středa 26. dubna 2023

Sluníčko léčí...

 

... a pomohlo mě a hlavně Tristanovi z jeho deprese. Článek s pár fotkami.

O víkendu rodiče nabrali mě a moji babičku a jeli jsme na víkend všichni k druhé babičce a dědečkovi. Byl tam i Šimon, Matouš s přítelkyní a přijel taky strejda s přítelkyní a dcerou. Tak nás bylo jak malých myší.

Jak jsem byla v pátek z Tristana špatná, víkendu jsem se bála. Opravdu nevidí, naráží do plotu, do stěny, do keře, všude. Doma už je to trochu lepší, pomalu si "mapuje" můj pokoj a obývák u babičky čuchem. Ale jak v pátek nejedl, nepil, jen ležel, fakt jsem měla strach.

Ale..! Bylo naprosto úžasné počasí. Všichni jsme byli hodně na sluníčku, Tristan samozřejmě taky. Takové to teplé sluníčko, které ovšem není ještě takové letní a ostré. Ale i tak jsem si trochu připekla předloktí a pěšinku ve vlasech.
Tristan nabral spoustu pozitivní energie a já jsem za něho hrozně ráda. Doma další den jsem chtěla zkusit obejít ulicí naši oblíbenou trasu a on to zvládnul!! Sice byl trošku zmatený a motal se, ale i tak velký úspěch. Dneska večer byl teda hodně zmatený, ale taky jsme to venčení nějak zmákli. Musím na něho hodně mluvit a koukat na překážky, o kterých on neví. Jinak chuť k jídlu má a furt by se mazlil a mazlil :)

V úterý mám odpoledne psycholožku a pak hned frčíme s Tristanem s rodiči k psímu oftalmologovi do Ostravy, u kterého už jsme jednou byli na začátku roku a řekl nám, že Tristan je slepý na levé oko. Teď si myslíme, že je slepý už na obě, ale chceme ho nechat pořádně vyšetřit a potvrdit naši domněnku. Pan doktor je tam moc hodný, takže se ho nebojím... ale stejně jsem z celého toho dnu nervózní.

A teď už fotky. Vlastně mi došlo, že nejspíš žádná z fotek není moje, jestli si to dobře pamatuju... fotila mamka, taťka a Matoušova přítelkyně. 



dům babičky a dědečka - na každé
straně je ještě hodně velká zahrada



babička s dědečkem


druhá babička


mamka a Matouš


Šimon





Tristan ve svém stylovém
pelíšku se vzorem číňanků





s mojí "snad budoucí švagrovou" Liduškou :))




moje asi nejmilejší fotka
fotila Liduška :)


Mohla bych toho napsat ještě hodně, například že jsem si na volejbale zmasakrovala koleno a malíček... že jsem byla včera u psychiatra, s kterým jsem si hezky popovídala... a tak :D

Ale chci, aby tento článek byl jen o víkendu a o tom...

... že sluníčko léčí :)




5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že Tristánkovi je aspoň trošku lépe :) Ono to sluníčko už bychom asi potřebovali všichni :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně pozitivní článek, super! Jsem moc ráda, že sluníčko má na tebe i Tristánka takový vliv a že už je mu lépe :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tristánek je šikulka a určitě si brzy zvykne :). Moc krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že už to Tristátek zvládá lépe <3 A určitě na tom bude trochu pravdy, že sluníčko léčí :) Rozhodně nabíjí energií!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že je na tom lépe :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat