozlučce :) - Ridikulus a Muzeum iluzí. Určitě jste si Prahu moc užili! ZOO mají krásnou :) moc držím palce, určitě to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat