neděle 5. března 2023

Tvořeníčko

  

Ahojky!

Dnes mám pro vás takový oddechový článek, ve kterém vám ukážu svůj "talent" :D Jsou to výtvory především z Centra, něco jsem dělala i doma. Akorát v tomto článku nebudou baňky (ty jsem sem dávala někdy o Vánocích) a valentýnské svícínky, které jsem dala babičce. 

Takže pokud vás moje "umění" zajímá, tak koukněte :)) Některé jsou jako od dítěte ze školky, ale i tak mám z nich radost :D


Všechny své výtvory z Centra mám schované v takového krabici :)


sovičky :))


podzimní tvoření z listů - bohužel jsem
je nedala vylisovat a tak se papír zvlnil :(




jedny lodě


druhé lodě (trošku 3D :D)


květinky pomocí ruliček od toaleťáku


obtisknuté javorové listy


hádejte? ....... mraveniště :D
když se podíváte pořádně, 
jsou tam i vajíčka z burizonů


žirafa (záložka)... babička se zeptala, jestli to není večerníček :D 
fakt mi teda udělala radost, že to jde tak hezky poznat xD


to jsem dělala doma
nějak se mi ty stromy pořád nedaří :(
nevypadá to, jak bych chtěla


taky doma... nemyslete si, že umím tak
hezky kreslit - vše je podle předlohy :))



Tak to by byla taková malá ukázka mého tvořeníčka :) Doma tvořím, když mám na to čas, trpělivost a chuť :) Jsou to výtvory za poslední dobu. Jinak jsem toho vyzkoušela hodně - quiling, marbling, ubrouskovou techniku, tvoření s papírem, s knoflíky, drátkování, jednu dobu na psychině jsem furt šila srdíčka :D No ale u ničeho nevydržím dlouho, furt zkouším něco dalšího a dalšího.... 

Jestli třeba máte na blogu taky ukázku vašeho tvoření, napište mi, prosím, do komentů odkaz, ráda se podívám!

Mějte se krásně :)



7 komentářů:

  1. To je moc hezký, ten Medvídek Pú je boží :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou to máš moc povedené! Některé věci by mě ani nenapadly tvořit :) Já si dlouhé večery krátím zejména scrapbookingem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad s burizony je super :D. Je fajn, že se dokážeš takhle zabavit, tvoření mi vždycky moc pomáhalo, hlavně, když jsem byla psychicky v nepohodě. Odkazy ti sem dávat nebudu, na blogu mám několik kategorií tvoření v menu vpravo (jarní, vánoční, velikonoční, podzimní, zimní...), tak když tak koukni, jen bych ti to tu zaspamovala :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji takové tvoření :). Vypadá to moc krásně, jsi šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké tvoření :) Člověk u něj přijde na jiné myšlenky a odreaguje se :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné :) Je fajn, že tě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké tvořeníčko :) je fajn, že tě to baví a zkoušíš stále nové věci :)

    OdpovědětVymazat