pátek 14. dubna 2023

Pozitivní slepoň

 
Zdravím :) 

Někdo je tady pozitivní a někdo slepý...? Pochopíte :D



Ne, nejsem těhotná... nakonec se to nevyhnulo ani mě. Mám covida.

Začalo to v úterý. Od rána mi bylo blbě, bolest hlavy, tepání v čele a ve spáncích. Trošku teplota. Napsala jsem mamce, že na mě asi leze nějaká chřipajzna. A ona mi napsala, že na ni taky. Taťka po cestě domů z práce mamce řekl, že mu taky není úplně dobře. Večer už měla mamka teplotu a já s taťkou horečku. V noci jsem měla 39°, což jsem neměla už asi..... no už je to hodně dávno.

Mamka s taťkou si v úterý večer dělali testy (mají doma celou krabici). Taťka nejasný výsledek, mamka negativní. Ve středu večer mi mamka napsala, že mají oba pozitivní výsledek, že ji to mrzí, že ho budu mít nejspíš taky. Mamka si vzala prášek a bylo jí trošku líp, tak sedla do auta a přivezla mi testy (podala mi je oknem a hned jela zpátky domů). Můj výsledek vidíte výše.
Přijde mi zvláštní, že jsme s rodiči onemocněli takhle skoro úplně ve stejnou chvíli. A vůbec nevíme, kde jsme k tomu přišli.

Včera odpoledne konečně bez horečky, tak jsem se šla osprchovat, umýt si vlasy, oholit nohy atd., vzala jsem si čisté pyžamo... skvělý pocit! :))

No trochu kašel, mluvím asi tak jako po listopadové operaci hlasivek :( A rýma strašná. Neustále mám ucpaný nos. Stříknu si do něj, vysmrkám se a okamžitě znovu ucpaný nos. Pořád smrkám a pořád mám ucpaný nos. V noci mě to furt budí. Ale čich a chuť v pořádku, musím zaklepat!
No já to nějak přežiju, hlavně mám strach, abych nenakazila babičku. Než jsme s rodiči zjistili, že máme covid, byla jsem s ní normálně v kontaktu. Teď mi jídlo nechává v kuchyni, občas mi třeba donese do pokoje čaj, říkala jsem jí, ať za mnou nechodí... Zatím je v pořádku!

Musela jsem zrušit psycholožku, což mě mrzí a potřebuju jít zase po měsíci k psychiatrovi na injekci a kontrolu. Nevím, jestli už budu příští týden moct nebo jaký bude můj osud... 

Tady je můj věrný přítel a strážce Tristánek




A kdo je tady slepoň? Bohužel, Tristánek začíná být pomalu slepý na obě očička. Jak jsem asi před nějakou dobou psala, oftalmolog v Ostravě mi řekl, že Tristan je úplně slepý na levé oko a zhoršené vidění na pravé oko způsobuje degenerace oční sítnice. Smířila jsem se s tím, jen jsem netušila, že to bude postupovat tak rychle :(
Na procházce i doma působí zmateně, nejistě, občas vyskočí z postele, na postel... občas to vzdá a musím ho zvednout. Někdy naráží do věcí. Dneska - mávám mu kouskem jablka před očima a on to prostě nevidí. Musím mu to dát před čumák, aby to snědl.

Takže takhle to s námi teď vypadá. 

Doufám, že jste zdraví. Prodělali jste už covid nebo patříte k těm, co se mu zatím vyhnuli? Máte nějaké následky? Z mého okolí vím o nejrůznějších průbězích a problémech... Snad se z toho s rodiči rychle vylížeme a budeme úplně v pořádku.

Mějte se krásně!


8 komentářů:

  1. Já patřím k těm, kterým se vyhnul, asi se mu nelíbím, jelikož díky práci ve škole jsem byla kolikrát i v blízkém kontaktu s nakaženým, v začátcích jsem byla víc doma v karanténě než v práci a nikdy nic, takže klepu a doufám, že to tak půjde i nadále.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Covid jsem měla třikrát a pokaždé hnusný průběh, takže ti přeji brzké uzdravení. To, že jste ho měli všichni současně, není nic divného - u prvního covidu jsme si ho předávali mezi sebou po týdnu, u toho posledního jsme ho měli taky všichni najednou a vůbec netušíme, kde jsme se mohli nakazit.
    Tristánka je mi líto, ale on to zvládne, neboj.

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, to přeji brzké uzdravení! My doma covid taky měli a nevím, jestli si to jen nevsugerovávám, každopádně od té doby mám pocit, že jsem hodně náchylná na nemoce a často unavená a vše mě bolí :/ S Tristánkem mě to moc mrzí :( Taky by mě nenapadlo, že to bude mít tak rychlý spád...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Mrzí mě, že jste ho chytli :( já ho měla 2x, ale naštěstí bez následků. Jen mi bylo hodně špatně. Snad to babička nechytne ! Je očkovaná? Naši prarodiče (85 let) to bohužel taky měli, i když jsme se obrovsky snažili, aby to nedostali. Naštěstí měli dobrý průběh. Posílám sílu! Mrzí mě, že se zrak Tristánkovi horší :( posílám mu pusinku!

    OdpovědětVymazat
  5. Covid jsem měla minulý rok a doufám, že teď se mi už bude vyhýbat, bylo mi opravdu hodně zle. Přijde mi, že se pořád cítím unaveně a mám horší čich..
    Řádky o Tristánkovi mi vehnaly slzy do očích, náš pejsek taky před dvěma týdny už úplně oslepl a trhá mi srdíčko je takto pozorovat.. Postupně si na nový stav zvykáme, ale první dny a hlavně tedy první vycházky byly peklo, člověk to najednou začne vnímat z úplně jiné perspektivy.. držte se :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přeju ať jsi brzy ok ( i rodiče) bez horšího průběhu. Já s dcerou jsem ho chytla až letos v srpnu. Vůbec netuším kde. Ode mě to chytla sestra, ale jinak už nikdo. Prostě strašně divná a záludná nemoc.

    S pejskem je mi to líto, ale prostě stárneme všichni, co? Naše stará kočka podle mě už taky špatně vidí. Ale prostě dokud nás ty zvířátka mají a my je milujeme, tak jim tu slepotu nějak vynahradíme!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně, ať jsi brzy fit <3. Tristánka je mi líto, ale všimla jsem si, že hodně pejsků má sklony k oslepnutí :/. Ale neboj, naučí se s tím hezky a v pohodě žít <3.

    OdpovědětVymazat
  8. Zpravy tedy zadna slava, ale moc me pobavilo, jak jsi si z toho dokazala udelat legraci tim nadpisem 🤭. Preji rychle uzdraveni a Tristanovi alespon zpomaleni progresu.

    OdpovědětVymazat