pátek 21. dubna 2023

Můj šmudlík

 

Ahoj všem!

Zítra jedeme k prarodičům i s babičkou, se kterou bydlím a setkáme se tam i s bráchou, jeho přítelkyní a se strejdou, jeho přítelkyní a sestřenkou. No bude nás jak malých myší.
Před chvílí jsem se dobalila a nevím, co dělat, tak jsem si řekla.. že si trochu vyliju srdíčko.

Tristánek je už úplně slepý. Šlo to fakt rychle. Zvláštní, že oko, které je slepé delší dobu... vypadá celkem normálně, ale to druhé se mu úplně zakalilo. Možná, že má na každém oku jinou vadu? :-O  Už jsme znovu objednaní na oftalmologii do Ostravy, byl tam skvělý doktor, odborník, moc milý. Bohužel až na 2.5., dřív fakt neměli místo no :( Snad do té doby nebude žádná komplikace. Trošku mu z očiček teče, z toho zakaleného víc, tak zatím máme kapičky a mamka koupila borovou vodu, snad se to do té doby nezhorší.

Ráno jsem byla jak telefonní ústředna. Volala jsem mamce, že Tristan nejí a slzí mu oko. Na první veterinární klinice, kam chodíme, je všechno obsazené, asi by mě vzali jen kdyby to bylo hodně vážné. Tak jsem znovu volala mamce. Pak jsem volala do té Ostravy, řekli, že u nich příští týden taky vše obsazené. Tak jsem volala zase mamce. Ta řekla, že teda pojedeme až ten další týden. Tak jsem volala zase do Ostravy a pak na naší kliniku, kde mi řekli, ať ho pozoruju tak 2-3 dny, kdyby nežral tak kdyžtak teda přijet. Ale co se týče očí, tak raději do té Ostravy. A pak jsem znovu volala mamce. No trochu chaos.

Je mi ho líto, protože vypadá, jako by měl dost těžkou depresi. Nechtěl žrát, ale nakonec jsme do něho s babičkou dostaly pár granulků, kousek jablíčka a piškotky. Co jsem dříve obešla za pár minut, teď si o takovém venčení můžu nechat zdát. Venčíme hlavně na zahradě (naštěstí máme velkou zahradu) a dneska jsem s ním zkoušela vyjít na cestu, ale jen kousek, protože se bojí. Naštěstí se po chvíli vyčůral a mohli jsme jít domů. Skoro pořád ho musím někde nosit, doma i venku. Ještě že mám plemeno, co neváží 50kg :D

Na víkend jsem se těšila, ale teď bych nejradši zůstala s Tristanem doma :( Ale třeba nám posezení na sluníčku udělá oběma dobře 💜 Je to hrozné, takové třeštiprdlo to bylo a teď takové trápení... Vidím, jak se mi mění před očima.

Držte nám, prosím... palce, tlapky... Ať to Tristánek nevzdá :'( Ještě by mohl žít několik let!


Moc děkuji za přečtení a mrzí mě, že 
jsem nemohla napsat něco pozitivního. 

Před pár dny na zahradě. To ještě
očička vypadala celkem normálně.


takhle se mnou spal v posteli,
když jsem ležela doma s covidem


dobré ráno, zlato!



a dobrou noc :)


takhle jsme lenošili






7 komentářů:

  1. Tristánkovi držím moc palce, je to malý bojovník! A zkus sii užít setkání s rodinou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák Tristánek, moc mu držím palečky, aby se s novou situací nějak srovnal. 💙 Day

    OdpovědětVymazat
  3. Ňuňánek malej, držím pěsti, ať to zvládne on i ty.
    Poslední video je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chudáček, ale určitě se s tím brzy srovná, pejsci jsou úžasní a věřím, že ostatní smysly mu zrak brzy nahradí :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, moc na vás oba myslím. Vzalo to teda rychlý spád. Snad se to už nebude zhoršovat a Tristan znovu najde energii do života :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že návštěvu jsi si užila :)
    Tristana mi je líto :/ vím jake to je, když to jde s pejskem z kopce.. drzim palečky, aby to zvládl!

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, pejsek je bobek, držím palce ať to zvládnete! Mazlíčci jsou prostě členové domácnosti a jakýkoliv jejich neduh je prostě zlo. Posílám hodně síly a energie!

    OdpovědětVymazat