pondělí 10. dubna 2023

Krásné Velikonoce a... Nebreč

 
Ahojky :)

V tomto článku bych se s vámi chtěla podělit o to, jaké jsem měla krásné Velikonoce, jaký mám nový mobil a jakou písničku jsem si neskutečně zamilovala!

Když píšu tenhle článek, je ještě Velikonoční pondělí, takže Velikonoce asi ještě oficiálně nejsou za námi, ale to je jedno :D Měla jsem krásný víkend!

V sobotu jsem vstala už před sedmou (že by ze mě začalo být ranní ptáče? :D), abych všechno v klidu stihla. Vyčistila jsem králíčkovi, trochu jsem uklidila. Zašla jsem nakoupit. Potřebovala jsem nějaké čokoládové mlsky pro bráchy a bratránky. Umyla jsem si vlasy a jelikož jsem to všechno stihla celkem rychle, koukala jsem ještě chvíli na televizi.

Rodiče a oba bráchové přijeli na oběd a ten dovezli s sebou - mamčin úžasný boršč! Byla to mňamka a pak jsme šli ke mně dolů na kafe a posedět. Bylo moc fajn, že tady byl Matouš a možná přijede i příští víkend se svojí přítelkyní. Bylo by to super. Mám ráda, když jsme všichni spolu.

Taťka říkal, že v obchodním centru ve městě mají v Datartu na skladě mobil, na který jsme si s mamkou obě našetřily - iPhone 13mini. Takže! V neděli rodiče (už jen se Šimonem) dovezli nové mobily, mamka si koupila modrý a já světle růžový (na růžovou nejsem, ale tohle se mi prostě moc líbilo). Dostala jsem ho předčasně k narozeninám (které mám 18.4.) - tedy rodiče mi na něj přispěli. Jsme z něj s mamkou nadšené! Já jsem si ho přála hlavně kvůli foťáku, ale celkově je skvělý :) Později odpoledne/večer jsme se šli s rodiči a Tristanem projít. Po jejich odjezdu domů jsem cvičila (ale jen takové protahování, kardio se mi nechtělo) a pak jsem si užívala nový mobil.

Chtěla jsem dneska udělat nějaké fotky s Tristánkem, ale mám v pokoji hroznou tmu :( Takže jindy. Až bude hezky, budeme fotit na zahradě. Zatím se s foťákem učím a zde je výsledek:

úplně první fotka s novým mobilem
babička a Tristan - moje zlatíčka :)


nadílka pro mého tatínka, nemůže
sladké... tak vařená veselá vajíčka :))


moje mini orchidej
(ještě mám tři velké)


Nyny
(není moc fotogenický)


Lindt zajíček od rodičů


tady jsem vám chtěla ukázat, jaké mám
na stěně nad televizí obrázek a
plakátky Tristana :) už jsem je měla
připravené dlouho, ale až teď mi
je tam taťka konečně dal :D
(špatné světlo - stěna není růžová)


nějaká ta výzdoba,
aby se neřeklo :))


když šel Tristánek ven čůrnout,
...bohužel se mi úplně nezaostřil jazyk...
dneska ráno jsem mu holila čumáček


No a nakonec ještě "Nebreč". Písnička zesnulého Davida Stypky, kterou teď po jeho smrti jeho přátelé dotáhli do konce. Miluju ji. Jako by byla tak trochu i o mém životě.




A dál? Myslím, že brzy (když bude hezké počasí) to tady bude přehlcené mými fotkami z nového mobilu :D Měli byste zájem i o nějaká videa? Tristana budu určitě i natáčet. Ale videa se mnou. Natáčela jsem si nedávno nějaká deníková videa, ale jen pro sebe... Nejsem moc dobrý řečník, takže nevím, jestli se do něčeho takového pouštět.

No a jak píšu na konci každého článku...

Mějte se krásně! :))

P.S. ještě dva vaše komentáře a budu jich mít přesně 888 :) Děkuju vám!


6 komentářů:

  1. Na nové jarní fotky, i s Tristanem, se budu moc těšit! Co se týče videí, to je jen na tobě, jak se u toho budeš cítit. Jestli to bude pro tebe radost či úleva, rozhodně do toho jdi :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k novému mobilu, fotí moc hezky :) těším se na další fotečky! Fotky nad televizí jsou moc krásné :) také jsem si nedávno dala do pokojíčku nové fotky, co jsem vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si teď v dubnu taky koupila nový mobil...konkurence Applu. Samsung galaxy 23 Ultra. A koupila jsem si jej především kvůli foťáku (200mpx) :D Takže ti naprosto rozumím. Měla jsi tedy krásné Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi měla hezké Velikonoce :) A gratuluju k novému mobilu, fotky z něj jsou krásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že jsi měla krásný víkend, mobil fotí moc hezky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Ať mobil hezky slouží :). Fotí krásně a klidně přidej nějaká videa, pokud na to budeš mít náladu :).

    OdpovědětVymazat