úterý 28. února 2023

Když mi hrabe

 

Ahojky :) 

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat, jaký mám nový střih a barvu vlasů ... ale jen tak narychlo, lepší fotky budou jindy.
Ale nejdřív chci napsat, jaká se mnou zase byla "legrace".

EDIT: přidávám fotky vlasů z dalšího dne!

Mám nějaké léky, akineton - křeče (způsobené léky) a na zklidnění neurol, které neberu pravidelně, ale podle potřeby. (Už jsem ho neměla dlooouho). Přišla jsem odpoledne/večer s Tristanem domů (po venčení) a měla jsem ty křeče, tak jsem si vzala dva prášky toho akinetonu (tak to mám schváleno od psychiatra). Pak jsem něco dělala, byla chvilku nahoře u babičky, pak jsem obsadila koupelnu atd. Večer u noťasu  jsem měla zase ty křeče, tak jsem si dala další dva akinetony.

Jenže! Tenhle prášek při vyšších dávkách způsobuje (aspoň u mě) zmatenost, někdy i halucinace. (Už jsem to párkrát zažila, když jsem se před několika lety několikrát předávkovala - ano, byla jsem debil.) A já jsem zapomněla, že už jsem si odpoledne ty prášky jednou vzala! A protože jsem už několik dní špatně spala, dal jsem si i ten neurol, no nespala jsem po něm, jen mě trochu utlumil. 

Takže co se nestalo! Samozřejmě kombinace těchto léků plus únava (ale zároveň nespavost) atd. ze mě zase udělaly blázna. Nevím proč, ale napadlo mě napsat bráchovi (Matoušovi) na fb. Bylo přesně 20:21. Tohle je bez úprav to, co jsme si psali:

Já: mamka neví, jak to skunčila :(
M: ? :D
Já: promiň, teda :P
M: Co? :D :D
Já: asi biatlon nebo tak něco :D ještě bych řekl, že mi nebude dobře :D jsi doma?
M: Jsem doma, co ty? :D Jsi v pohodě, neděje se něco? (Ano, brácha má se mnou už hodně zážitků a zkušeností)
Já: jo jsem doma... dneska jsem) úraz, protože to má tskovou Bavidů... ale asi to bude dobré, jestli s tím ještě chodí na ty bakest... ježiš se vzpomíchám...

Pak mi brácha zavolal, což si vůbec nepamatuju. Prý jsme spolu mluvili asi půl hodiny. Brácha samozřejmě zalarmoval rodiče, pak si pamatuju, jak mi klepali na okno, tak jsem jim šla otevřít. Šli ke mně domů, řekli, že mě přijeli zkontrolovat. Já jsem hned nadšeně nabízela kávu, čaj, ukazovala mamce vyčištěnou a umytou kuchyňskou linku a sporák a králíkův palác a mlela a mlela jsem.

No nějak jsem se zklidnila a začala normálně vnímat. Rodiče teda jeli domů, řekla jsem, že mám ještě něco rozdělaného na noťasu, pak jsem jim napsala sms, že už jsem v posteli a poslala fotku s Tristanem :D Babička byla "informována" o mém stavu, byla mě tedy v noci zkontrolovat, že spím a ráno jsem si zapomněla nachystat budík. Tak jsem spala hrozně dlouho, babička mě přišla zase zkontrolovat, tak jsem vyskočila z postele úplně zděšená, kolik je hodin a že musím vyvenčit Tristana. Babička řekla, že ho vyvenčí a já ať se zatím dám v klidu dokupy. 

No... a pak! Pak už jsem byla v pohodě. Ale styděla jsem se za to, co jsem zase provedla... Lidičky, příště si dám sakra pozor, jak ty léky zase kombinuju. Na neurol kašlu, protože po něm stejně nespím a akineton menší dávku. Ano, byl to zase průser a opravdu toho lituji. Ale aspoň byla zase trochu sranda. Další den přijeli rodiče se Šimonem na kafe a babiččin štrúdl a měli jsme videohovor s Matoušem a společně jsme se tomu zasmáli, protože to dobře dopadlo.

Takže to by bylo k tématu "Když mi hrabe". Teď už... fotky nových vlasů!! Jsou to zatím jen nic moc fotky, zítra to umyju, snad se mi to podaří nějak učesat a pokusím se udělat hezčí fotky na denním světle... Nesměle jsem kadeřnici (naší kamarádce) ukázala pár fotek z internetu a ona hned joo, jdeme na to :D Takže zase šílenost... takhle podobně jsem naposledy vypadala v sedmnácti... tím myslím ten sidecut. Ale měla jsem tehdy i krátkou ofinu. Mamka si jen nechala obarvit šediny a zkrátit vlasy, už je měla hodně dlouhé a prý to je pro ni nepraktické.





No a jak jsem psala... slibuju lepší fotky... ;)

EDIT: přidávám další fotky!!
omlouvám se za kvalitu některých fotek

moje krásná čepice :D

mokré po umytí






tady se tvářím jak debil, 
proto ... ale to i na fotce výše :D
ale chci ukázat ty vlasy



Takže... takže tak. 

Dále mám pro vás nachystané dva články - Tvořeníčko (kde je pár mých úžasných výtvorů :D) a Čínský chocholatý pes - povídání o tomto plemeni a mé zkušenostmi s mým pejskem Tristanem :)

Jinak dnes jsem byla taky s mamkou u psycholožky, bylo to opravdu přínosné. Pro mě i pro mamku. Mám skvělou psycholožku/psychoterapeutku. Zná mě už dlooouho, dobře mi rozumí a chápe mě. Moje mamka ji má taky ráda. Ale rozebírat to tady teď asi nebudu...

A ještě jsme udělaly velký nákup v Albertu. Samé zdravé věci, chápete, budu zdravě, rozumně jíst a konečně totálně zhubnu :D

To je vše! Mějte se krásně :)



5 komentářů:

  1. Sluší 😊 jinak mamce palec hore, že chodí s tebou a takhle té podporuje...

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, člověk někdy udělá chybu, ale poučí se a ví, že příště to tak už neudělá... Nemohla jsi vědět, že na tebe ty léky tak zapůsobí a hlavně, že to dobře dopadlo :). Vůbec se nemusíš stydět :).A vlásky ti moc sluší! Těším se na ty články :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že jsi napsala bráchovi, on dal vědět rodičům a přijeli tě zkontrolovat a naštěstí se nic nestalo 🙏 příště dávej velký pozor ❤️ super změna, slusi:)

    OdpovědětVymazat
  4. No, je fakt, že někdy ty kombinace léků stojí za to, hlavně, že to dobře dopadlo. Když tak si nech třeba na lednici papírek a tam si dělej k lékům ten den čárky, pak to nikdy nepopleteš.
    Vlásky dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že se nestalo nic vážného a aspoň vidíš, jak tě tvá rodina miluje :) S vlasy jsi odvážná, já bych s nima asi nic razantního udělat nedokázala :D bála bych se, že se mi to pak nebude líbit :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat